Waar erger je je aan? #13

Ja, vooral de geen kaas bij pasta met vis regel vind ik achterhaald. Kaas & vis zijn echt een match made in heaven. Zou mijn man zo verlaten voor een goede tuna of salmon melt.

Maar ergens vind ik het wel z’n charme hebben. Er is hier een restaurant gerund door een Siciliaanse familie en dan krijg je gewoon geen kaas. En als je om een cappuccino vraagt kan je een café crema krijgen hoe hard je ook door zeurt.

11 likes

Dat als je wit bent dat andere witte mensen denken dat ze wel even lekker casual racist kunnen zijn. Echt onbeschaamd gewoon.

8 likes

Gebruik je een waslijn? Ik ben pas iets kwijt geweest omdat het in een bak semi in de buurt van de waslijn was beland. Nog steeds geen idee hoe.

1 like

Tussen een stapel die minder gebruikt wordt?

(Ik typte eerst tussen je sportkleding, maar dat is niet bij iedereen de minst verplaatste stapel in de kast :sweat_smile:)

8 likes

Achter de wasmand, in tassen, achterin je kledingkast gepropt of misschien lijkt het op een ander kledingstuk en heb je het op de verkeerde plek opgeruimd? Ik snap je frustratie helemaal. Ik ben een goedzittende beha kwijt en ook nergens te vinden.

2 likes

Never forget:

9 likes

Ik erger me eraan dat ik zo’n alles of niets mentaliteit heb. Met betrekking tot álles. Vb: ik ben nu meubels aan het kopen etc. omdat ik uit huis ga, en het kost zóveel geld. De meeste mensen zouden denken; dan moet ik besparen op andere gebieden dus even niet shoppen en uit eten gaan. Ik denk; ach ik geef toch al zoveel uit, dit en dit kan er ook nog wel bij.

6 likes

Aan mezelf want KRIJG DIE KUT IKEA KAST NIET IN ELKAAR

3 likes

Ja en vooral omdat het er twee zijn?! Echt hoe dan.

MUGGEN :rage:

2 likes
2 likes

Ongesteld zijn, maar geen kruik kunnen nemen want het is te warm. :sob:

2 likes

Dat het zo druk is op werk. Ik snap het en collega’s zijn met vakantie enzo maar ik ben er zelf ook nog maar 2 weken en dan heb ik vakantie en daarna stop ik hier. En ik zit alsnog helemaal volgepropt. Ik kan het allemaal ook even niet bijhouden en heb zo veel stress omdat k nog zoveel moet doen. Naja maandag maar met mijn leidinggevende bespreken al zit volgende week ook alweer helemaal vol met afspraken🥴

Ik heb een broek aan die ik helemaal was vergeten. Met een reden blijkbaar. Hij heeft aan de voorkant lussen voor je riem maar niet aan de achterkant?!? Dus nu zakt die achterkant de hele tijd naar beneden, tot onder mijn riem. Word er echt agressief van.

Ik ben thuis aan het werk en mijn vriend is vrij en hij gaat me dan de hele tijd roepen en verwacht dat ik dan naar hem toe kom. En dan blijken het ook nog stomme vragen te zijn :unamused: maar wil er ook niet teveel van te zeggen want als hij iets doet zonder te overleggen vind ik dat ook niet altijd oke dus ook deels m’n eigen schuld dit, maar toch. nu ff niet.

2 likes

ja ik roep nu alleen ‘ja’ als antwoord (als hij m’n naam roept) en wacht tot hij naar me toe komt haha, maar dan stoort hij me alsnog. maar hij gaat over half uurtje weg denk ik, dus dan is de ergernis weer voorbij.

1 like

Ik kon de geleisuiker bij de supermarkt niet vinden, want appie vond het nodig om weer de inrichting te veranderen. Het staat nu bij de bakafdeling. Dus nu staat de kristalsuiker en rietsuiker bij de koffie en de andere soorten suiker bij de bakafdeling. Waarom kan alle suiker niet bijelkaar?

Mijn brein is echt niet blij met dit soort verplaatsingen.

3 likes

Ik had dit ook met poedersuiker inderdaad

1 like

Dat staat nu bij de pannenkoeken. Dat was ook zo’n gezeik toen ik dat een keer weer nodig had

Ik vind dat mega irritant bij de "wereldkeuken"producten. Waarom staan de noedels niet bij de pasta bv, en de rijstazijn niet naast de andere azijen???

4 likes