Omdat je sneller rijstazijn en noedels tegelijkertijd koopt, is de gedachtegang. Net zoals je pannenkoeken en poedersuiker koopt.
Maar alsnog is het schijt irritant
Omdat je sneller rijstazijn en noedels tegelijkertijd koopt, is de gedachtegang. Net zoals je pannenkoeken en poedersuiker koopt.
Maar alsnog is het schijt irritant
Er zit een spin in huis en ik wilde hem onder een glas zetten zodat mijn vriend hem naar buiten kan gooien maar nu heb ik per ongeluk z’n pootje beschadigd met dat glas. Zo stom dat ik zo bang ben voor spinnen en heb niet met mijn hand durf te pakken.
Laatst was er een aflevering van keuringsdienst van waren dat mienestjes en tagliatelle exact hetzelfde product zijn in een andere verpakking. Terwijl mienestjes veel goedkoper zijn. Dat kunnen ze naast elkaar niet meer verkopen natuurlijk.
verkopen ze deze nog? ben vanavond alleen thuis
huh? mie is toch eerder spaghetti dan?
Ik kan het niet zo snel vinden op de website van jumbo, dus ik denk van niet
enjoy
Ik heb gisteren rode ui gesneden en ik een ijsbadje gelegd en ben dat vervolgens vergeten op te ruimen. Nu ruikt mijn hele huis naar ui. Ik wil alleen niet mijn ramen open zetten want hier binnen is het nog relatief koel. Dus het is of hitte, of ui lucht.
dit soort reclames, is dit nu echt hét toonbeeld van marketing in 2022?
edit lol nu voel ik hun test in voor de grap, kunnen ze beter dit verkopen ipv gastric bypass
Ik dacht dat fit zijn betekent dat je een goede conditie hebt. Ik weet niet hoe kakken helpt met je conditie, hoogstens train je je buikspieren.
Overigens lijkt het mij ook niet prettig om zoveel te moeten poepen. Die arme anus
Mijn haar. Op werk ziet het er niet uit (doe wel mijn best). Kom ik bezweet thuis, heb ik een perfecte nonchalante coupe
Ik zit in een huis van 30 graden en niemand heeft vanavond tijd/zin om het terras op te gaan.
Daar zou ik weer te lui voor zijn. Ik zou de hele dag op de pot bivakkeren
acht keer per week kakken lijkt me niet direct erg, ik doe ergere dingen met dat ding
maar het idee dat je even een zak patatten aan gewicht uitschijt? Jeetje
Ik snap die grafiek rechts niet. Die staven zijn geen poep beurten/dag toch? Want bovenaan staat 8/week. Is het in x 10 of 100 gram productie per dag?
na een uur heb ik die grafiek opgeveven, alsof je lichaam de hele week opbouwt naar vrijdag om het glazuut van de pot te schieten in het weekend
Of een drol van vrijdag wordt zaterdag ingebracht dus gaat de teller weer omlaag???
zaterdag is katerdag dus dan ben je later op waardoor je minder tijd hebt om op die pot te zitten natuurlijk
ik wil nu eigenlijk zo een pot gaan bestellen omdat ik nieuwsgierig word, echt erg dit
Katers = de beste poep
Muggen als ik in bed lig.