Waar erger je je aan? #13

Ik vind dat juist wel chill omdat je weet dat je op elke straathoek en zelfs bij het meest crappy benzinestation lekkere espresso of cappuccino kunt drinken. Je hoeft gewoon nooit iets op te zoeken haha

3 likes

Ik heb al bijna geen zomerkleding en nu ben ik twee (!) zwarte mooie tops kwijt. Al dagen, misschien zelfs al twee weken.

Ik snap er niksssss van. Wat is de gekste plek waar ik nog kan kijken voor twee tops/hempjes?!

1 like

Achterin of bovenin de trommel van de wasmachine haha?

4 likes

in een tas?! ik stop soms kleren in mijn tas als ik ze ergens mee naartoe neem en dan vergeet ik dat hehe

2 likes

Wat is een third wave koffiezaakje?

Enige groente waar ik niet echt enthousiast van word: bleekselderij.

Vriend maakt tonijnsalade met: bleekselderij.

:roll_eyes:

Hoe lang ken je me nou al pffffft (17 jaar om precies te zijn)

9 likes

Nee Italianen willen alles koste wat het kost behouden conservatieve katholieken

Ja, vooral de geen kaas bij pasta met vis regel vind ik achterhaald. Kaas & vis zijn echt een match made in heaven. Zou mijn man zo verlaten voor een goede tuna of salmon melt.

Maar ergens vind ik het wel z’n charme hebben. Er is hier een restaurant gerund door een Siciliaanse familie en dan krijg je gewoon geen kaas. En als je om een cappuccino vraagt kan je een cafĆ© crema krijgen hoe hard je ook door zeurt.

11 likes

Dat als je wit bent dat andere witte mensen denken dat ze wel even lekker casual racist kunnen zijn. Echt onbeschaamd gewoon.

8 likes

Gebruik je een waslijn? Ik ben pas iets kwijt geweest omdat het in een bak semi in de buurt van de waslijn was beland. Nog steeds geen idee hoe.

1 like

Tussen een stapel die minder gebruikt wordt?

(Ik typte eerst tussen je sportkleding, maar dat is niet bij iedereen de minst verplaatste stapel in de kast :sweat_smile:)

8 likes

Achter de wasmand, in tassen, achterin je kledingkast gepropt of misschien lijkt het op een ander kledingstuk en heb je het op de verkeerde plek opgeruimd? Ik snap je frustratie helemaal. Ik ben een goedzittende beha kwijt en ook nergens te vinden.

2 likes

Never forget:

9 likes

Ik erger me eraan dat ik zo’n alles of niets mentaliteit heb. Met betrekking tot Ć”lles. Vb: ik ben nu meubels aan het kopen etc. omdat ik uit huis ga, en het kost zóveel geld. De meeste mensen zouden denken; dan moet ik besparen op andere gebieden dus even niet shoppen en uit eten gaan. Ik denk; ach ik geef toch al zoveel uit, dit en dit kan er ook nog wel bij.

6 likes

Aan mezelf want KRIJG DIE KUT IKEA KAST NIET IN ELKAAR

3 likes

Ja en vooral omdat het er twee zijn?! Echt hoe dan.

MUGGEN :rage:

2 likes
2 likes

Ongesteld zijn, maar geen kruik kunnen nemen want het is te warm. :sob:

2 likes

Dat het zo druk is op werk. Ik snap het en collega’s zijn met vakantie enzo maar ik ben er zelf ook nog maar 2 weken en dan heb ik vakantie en daarna stop ik hier. En ik zit alsnog helemaal volgepropt. Ik kan het allemaal ook even niet bijhouden en heb zo veel stress omdat k nog zoveel moet doen. Naja maandag maar met mijn leidinggevende bespreken al zit volgende week ook alweer helemaal vol met afspraken🄓