Ja same echt irritant!! We moeten eigenlijk nog boodschappen doen ook. Maargoed hij gaat maar lekker op de elektrische step
Maar je kunt toch weigeren? Is toch ook gewoon jouw auto?
Mensen grappen hier wel eens over een reality serie voor jullie. Maar kan je niet vloggen en dat we dit live kunnen meemaken.
Ik heb vandaag:
- de airfryer gesloopt
- daarmee kortsluiting in het huis gemaakt
- was gedraaid zonder wasmiddel
- mijn vriend zijn portemonnee mee gewassen
- drie keer naar de appie geweest omdat ik telkens iets vergat
Done with this day.
Mijn tanden en tandvlees zijn vreselijk gevoelig en nu zit er ik er steeds aan met mijn tong. Maakt het er niet beter op…
Er gaan hier zoooovaak autoalarmen af. Ik haat dat geluid, en het duurt dan weer heel lang voordat dat kut geluid uit is. Echt wtf, check je auto ofzo. Ik breng het namelijk echt totaal niet in verband met diefstal. Want het is echt te pas en te onpas. Gatverdamme een geluid waar je helemaal naar van wordt.
Dat het op mijn camping opeens stikt van de Nederlandse stellen van middelbare leeftijd waarvan 2 mannen de hele tijd ongegeneerd naar mijn tieten kijken als ik mijn bikini aan heb om te gaan zwemmen. Het was gewoon genant om te zien hoe erg ze zaten te kwijlen. Koop voor je vrouw een paar nieuwe jetsers en laat mij met rust.
Nee gelukkig niet verkocht dus dat was een meevaller
de reclames van de bachelor op videoland terwijl ik op videoland de bachelor zit te kijken
Waar woon je? Misschien is er een forummer in de buurt? Is ook niet ideaal natuurlijk maar er zijn hier superlieve mama’s
Waarom duurt de laatste nachtdienst altijd het langst. Heb het gevoel alsof het al twee uur lang 3:30 is.
Pas om 7:45 dus moet nog even.
Geluidsoverlast in het algemeen, ik tref t namelijk slecht op het burenvlak, maar nu in een hotel al helemaal. De hele nacht door scheuren mensen weg met hun auto, hard praten in de gang, harde muziek draaien.
Wat een aso mensen heb je toch.
En er zit iemand in een kamer vlakbij met een hele nare en opvallende hoest.
Edit: top, beginnen ze net over 7u met heien ergens in de buurt Trek dat blik geluidsoverlast maar open hoor.
Aan de aso die mijn parkeerplek inpikte
Ik zocht een plek in mijn straat en er was een plek vrij maar ik moest file parkeren en er reed een auto achter mij. Ik ging dus stil staan naast de auto voor de plek zodat ik er achteruit in kon en ik had mijn knipperlicht aan, duikt die auto achter mij snel die plek in? Ohhh was echt zo boos, wie doet dat?
Vandaag is mijn eerste vakantiedag en kan ik uitslapen. Natuurlijk ben ik dan gewoon om 8.00 wakker en heb ik buikpiin. Spanning omdat ik op vakantie ga… Echt waarom kan mijn lichaam niet normaal met zoiets omgaan
Er stonden hier in de straat tijdelijk bovengrondse containers en die zijn nu MAANDEN weg en mensen leggen nog steeds hun zooi daar. Elke keer een berg aan vuilniszakken. Heb al zo veel brieven van de gemeente gehad met hoe je je vuilnis weg moet gooien, er stond een enorm bord met informatie op de plek waar mensen hun zooi dumpen EN er is zelfs een groepje vrijwilligers daar gaan zitten om mensen erop aan te spreken EN NOG STEEDS ZETTEN MENSEN HUN AFVAL DAAR NEER. Zo fucking aso en smerig.
Jaaaa! Hahaha ik volg haar ook, echt een openbaring.
Gevoelig tandvlees, ik word er gek van. Zeurende pijn aan mijn ondertanden aan de voorkant.
Hou van me werk hoor maar ik snap niet hoe ze van mij verwachten dat ik van “een positieve eerste blik inzetten bij elk project” een SMART-doelstelling maak.
(like met een -emoji als je die feedback van mijlenver had zien aankomen!!)
Edit: ah jammer ik kan mijn eigen post niet liken met een -emoji
Dat het enige waarover ik wil praten hardlopen is, en de rest me niet boeit, en vind het zo irritant van mezelf dat ik alleen over mijn mega-grote interesse kan praten want nobody cares enzo.