Waar erger je je aan? #10

Zij bepalen toch niet hoe laat jij opstaat. En wat een lang tijdsslot ook, zo irritant.

5 likes

Pff, zeker met zo’n tijdstip, ik zou dan ook m’n wekker op 7 uur zetten ofzo en om 7:10 eruit rollen om me een beetje te fatsoeneren voordat die mannen er kunnen zijn. Wat een onzin van je huisbaas.
Kun je misschien tegen je huisbaas zeggen dat hij jouw telefoonnummer doorgeeft en dat ze ff bellen als ze jouw kant op komen? Lijkt me zeker met zo’n tijdvak wel handiger.

3 likes

Nou idd, dat zou me niet verbazen als ze dat dan niet gezegd hadden.

2 likes

Pff ik houd echt van mijn moeder, supergoede band maar kan me echt ergeren aan hoe tegendraads ze altijd moet zijn met bepaalde onderwerpen. Corona for instance. Maar ook het klimaat, global warming is fake. En als ik dan met feiten kom is het ‘verdiep je eens in de andere kant’ en ‘wat is wetenschap nu eigenlijk, honderd jaar geleden zeiden ze ook dat de aarde plat was’. :rage::rage::rage:

2 likes

Ik haal mezelf gewoon iedere keer open als ik mijn benen scheer, mijn hele been zit onder de wondjes. Net ook weer zo’n diepe wond die maar niet wil stoppen met bloeden en ik dus half hinkelend een bloedspoor achterlaat door mijn huis. Echt ik haat het (maar wil wel graag gladden benen urgh)

2 likes

Dat er een heftig incident is gebeurt is in de GGZ en je bijna moet zoeken om erover te lezen.
Wat boeit voetbal transfers?

7 likes

Misschien eens een ander scheermes proberen als je altijd dezelfde gebruikt? Zit wel veel verschil tussen!

Ah ja dat is wel een goeie, ik pak altijd dezelfde inderdaad. Ik ga het eens proberen!

1 like

Regio 15 heeft erover bericht!

Mijn domme hoofd. Ik heb dus (volgens mij) voor het eerst in mijn leven blaasontsteking, want de drang om te plassen komt plotseling en explosief, plassen doet heel erg veel pijn en vanavond is mijn plas ook lichtroze… echter loop ik al twee maanden elke maandag hard, dus vond ik het héél erg belangrijk om dat vandaag weer te doen. Ik heb heel veel water gedronken, heel veel geplast en ben gegaan met het idee dat 40 minuten wel makkelijk uit te houden zou zijn. :full_moon_with_face: Vijf minuten warmlopen ging prima, het eerste kwartiertje rennen voelde fantastisch, maar vervolgens begon mijn blaas wel heel gevoelig te zijn… en plaste ik in mijn broek. Met echt ontzettend veel pijn. Ik zit nu nog een beetje jammerend op de wc en ik heb het echt alleen maar aan mijzelf te danken. :woozy_face:

6 likes

Klopt maar dat is meer sensatie belust.

Ja dat is echt een groot nadeel van blaasontsteking, als je moet plassen dan moet je echt meteen naar de wc rennen want anders ben je te laat. Lijkt wel alsof je het niet meer op kunt houden dan… hoop je dat het vanzelf over gaat of heb je al een antibiotica kuur? Sterkte, het is echt geen pretje :pensive:

2 likes

Ik heb er pas sinds gistermiddag last van, ik wilde het vandaag eigenlijk aankijken om morgen eventueel met mijn plas naar het lab te gaan voor een kweek, maar ik denk dat vanavond maar gelijk antibiotica neem… Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, maar het doet echt veel pijn, heb deze week een paar belangrijke afspraken staan en thuis de antibiotica al liggen omdat mijn vader dat een tijdje regelmatig preventief moest slikken.

@anon81733682 aaargh, zo kut! Ik zat gelukkig binnen vijf minuten op mijn eigen wc, dat machteloze gevoel is verschrikkelijk!

2 likes

Dat valt mij ook altijd op! Ik vind collard greens lekker maar ik weet niet eens het woord daarvoor in het Nederlands! Google translate zegt boerenkool maar dat is het niet, wel van dezelfde familie.

@anon28710462 ik weet niet zeker of dit echt zo is maar ik heb volgens mij gehoord dat antibiotica niet universeel te gebruiken is. Bepaalde soorten zijn voor bepaalde aandoeningen. Dus misschien werkt degene die je thuis hebt niet goed voor een blaasontsteking.

1 like

Het is fosfomycine, dus wel het meest gebruikte antibioticum voor blaasontsteking (mijn vader slikte het toen hij medicijnen kreeg toegediend via een katheter in zijn blaas, auw). @Ovenschaal heeft natuurlijk wel helemaal gelijk, ik ga gewoon proberen lekker snel naar bed te gaan en ga morgen gelijk bij het lab langs. Ik heb gelukkig maar een heel klein beetje verhoging en geen nierpijn!

Wel echt een goede reminder dat plassen na de penetratieve seks degelijk werkt!!! Ik doe dat al sinds ik seksueel actief ben en heb me soms stiekem afgevraagd of ik dat nou wel nodig had. Nu ervaar ik het bewijs. :cry: Vrijdag is de eerste keer geweest dat ik gelijk in slaap ben gevallen en pas na 10 uur geplast heb… dat doe ik dus echt nooit meer.

1 like

Oh zo naar ik heb ook zo’n moeder. Echt lastig.

Waarom lopen fysio’s altijd uit? Ik ben nu letterlijk de eerste client. Ben 10 minuten te vroeg aanwezig en ik hoor haar nu al 10 minuten koffie drinken met een collega terwijl ze me ook al begroet heeft. Vind het echt werkelijk zo aso. Begin op tijd, helemaal als je mensen op het onmenselijke tijdstip van half 9 laten komen :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

22 likes

Ik heb vakantie en heb meteen een ab-kuur gekregen vanwege een reactie op een insectenprik.
Deze kuur moet ik innemen om 6,12,18 en 23.00 uur.
Heb ik 3 weken geen vroege diensten moet ik alsnog de wekker zetten om 6 uur.:roll_eyes:

2 likes

Sorry, had dit gemist. Reed eerst mijn oude opoefiets en ben toen op rokzadel gaan rijden op aanraden van mijn tante. Geen last meer en ook wel heel fijn met jurkjes en rokjes. Paar jaar later nam ik een fiets die wat moderner was en dat rokzadel paste er niet echt bij(achteraf serieus waar hou je je mee bezig) en heb toen een tweedehands leren zadel gekocht van brooks op aanraden van de fietsenmaker. Leer is wel even wennen en moet zicht echt vormen, maar sindsdien ook geen verloren broeken en sowieso was het advies van de fietsenmaker hoe meer je kruis beweegt hoe meer wrijving er is dus dat het soms ook gewoon kan helpen je zadel hoger of lager te zetten.

2 likes

Een vriendin die nu voor de derde keer het afspreken naar een andere datum wil verplaatsen omdat iemand anders alleen op de dag kan waarop wij hadden afgesproken.

6 likes