Waar erger je je aan? #13

Gelukkig kan ik alleen ‘Boer er ligt een kip in het water’.
Of tegenwoordig: ‘Boer waarom blokkeer je een Jumbo?’

Ik erger me aan het feit dat ik gewoon nu niet met plezier muziek etc kan luisteren. :rage:

2 likes

Amelie hoor ik weer vooral gespeeld worden door pretentieuze yuppen op stationpiano’s. Ook een ergernis. Daar niet van

5 likes

meteen deze in m’n hoofd :sob:

7 likes

Of iets van Einaudi.

1 like

Nacho’s bestellen en dan dit krijgen… met… curry 🥹 en een bakje mayo :fu:🥹 :fu:

23 likes

Voor al je details.

6 likes

Hahahaah nachos speciaal

1 like

Ewww die nacho’s zijn nu zeker ook helemaal zompig en klam :face_vomiting:

1 like

En 25 gulden.

2 likes

Ugh wat een ergernis dat je ALTIJD ALLES van een bestelling moet checken voordat je weggaat. Had wat taartjes en dingetjes gekocht, kom ik thuis: missen er twee taartjes. Dit heb ik ook altijd bij vreten afhalen/laten bezorgen. Fakking hinderlijk. Had het voor visite nodig morgen, maar ze zijn nu en morgen gesloten. Fuuuuuu.

1 like

Ps: Bijna 20 gulden mist

5 likes

Vandaag weer terug naar mijn eigen huis verhuisd. Ik moet mijn spullen op hun plek zetten, want mijn kamer is een teringzooi. Maar ben te moe, kan van ellende alleen maar op bed liggen en geen zin om hulp te vragen, want mijn ouders doen al de hele dag kut tegen me.

2 likes

Je had vroeger ook obese waarin ze een darmspoeling deden en de poep zo door een buis heen ging

4 likes

Je had bij In Holland Staat een Huis met Martijn :crab:é dat ze de woonkamer zo hadden gemaakt dat je het doorspoelen van het toilet kon zien via een doorzichtige buis.

11 likes

Probeer even voorzichtig weg te halen met micellair water op een wattenschijfje.

4 likes

Ohja goeie! Zo eens proberen

2 likes

Oooo die geweldige huis makeovers van dat programma…dan kwamen die arme mensen thuis in een soort Iglo of een of andere strandsetting inclusief liters zand. Dat programma was echt hilarisch.

7 likes

Dat mijn ouders aan de andere kant van Nederland zijn gaan wonen. Op uur 2 van de 4 uur nu :sob:

1 like

22 likes

Was echt dertig maal leuker dan die verschrikkelijke Amerikaanse make-over programma’s.

1 like