Wie is dit? Vind dat soort accounts altijd top om te volgen. Weer even een reminder van hoe fake social media is.
Ik haaaaaaat het echt dat ik zo conflictvermijdend ben. Ik ga verhuizen en heb een hoop meubels die ik niet wil meenemen. Nieuwe bewoner heeft zelf geen meubels en had aangegeven dat ze ze wel wilde overnemen. Dus ik dacht oke chill, ik hoef er in principe niet eens geld voor, allang blij dat ik er vanaf ben. Ze zou net even langskomen om daar afspraken over te maken, is ze opeens superkritisch over alles en wil ze niks hebben. En ik stond daar maar van âoke nee joh is goed ik snap het â. Dus nu moet ik al die shit via marktplaats gaan verkopen en daar heb ik helemaal geen tijd voor/zin in. Eindstand is dat ik nu zit te janken uit frustratie op mezelf. Waarom ben ik zo
Ze heet danaemercer
Kringloopwinkel bellen om alles te laten ophalen? Krijg je er niks voor, maar ben je er wel vanaf!
Ja ik denk dat ik zoiets ga doen inderdaad! Alleen moet ik dan alles 2 trappen af sjouwen want dat doen ze niet. En ik ben in mân eentje en superslap Misschien zet ik alles gratis op Marktplaats, dan kom ik er hopelijk ook vanaf en mogen ze zelf sjouwen.
Onze hele tuin zit vol vliegende mieren. Zaten meteen een paar op mijn kleding toen ik thuis kwam en het huis in vluchten. Overal kriebelt het en heb de hele tijd het gevoel als of er overal mieren zitten.
Ah zo naar, wij hadden dit vorige week ook ineens! Echt goor.
Ik heb zoân intense haat ontwikkeld voor het geluid dat eksters maken Iedere ochtend en iedere avond, je kunt er echt de klok op gelijk zetten, beginnen ze weer met dat kut gekrijs, echt welke mafkees deze vogels en hun geluid heeft bedacht mag echt straf krijgen
Ja maar dat klopt wel volgens mij. Soms hoor je ze even een soort kalm gebrom doen ofzo, maar het is vooral dat schrapend tjehehehe en de schorre tja-kah kreten (leuk omschreven wel haha ) die ik de hele tijd hoor en zo kut zijn
Ik wil een dutje doen in de tuin maar mijn buurvouw schreeuwt altijd zo naar haar kinderen. Lekker pedagogisch verantwoord Ă©n fijn voor de buurtđđ»
Tja-kah?
Omg onze tuin zit ook vol met die tering beesten en ze komen ook naar binnen. Ze zijn blijkbaar zo smerig dat zelfs de kat ze niet wil opeten.
Hun alarm roep is mega irritant, als onze kat in de tuin is gaan die beesten als een gek tekeer maar anders hoor je ze niet echt of nauwelijks.
Mijn supervisor kwam terug van vakantie en ze had mij 2 weken niet gezien.
Ze ziet mij en zegt:
âOooh je hebt een koortsblaas. Amai die valt wel op heâ
âJe haar is terug blond en zo kort!â
âAaaah jij hebt een bril!â En dan staart ze mij aan voor 2min.
Ja oke klopt allemaal, maar gelieve het niet allemaal te benoemen en mij aan te staren. Zeg dan niets.
Ik heb al een paar weken een pijnlijke plek in mn mond. Had vandaag een beetje een moeilijke dag, moe en alles, maar goed uiteindelijk toch lekker en gezond gekookt. Bijt ik na een paar happen verdomme op dat plekje!!! Nou ik heb dus bloed moeten eten ipv linzensoep
Spoiler niet voor mensen met emotofobiebhwa werd net wakker omdat ik droomde over projectiel braken (bestaat het ĂŒberhaupt?). Mijn vriend heeft vroege dienst en die wil ik niet wakker maken.
Maar me meteen zorgen omdat ik pizza heb gegeten die we besteld hadden
Dat ik bij dagjes weg altijd zo vaak naar de wc moet. Kan bijna niet genieten van een stad zonder te moeten plassen en te scouten naar een openbaar toilet. Thuis hoef ik helemaal niet zo vaak.
Volwassen vrouwen die gefeliciflapstaart zeggen
Had je niet een echte spoiler/blur kunnen gebruiken? Deze was wel gepast geweest ipv de forumergenis nummer 1 haha
Bedankt voor het medeleven. Het is zwaar klote om zo wakker te worden. Zeker als je zelf emotofobie hebt.
Noot
in de optie heet dit blur spoiler.