Waar erger je je aan? #10

Oké meteen de laatste x dat ik deze pakketbezorger een ijsje geef met warm weer. Ging daarna de deur uit en zag dat ie het plastic papiertje gewoon voor m’n appartement op straat heeft gegooid. Blijf dat zo aso vinden mensen die afval op straat gooien (los van slecht voor het milieu).

16 likes

Zou lekker ergens anders heen gaan, doei. Lekker irritant

2 likes

Ik snap ook echt niet dat er nog mensen zijn die dat doen?!

3 likes

Ik had twee / drie dagen geleden nog een heel vol boompje op mijn balkon staan met schattige rode besjes. Was echt trots op hem dat hij het zo goed doet dit jaar.

Blijkbaar heb ik ineens een rupsenplaag. Ik een tijd van twee dagen is ieder blad aangevroten. Denk dat hij 75% van zijn bladeren kwijt is. Als je goed kijkt naar de bladeren zie je ook dat bij de nog volle bladeren dit de situatie is:

Leuk hoor vlinders, maar ga niet met zn allen 1 boom opeten.

6 likes

Stickers op nieuwe kleding die er niet van af willen.

Na 5 minuten pulken zat dit dr nog steeds op en ben na 10 minuten maar gestopt. Denk dat ik het dan met een nat sponsje probeer.

3 likes

Ah thanks! Ik wilde het shirtje vandaag aandoen maar had geen tijd meer en werd met de minuut bozer dus heb t in de hoek van de kamer gesmeten :joy:

1 like

Ik zou morgen met een vriendin afspreken en dat kwam mij eigenlijk uiteindelijk heel slecht uit maar vond lullig om af te zeggen. Stond zelfs op het punt om een auto te huren zodat het door kon gaan enz. Appt ze net zelf dat ze het wil verplaatsen om een hele rare reden? :sweat_smile::upside_down_face: komt me eigenlijk wel goed uit maar vind dan pijnlijk dat ik me in bochten wring om het door te laten gaan en dat zij dat niet doet

6 likes

Ik heb een frappé met havermelk besteld en kreeg koude zwarte koffie met ijsblokjes :frown: heb ook geen tijd meer om terug te gaan en een nieuwe te vragen, ugh.

Oh bahh

Het kan altijd twee kanten op gaan bij het bestellen van een ijskoffie. Of hij is super lekker of 't is echt extreem goor. Altijd een verrassing

7 likes

Ja heel irritant. Net als watermeloen kopen

4 likes

Waar ik werk mag er niet op het terrein gerookt worden. Super fijn zou je denken, staat iedereen net er buiten te roken. Moet ik als nog elke keer door die vieze rook lopen :sob:

1 like

Dat ze m’n nichtje d’r verjaardag op vakantie vieren in Middelburg, terwijl ik in Rotterdam woon.
3 uur in de auto zitten voor een verjaardag… vier het dan gewoon lekker na de vakantie ofzo.

Hoeft in Nederland niemand een mondkapje op? Bij ons verviel de mondkapjes plicht alleen voor mensen die volledig gevaccineerd zijn, dus het was niet zo raar als er ook nog mensen met mondkapje liepen (en nu door de delta variant moet iedereen het weer op :sob:)

@Branko vaak zijn het ook nog motten en geen vlinders :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik ga volgende week met 2 vriendinnen naar Disney World en omdat ik alleen handbagage mee wil heb ik al voor elke dag in het park een outfit gepland. Ik heb 2 hele subtiele Disney shirts want ik vind de meeste gewoon intens lelijk en verder gewoon normale outfits.

Maar toen kwam een vriendin met het idee om zelf van die cringey matching shirts te bedrukken en de ander was heel enthousiast. Uiteindelijk had ze niet genoeg van dat vinyl om ze te bedrukken, dus ik blij. Nu heeft de ander toch net nog last minute shirts geregeld :cry: echt met zo’n lelijke print omg en nu moet ik dus een van mijn outfits schrappen.

11 likes

Hier zou ik ook niet aan beginnen.
Maar er zijn ook mensen die verwachten dat je jou vakantie om de verjaardag van hun kind heen plant. Ik weet niet wat erger is. Ellende tot en met. Hopelijk is er taart en veel lekkers!

2 likes

Hier hoeft niemand het meer op :cry: zelfs niet als je niet gevaccineerd bent! Alleen in een rij zou je het nog op moeten maar dat zie ik ook niemand meer doen…

1 like

Bij binnenkomst dus direct een hotdog eten om de paar dagen weg te vieren.

Die rupsen lijken qua uiterlijk ook serieus op rupsje nooitgenoeg

25 likes

Aan mezelf dat het juli is en ik nog steeds mijn bed opmaak met het winterdekbed. En nu heb ik het dus warm

1 like

Dat m’n fruitvliegjesval maar 2 fruitvliegjes heeft gevangen.

1 like