Waar erger je je aan? #11

Omg een vriendin van mij corrigeert mijn spelling en gaat uitleggen waarom ik het zo moet schrijven in whatsapp?!?!?! Ik schreef stukken, ipv stukke, door autocorrect, maar ze bedoelde her gewoon serieus?? :zipper_mouth_face::zipper_mouth_face: en ja ze is juf.

En daarna ging ze ook nog iets beweren wat niet waar is omdat β€œze het ooit eens heeft gezien :blush:”. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Hahahaha dat was mijn vriend ja, ik heb hem toevallig nog

7 likes

Ik krijg net een brief dat ik vanaf volgende week voor 3 maanden op random momenten zonder gas kan zitten van maandag t/m zaterdag. En dat er dus ook random iemand voor de deur kan staan om je gasmeter af te sluiten.

Ik weet niet eens waar de gasmeter zit en ik vind dit echt een bizar lange tijd dat ik dan maar standby moet staan. En ik moet ook elke zaterdag voor 08:00 uur sochtends gedoucht zijn want anders kan het zomaar zijn dat ik op zaterdag nier kan douchen :sob:

3 likes

Wow hebben wij dezelfde buren? Hier is het ook al sinds maandag elke avond ellende.

1 like

Oh joh, ik doe wel stoer in mn bericht aan jou maar ik doe dat ook allemaal. Vandaag nog mezelf in de nesten gewerkt met iets doms. Heb ook geen tips voor je behalve iets langer nadenken voordat je iets voorstelt aan iemand. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik heb meegelezen met je verhaal. Ik wilde alleen even zeggen dat je denk ik echt wel trots op jezelf mag zijn hoe je het nu aanpakt. Ik kan mij helemaal voorstellen dat dit de beste optie is op dit moment. In theorie is het makkelijk om te zeggen tegen een ander of jezelf van ja je moet gewoon X doen maar in praktijk spelen er altijd meer belangen mee en is het niet makkelijk. Je bent nu gewoon aan het leren om anders met dit soort situaties om te gaan en misschien ook om je eigen grenzen te bepalen. En leren gaat echt met kleine stappen.
Die studiegenoot komt op mij echt over als een heel manipulatief en naar persoon. Dat een andere studiegenoot ook klaar met hem is bevestigd des te meer dat zijn gedrag echt niet okΓ© is.
Hoop dat je er nu verder zo min mogelijk last van hebt.

3 likes

Mijn vriend wilde net de grijze bak opruimen en iemand heeft gewoon onze grijze bak gepikt??? We gaan zo op jacht naar onze bak.

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Waar erger je je aan? #11 (Deel 5).