Waar erger je je aan? #10

Mannen die het op straat noodzakelijk vinden om te roepen: je mag best wat meer lachen hoor

Dat is op zichzelf al irritant maar vandaag gebeurde dat door twee politieagenten die samen stonden te smoezen en mij dit nariepen :roll_eyes:

12 likes

Mensen die op zeven uur al beginnen dat ze niet naar festivals kunnen want na augustus gaat ‘deze poppenkast’ gewoon door.
Mens ik ben net wakker.

2 likes

Een goeie watermeloen kopen is heel easy. Gewoon niet in nederland halen haha. (Ja of bij turkse groente winkels)

1 like

Veel textiel gebruiken kleedjes,etc. en dingen op de muur hangen zou het moeten verbeteren.

1 like

Mijn aangetrouwde neef (+/- 45 jaar) liket op linkedin vaak posts. Maar altijd posts met filmpjes of foto’s van aantrekkelijke vrouwen / meisjes. Hij lijkt ook best wel een type te hebben. Klein, slank en blond. Ik kan niet precies de vinger leggen op waarom dit vervelend is maar ik dit irritant vind maar hij doet dit al jaren en het irriteert me zooooooooo.

4 likes

Aan dat ik op een vriendin zit te wachten die 5 min fietsen van de stad af woont omdat ze met de auto komt en moet tanken

En maar klagen hoe duur het is.

Nederlanders die op hun teentjes getrapt zijn als je naar Holland refereert i.p.v. The Netherlands want “dat is alleen Zuid- en Noord-Holland en ik woon in Drenthe!!!”, maar ondertussen wel “Hup Holland Hup” schreeuwen op het WK en meezingen met Viva Hollandia :clown_face:

17 likes

Ik zeg the netherlands omdat iemand ooit polland verstond en dat werd een heel raar gesprek.

9 likes

Oh dit probleem heb ik ook, zo hinderlijk (Maar bij mij zijn de muren zelfs nog wit en hangen er geen gordijnen nog haha). Elke dag weer de adviezen: “Ja je moet gewoon veel spullen neerzetten”.

Heb wel iets gevonden wat heel goed werkt: een jabra bluetooth speaker. Ik klink nu helemaal niet hol meer, iedereen kan me verstaan en het staat gewoon clean op je bureau ipv de hele kamer vol te zetten met spullen.

1 like

Is toch niet normaal, twee agenten in functie die een vrouw naroepen op staat. Zou daar zeker een klacht/melding van maken.

24 likes

Er gaat vandaag niets zoals het moet gaan, verheug me al de hele dag op Premium Indiaas afhaal vandaag, is die drie weken dicht :sob:

nu de keuze tussen shitty, vies lekker maar wel buikpijn nadien-Indiaas afhaal of roti.

Aan mensen die olijven etc serveren in het plastieken bakje waar het inzit als je het koopt.

Vind het gezelliger in een mooi kommetje.

6 likes

Zonde van de afwas :woman_shrugging:

8 likes

Ja dat wel

Ik krijg van mijn moeder een gepersonaliseerd boekje voor mijn kind. Je moet dan zelf ook dingen als uiterlijk invullen. Dit zijn de enige opties voor huidskleur. Gelijk geen zin meer om te bestellen.

1 like

Sowieso niet perse echt een aanrader, ik wacht al 6 weken op het boek dat ik heb besteld
 en matige communicatie met klantenservice. Zou zoeken naar andere site!

Dat ik wéér 2x per dag bezig ben met de katten van mijn nicht verzorgen, voor de zoveelste vakantie op een rij. Ze zijn wel lief, daar niet van, maar eentje heeft :sparkles: special needs :sparkles: en is niet zindelijk. Een paar dagen vind ik niet erg, maar nu blijft nicht ook nog wat langer weg dan gepland. Voor de laatste paar dagen zou ze nog iemand anders regelen maar tot die tijd ben ik weer de sjaak. Durf ook niet helemaal nee te zeggen want ik woon het dichtst bij en ik weet dat nicht over 1,5 jaar verhuist dus dan ben ik er vanaf :upside_down_face:

1 like

Onderdelen van een zin die lijken op ‘maar ik vind mijzelf nog steeds een meisje hoor hi hi hi’. Ik vind dat zo kinderachtig staan.

1 like

Vroeger hadden ze op elke verjaardag lekker vlaai maar nu hebben ze bijna op elk feest slagroomtaart of red velvet ofzo. Zo jammer, moet ik steeds zelf vlaai kopen

6 likes

En dat voor Limburgers :cry: geef mij maar gewoon een stuk vlaai!

3 likes