Confronteer jij mensen daarmee of laat je het gaan? (Gewoon nieuwsgierigheid)
Dat de buren op de camping een feestje hebben met luide muziek! Kap nou!
Ik heb denk ik gewoon normale, gezonde hoogtevrees (vind sinds ik volwassen ben van de hoge duikplank te eng, zou niet vrijwillig koorddansen, durf wel in achtbanen) maar ik vond parachutespringen totaal niet eng inderdaad. Ik zag de grond niet, alleen maar wolken. Ik zag zelfs niet dat het een wolk was, alleen een witte massa. Dus ik was me niet bewust van de hoogte. Bungeejumpen zou ik veel enger vinden.
Mn ontbijt/koffie tent staat volgens mij in de fik. Terwijl ik mijn shot vitamine C nodig had.
En ik moet dadelijk naar de stad om een bikini te gaan kopen
Haha die prioriteiten ook ja jammer voor ze hoor, maar IK heb echt een probleem. Ik had een drankje nodig!
Er zit hier een vlieg in huis, prima doe je ding. Maar ik zit nu mijn nagels te doen en dat klote beest is vol in de aanval op mij echt ga weg of zo. Ik laat je ook met rust in MIJN huis.
Die heb ik helaas niet ik ga zo wel in de aanval met een theedoek of zo
Ik ben altijd een beetje in de was als iemand anders dan @Lemongrab een gifje van dat citroenmannetje stuurt
Ik ook en ik vind dat het verboden moet worden
Ah, is een vrij bekende gif.
Pannenkoeken maken duurt echt belachelijk lang. Ik zit hier nu al 3 kwartier te bakken.
Viel wel mee, 12 pannenkoeken.
Pannenkoeken hebben toch wel meer dan een minuut per kant nodig?
Ik gebruik altijd meerdere koekenpannen want ik ben ongeduldig.
Ik verkijk me hier ook altijd op, denk ik ooh makkelijk ff snel pannenkoeken, ben je vervolgens super lang aan het bakken. Zelfs met 2 pannen.
Ja sorry zeer empathisch van mij. Maar ik zit er nu en er was blijkbaar geen brand, alleen veel rook door iets met de cv ketel. Dus all good in the hood
Weet je wat ik nou echt irritant vind? Als je tijdens het douchen haar verliest en er blijft een haar aan je hand plakken en dan probeer je hem er met je andere hand af te slaan maar dan blijft die daar weer aan plakken en vervolgens aan je been en arghhh die haar laat je niet los.
Ja, dat irriteert me echt.
Verschilt! Ik zou goede vriendinnen daar best op aanspreken, maar soms (zoals nu) heb ik het even aan me voorbij laten gaan
Ah ja, ik heb een vriendin die hier ook wel neiging toe heeft en dat ook weet (dus wel klagen, maar te vermijdend om echt actie te ondernemen), en soms vind ik het toch wel frustrerend om te horen dat iemand zo weinig actie of controle neemt over dingen waar ze ontevreden over zijn.