Ik ben twee dagen weggeweest en nu kom ik thuis en is de watermeloen ontploft Het stinkt verschrikkelijk en is ook overal tussen gekomen en blehhhhh daar gaat mijn vakantiestemming
Mn scherm is gewoon gebarsten ONDER mn screenprotector
Dat je gevaccineerd bent betekend niet dat je 100% imuun bent. Plus je kan alsnog andere besmetten. Dus ik zou het voor de zekerheid wel doen
Je moet wel testen (als je nauw contact bent geweest), maar je hoeft thuis niet in quarantaine. Mijn werkgever zegt wel dat je niet op het werk mag komen (en noemt dat dan nog steeds quarantaine), omdat ze niet willen dat wij kwetsbare patiënten gaan lopen besmetten.
Er zit een foutje in de productnaam van de sojayoghurt die ik maar eens probeerde. Had moeten zijn “waterige nepyoghurt met raar nasmaakje”.
In de app staat dat je niet in quarantine hoeft, tenzij je klachten krijgt, dan wel!
Neeee ik voel gewoon mn hart in mn keel als ik dit lees. Ik werk op een groot terrein met logistieke bedrijven dus ik maak dit soort taferelen ook vaak mee en ik HAAT het tussen de vrachtwagens te rijden in mijn kleine Citroentje.
Testen inderdaad wel, quarantaine niet, zolang je klachtenvrij bent uiteraard! Mocht je positief testen hoef je ook maar 72 uur in quarantaine ipv 7 dagen, ook hier weer onder de voorwaarde dat je klachtenvrij blijft
Ik had dit afgelopen week: 4 weken geleden gevaccineerd met Janssen, toch besmet geraakt (waarschijnlijk via een collega) maar ik merkte er 0,0 van dus sinds gisteren is die 72 uur quarantaine voorbij.
Is het een iPhone?
Uiteraard
Afhankelijk van het merk dat je koopt, hadden ze het overgrote deel beter ‘yoghurt met kartonsmaak’ kunnen noemen. Als ik aan bepaalde terugdenk moet ik nog m’n teiltje pakken🤢
Het geluid van mijn claxon. Het pwaaaaaawp van mijn vorige auto kwam zoveel intimiderender over dan het zielige pwep van de huidige
Kom ik weer met een ergernis van de woningmarkt: vele fuckers zetten hun appartement erop met een maximale huurperiode zodat jij als huurder lekker pleite bent over 2 jaar en je ze niks kunt maken aju en succes
Echt, wordt tijd voor meer een fijnere positie als voor woningzoekende.
Mensen die al de hele week zeuren over van alles en nog wat in hun leven maar er zelf ook niks aan doen om het te veranderen
Mensen die zeggen dat ze hoogtevrees hebben en dan wel uit een vliegtuig springen of iets anders mega hoogs/engs doen zonder emotie. (Op tv ofzo)
Mijn vriend heeft hoogtevrees, maar juist alleen op medium hoogtes (keukentrapje, brug etc). Bij hele hoge hoogtes is zijn redenatie dat als hij naar beneden dondert, hij toch dood valt en dan is het minder eng of zo. Ik begrijp het ook niet
Oh dat herken ik wel! Hoe hoger hoe minder echt alles eruit ziet of zo.
Ah joh, je hoeft niet altijd iets nuttigs te doen toch
Ik heb dit ook wel, trappen, balkons etc kan ik echt angstig van worden, maar bijv hoge gebouwen/achtbanen etc niet.
Alhoewel @Tubing ik wilde laatst parachute springen voor 2 boeken en dacht echt voor op “boeken” drukken : ik ben echt 500eur neer aan het leggen voor mn dood. 🥲 is dus nog steeds niet geboekt. Denk ook dat ik dat mega eng zou vinden.
Dat ik 6 euro heb uitgegeven aan een bakje baba ganoush van een delicatessen kraam en dat het niet lekker is maak het zelf veel lekkerder maar geen zin om het te maken