Waar erger je je aan? #13

Je kunt altijd nog even tippen om langs de huisarts te gaan, zo wijdbeens moeten zitten kan wijzen op een waterzakbreuk of een bijbalontsteking :slightly_smiling_face: liefjes erbij lachen en zeggen dat je je een beetje zorgen maakt

41 likes

Aan dit artikel over het versloffen van je uiterlijk want onee ze heeft stoppels op haar benen en haar vriend wil graag dat mannen naar haar kijken?

6 likes

Het kan haar geen “barst” schelen, maar ook weer wel :’) En waarom moet ze benadrukken dat ze “een turbulente singlebestaan” had voordat ze Joost leerde kennen :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Omdat ze Joost nooit heeft leren kennen want Joost bestaat niet. Even als Soof is hij een bedenksel van een onderbetaalde stagiair van de vriendin/Margriet/Libelle/Viva

25 likes

Jeetje dit valt me vies tegen van Damespraat punt nl

11 likes

De vonk springt over en laat het liefdesvuur branden.

gahhaha ik stik

7 likes

Hahahaha ja het kwam in suggesties, nog nooit van het bestaan gehoord. Maar kan inderdaad geen al te hoge kwaliteit verwachten

Nou precies dit maar dan met de #vegancomfortfood.

Echt rot op met al je gare healthy food en weight loss tips. (en heeeel soms gebruiken vegetariërs de hashtag ook en dan zit er dus gewoon een ei op die burger ofzo)

5 likes

Dat mijn vriend altijd door het journaal heen moet gaan zitten tetteren met zijn mening over alle wereldproblematiek.

12 likes

Het moet toch fucking freaky zijn als je zon kind gebaard hebt? Dat er de hele tijd zo’n wijze kleuter door het huis gaat.

9 likes

Idk ik heb het vage idee dat de ouders dit ook een béétje mede-vormgegeven hebben

Verder zie ik hier vooral Sywert-junior

8 likes

Nou, toch wel. Bij mijn laatste twee banen moest ik mijn diploma meenemen en ik ben al meer dan 10 jaar geleden afgestudeerd en die studie heeft geen raakvlakken met mijn werk meer.

2 likes

Mijn ouders riepen altijd dat ik mijn mond moest houden als ik door het journaal heen praatte. Oke ik denk dat ze schreeuwden. Op een gegeven moment wisten m’n zussen en ik gewoon dat we stil moesten zijn tot half 9. Misschien werkt het bij je vriend?

7 likes

echt het slechtste idee ever, de mens onsterfelijk maken

8 likes

Ouders die actief de media opzoeken om over hun kind te vertellen zijn de engste

Die ouders vonden het toen ook pestgedrag dat de uni heb niet voor zijn tiende wilde laten afstuderen. Zegt alles wat je moet weten.

16 likes

Het geluid heel zacht zetten, dan moet hij wel stil zijn. (tenzij die zo slim is om de ondertiteling aan tedoen)

Mijn overburen verkopen hun huis en het gang licht staat al zeker een week aan. Ik heb de makelaar al gebeld omdat ik denk dat dit tijdens een bezichtiging is gebeurt en ze zouden langsgaan als er iemand in de buurt. Guess what, er is niemand heen gegaan. Zo zonde.

Mijn ergernis is de Douglas. Ik weet dat er overal, dus waarschijnlijk ook daar, personeelstekorten zijnm maar de service is om te huilen. En ik ben bij meerdere vestigingen geweest.

Vandaag was ik bij een vrij groot filiaal. Wilde mijn Too Faced bronzer kopen maar die hele stand leek wel leeggeroofd. Daarna advies nodig over foundationkleur, nou niemand die aanstalten leek te maken om te helpen (als er al medewerkers op de vloer waren).

Dat deze fucking shitshow nog steeds gaande is. Heb het helemaal opnieuw ingepakt en foto’s opgestuurd. Kreeg ik reactie: oke we komen het ophalen en verder niks. Dus ik een week later maar weer gemaild, oke wanneer dan? En toen mailden ze: nee toch niet

En de klantenservice is natuurlijk onbereikbaar en als je ze al te pakken krijgt verwijzen ze weer naar de mail. IK BEN HET ZO ZATTTT

maar die klote kasten waren 400 euro dus kan ze ook niet zomaar op straat gooien en denken jammer dan :sob:

6 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Waar erger je je aan? #13 (Deel 7).