Ik ben thuis aan het werk en mijn vriend is vrij en hij gaat me dan de hele tijd roepen en verwacht dat ik dan naar hem toe kom. En dan blijken het ook nog stomme vragen te zijn maar wil er ook niet teveel van te zeggen want als hij iets doet zonder te overleggen vind ik dat ook niet altijd oke dus ook deels m’n eigen schuld dit, maar toch. nu ff niet.
ja ik roep nu alleen ‘ja’ als antwoord (als hij m’n naam roept) en wacht tot hij naar me toe komt haha, maar dan stoort hij me alsnog. maar hij gaat over half uurtje weg denk ik, dus dan is de ergernis weer voorbij.
Ik kon de geleisuiker bij de supermarkt niet vinden, want appie vond het nodig om weer de inrichting te veranderen. Het staat nu bij de bakafdeling. Dus nu staat de kristalsuiker en rietsuiker bij de koffie en de andere soorten suiker bij de bakafdeling. Waarom kan alle suiker niet bijelkaar?
Mijn brein is echt niet blij met dit soort verplaatsingen.
Ik had dit ook met poedersuiker inderdaad
Dat staat nu bij de pannenkoeken. Dat was ook zo’n gezeik toen ik dat een keer weer nodig had
Ik vind dat mega irritant bij de "wereldkeuken"producten. Waarom staan de noedels niet bij de pasta bv, en de rijstazijn niet naast de andere azijen???
Omdat je sneller rijstazijn en noedels tegelijkertijd koopt, is de gedachtegang. Net zoals je pannenkoeken en poedersuiker koopt.
Maar alsnog is het schijt irritant
Er zit een spin in huis en ik wilde hem onder een glas zetten zodat mijn vriend hem naar buiten kan gooien maar nu heb ik per ongeluk z’n pootje beschadigd met dat glas. Zo stom dat ik zo bang ben voor spinnen en heb niet met mijn hand durf te pakken.
Laatst was er een aflevering van keuringsdienst van waren dat mienestjes en tagliatelle exact hetzelfde product zijn in een andere verpakking. Terwijl mienestjes veel goedkoper zijn. Dat kunnen ze naast elkaar niet meer verkopen natuurlijk.
verkopen ze deze nog? ben vanavond alleen thuis
huh? mie is toch eerder spaghetti dan?
Ik kan het niet zo snel vinden op de website van jumbo, dus ik denk van niet
enjoy
Ik heb gisteren rode ui gesneden en ik een ijsbadje gelegd en ben dat vervolgens vergeten op te ruimen. Nu ruikt mijn hele huis naar ui. Ik wil alleen niet mijn ramen open zetten want hier binnen is het nog relatief koel. Dus het is of hitte, of ui lucht.
dit soort reclames, is dit nu echt hét toonbeeld van marketing in 2022?
edit lol nu voel ik hun test in voor de grap, kunnen ze beter dit verkopen ipv gastric bypass
Ik dacht dat fit zijn betekent dat je een goede conditie hebt. Ik weet niet hoe kakken helpt met je conditie, hoogstens train je je buikspieren.
Overigens lijkt het mij ook niet prettig om zoveel te moeten poepen. Die arme anus
Mijn haar. Op werk ziet het er niet uit (doe wel mijn best). Kom ik bezweet thuis, heb ik een perfecte nonchalante coupe
Ik zit in een huis van 30 graden en niemand heeft vanavond tijd/zin om het terras op te gaan.
Daar zou ik weer te lui voor zijn. Ik zou de hele dag op de pot bivakkeren
acht keer per week kakken lijkt me niet direct erg, ik doe ergere dingen met dat ding
maar het idee dat je even een zak patatten aan gewicht uitschijt? Jeetje