Waar erger je je aan? #11

Continuing the discussion from Waar erger je je aan? #10 - #5177 door Steady.

Previous discussions:

Ik loop inmiddels al anderhalf jaar dagelijks met een masker op, en maskne is me (ongelofelijk!) ondanks mijn vervelend huid bespaard gebleven… tot deze week! Ik heb per ongeluk een batch geparfumeerde maskers gekocht, die ruiken naar van dat vieze wc-papier, en heb nu twee pijnlijke onderhuidse joekels, terwijl ik volgende week mijn hele schoonfamilie ga ontmoeten op de bruiloft van mijn vriends zus. 🥲

2 likes

Dat ik al dagenlang last heb van mijn buik (pds) maar alsnog naar de Maccie ga en daarna nog een toetje neem.

Waarom ben ik zooooo

1 like

Ik moet 30/40 minuten wachten bij de dierenarts. Nou prima, maar het is veel te warm in de auto dus heb de ramen open maar er is een soort fabriek naast de dierenarts en het maakt echt tering veel herrie :sob: dus ik zit hier lekker een halfuur in het lawaai. Kan amper tiktok filmpjes verstaan haha.

2 likes

Mensen die in de trein keihard filmpjes gaan kijken

3 likes

Aan weer de zoveelste slapeloze nacht. Ben de afgelopen tijd zo onrustig en zoveel aan het piekeren en nadenken over van alles dat ik er onderhand helemaal gek van wordt. Ik krijg voor mijn idee gewoon geen rust. Elke keer is er weer iets.

Het afspreken om te carpoolen binnen mijn team.
Dan gaat de ene ineens wel mee en dan o nee toch weer niet. Arghhh.

Dat er iets gebeurd wat iemand blijkbaar ongemakkelijk vindt en dat diegene zich dan genoodzaakt voelt om "awkwaaaaaaaaard hihihi’ te zeggen

Echt lol het was helemaal niet ongemakkelijk? En al was het wel zo dan maak je het alleen maar erger door het te benoemen op zo’n domme manier.

6 likes

Dit soort teksten (deze is van Costes).

Welke jaslengte past bij mij?

Weet je niet goed welke jaslengte goed bij jouw lichaam past? We helpen je graag met wat tips. Bij de kleinere vrouwen onder ons staan korte jassen vaak mooi. Doordat de jas op de heupen valt, lijken je benen optisch langer omdat de nadruk op je benen ligt. Een effen kleur doet ook veel goeds doet voor je lengte. Heb je een gemiddelde lichaamslengte, dan past een middellange jas die net onder je billen valt goed bij jouw lengte.

Het geeft je iets meer stof, maar laat je er niet in verstikken. Daarnaast kun je jezelf ook wat langer laten lijken met een jas met een verhoogde taille. Ben je langer dan 1.75m? Dan heb je geluk. Want zowel korte jassen als lange jassen staan mooi bij jouw lichaamslengte.

Zie je een leuke jas die past? Trek die dan lekker aan.

18 likes

Waaaaarom is er altijd maar 1 kassa open bij de Zara, de rij staat zowat buiten.

4 likes

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
no.

3 likes

En dan komt de andere verkoopster keuvelen in plaats van een fucking andere kassa open te doen.

5 likes

:rofl: bij ons, in de kop van noord-holland, is keuvelen met een lampion zingend de deuren langs om snoepjes op te halen.
Mijn hersenen maakte er een heel mooi beeld van aan de kassa in de Zara

7 likes

Omg eindelijk de energie gevonden al m’n Nikes die ik niet draag op vinted te gooien, worden al m’n advertenties verborgen omdat je moet laten zien dat ze echt zijn
Ja pfffff daar heb ik toch geen zin in???

1 like

Welke maat heb je :eyes: we hebben hier ook een verkoop topic

4 likes

Dat mensen de hele tijd ongevraagd advies geven. Ik wil je advies niet tenzij ik er expliciet om vraag, ik wil soms gewoon mijn verhaal kwijt

7 likes

Ik ken iemand die een maand een roadtrip heeft gemaakt door de VS en steeds als dat land voorkomt in een gesprek, zich ontpopt tot een soort matige Amerikakenner. Ik luister nog liever naar Michiel Vos.

6 likes

36!

Ah jammer, ik was erg geĂŻnteresseerd :joy:

Een van mijn favoriete restaurants heeft net dit online gezet :cry: ik vertrouw er helemaal niet op dat iedereen “verstandig genoeg is om hier mee om te gaan”

10 likes