Review je nacho's

Het leed dat vieze nacho’s heet…
Je zit lekker op een terras, bestelt een portie nacho’s en krijgt vervolgens sloffe meuk met guacamole uit een POTJE!
Dat is toch wel de horror XL, op dat gore kroegwijntje na dan.

Dusssss. Review hier je nacho’s. Geef even een cijfer, vertel waar het was en een fotootje is ook welkom.

Enkele parels alvast:
Fiddlers, Den Haag (9)
Wadapartja, Groningen (9)
Beers & Barrels, Utrecht (9)
De Brabantse Aap, Amsterdam (9)
’t Hart, Breda (10)
Hotel Credible, Nijmegen (9)
Bruut, Hasselt (9.5)
El Sombrero, Leuven (9.5)
Taquerias Tamarindo, Barcelona (9)
El Pachuco, Barcelona (10)
Cheesecake Factory, Dubai (10)
Cabana Beach, Willemstad (9.5)
(Lijst met aan- en afraders wordt later bijgewerkt.)

8 likes

Door dit topic wil ik NU nacho’s :zipper_mouth_face:

1 like

Ja, ik ook. Bedankt he :yum:

Nachobiecht: Ik heb nog nooti nacho’s buiten de deur gegeten. Misschien toch maar is doen.:sweat_smile:

Ik kijk uit naar alle nacho foto’s die hier gepost gaan worden

1 like

Zijn er misschien ook al ergens Nacho-recepten voor de thuiskneuskok? :grin:

1 like

Ik maak ze vaak met véél kaas, jalapeños, kidneybonen en verse koriander. En als dips salsa, guacemole en zure room. Maar ben inderdaad wel benieuwd naar meer nacho-recepten

Ik vind de nacho’s van Axxes in Antwerpen heerlijk!

Nacho’s bij Hudson in Den Haag! Krijgen toch zeker wel een 8,5

Bij Hotel Credible in Nijmegen zijn ze ook heel lekker. Je krijgt een groote schaal en je kunt kiezen tussen verschillende topings. Ik geef ze een 8.5

1 like

Ik wil even kwijt dat ik de nachos bij Wadapartja die een 9 krijgen in de beginpost echt niet lekker vond en je beter ff kan doorlopen naar Pappa Joe

Wat zijn nou lekkere nacho’s in Rotterdam!?

1 like

Nog wat beeldmateriaal van de nachos bij de Hudson in Den Haag.

8 likes

dit wilde ik ook posten! Bij de huismeester zijn ze wel goed hoor (8) en bij supermercado ook wel oke (7)

3 likes

Ja en ik bedenk me nu dat die bij de Wester Paviljoen ook wel aardig zijn (7,5)

1 like

Supermercado was lekker!

1 like

Sorry hoor maar wat is dat met die chilisaus overal? Mensen die dat doen verdienen echt een bekeuring.

Ik durfde het op het oude forum nooit te zeggen maar de nacho’s van de b.a.s.k.e.t op de v.u. krijgen echt een -10. Ik ken verschillende mensen die daar schimmel in hun nacho’s hadden.

9 likes

Nachos van Supermercado in Rotterdam 7/10.
Los was alles wel lekker, maar leek wel of alles er op gekwakt was. Wel grote portie!

3 likes

Ga binnenkort naar Buenos Aires, uiteraard al uitgezocht waar de beste nachos te krijgen zijn. Vond deze foto (bij de aangeraden tent), CAN’T WAIT.
https://www.instagram.com/p/Bi-9PqigzFH/

Omgerekend ook maar 5 euro volgens mij… food coma incoming

15 likes

Omg :heart_eyes:

1 like