Dit gesprek:
Ik: Ik heb net vega kip saté salade op, lekker! Echt chill dat dit wordt verkocht
Vader: Ik heb gisteren beenhamsalade op
??? Oke??
Dit gesprek:
Ik: Ik heb net vega kip saté salade op, lekker! Echt chill dat dit wordt verkocht
Vader: Ik heb gisteren beenhamsalade op
??? Oke??
Ik had gehoopt dat mijn overburen hun voortuin hadden gedaan in de week dat ik weg was. Maar nee, ze doen het zelf. Word dus nu gek van het geslijp
De idioten die hier al twee uur op het plein op een fucking djembe zitten te trommelen. Hou toch op!!!
Edit: ben effe tot daar gewandeld en eigenlijk is het daar helemaal niet zo luid? Ze boden me ook aan om erbij te komen zitten maar heb toch vriendelijk bedankt en geëxcuseerd voor het storen haha.
Aan dat ik nooit van tevoren kan zien dat een nieuwsbericht op nu.nl een filmpje is. Ik wil gewoon m’n nieuws lezen en niet een reclame van 30 seconden zien voor een filmpje van 20 seconden.
De fucking irritante jongens die door de film heen zitten te praten in de bios en random harde geluiden maken, maar ook aan mezelf dat ik dan geen zin heb er wat van te zeggen want krijg sowieso een grote bek terug.
Wat doen de overburen zelf? En waarom word je daardoor gek van het getjilp? Ik snap niks van je berichtje
Ik geloof dat ik blaasontsteking heb! Ik heb het nog nooit gehad, maar ik plas al de hele dag heel veel en het laatste beetje is heel vervelend/pijnlijk, voel het helemaal in mijn tanden. Ik heb voetbal gekeken en ben helemaal nerveus door de adrenaline, zo slaap ik sowieso nooit, aaargh!
Was al vergeten om mn hello fresh deze week te pauzeren. En nu kreeg ik gister bericht dat mn box vandaag om 07.00 bezorgd wordt. Wat is dat voor onmenselijke vroege tijd?!
(Ben net bevallen en slaap altijd weer verder na de fles van 06.00 haha)
In wat voor een bioscoop was je? Sinds ik filmhuizen heb ontdekt zal je me echt nooit meer in een Pathé achtige bioscoop zien, precies om deze reden. Echt een wereld van verschil.
Soms is het alsof de wereld even heel erg zijn best doet om kut te zijn
Dat gemeentes altijd de straten die net betegeld zijn elk jaar opnieuw betegelen. Maar de straten waar je door de diepste kuilen moet worden nooit gedaan.
Dat ik al sinds zaterdagavond gigantische hoofdpijn heb en het maar niet minder wordt
Zo moe door ek finale gisteren en heb nog veel afspraken te gaan. Echt slopend. Zin om in foetushouding in bed te gaan liggen. Maar alternatief is Red Bull, iets wat ik echt al jaren niet meer op heb
Haha wat voor reactie had je wel passend gevonden? Vind deze niet raar
Bedrijven die willen dat je het liefst zo jong mogelijk bent, want goedkoper, maar al wel 30 jaar ervaring hebt in het werkveld. Ervaring kan je ook gewoon opdoen oké
Iets zoals “oh wat leuk voor je” of “fijn dat ze dat tegenwoordig hebben” denk ik. Haha maar is te veel gevraagd dus
Miss dacht je pa gewoon ‘oh we zijn over beleg aan het vertellen’. Ja dunno ik zou dit denk ik ook wel zo kunnen zeggen zonder het stom te bedoelen, dus hopelijk bedoelde hij het ook niet stom
Dat gladjakkers van Essent voor de deur stonden Ik woon in een appartementencomplex, wie laat deze mensen steeds binnen?? Paar weken terug ook al
Haha ah dit is wel echt schattig!! Dank je wel, ben ook gewoon aan het miepen om niks natuurlijk
Ik doe de recruitment van mijn onderzoek en de doelgroep is zo onbetrouwbaar, echt heel ergerlijk. Verwacht nu al dat we veel mensen eruit moeten gooien omdat ze te onbetrouwbaar blijken te zijn tijdens het onderzoek zelf