Dat het internet eruit ligt, er donderdag pas een monteur komt en we er waarschijnlijk nog €60,- voor moeten betalen ook🤬 bye kpn hallo ziggo
oh man, echt? Nog meer reden om nooit mijn rijbewijs te gaan halen
Alles is al tantoe duur en dan komen er ook nog allemaal onverwachtse kosten overal achter vandaan en mijn salaris gaat voorlopig nog niet omhoog Topppp
Ik heb dit ook! Al zit ergens maar 1% wol in, ik word helemaal gek van de jeuk. Echt jammer altijd
Ik heb het niet! Terwijl ik extreem wagenziek ben als ik zelf niet rijd
Ik vind het echt niet erg om geld uit te lenen aan vrienden maar als er iets is waar ik niet mee om kan, is wanneer ik er zelf om moet vragen, of wanneer er onduidelijkheid is over wanneer ik het terugkrijg.
- jij hebt geld geleend bij mij. jij houdt bij hoeveel je me schuldig bent en let op onze afspraak
- als jij zegt “ik schrijf het nu over” en ik ontvang niks, dan word ik pislink
Heb iets te koop gezet op Facebook en heb binnen een dag al 3x spam berichten die me het geld willen opsturen per post terwijl het ding op ophalen staat.
Dat ik gisteravond uit het niks opeens een beetje pijn aan de muis van mn hand kreeg. En in plaats van dat dat vannacht over ging, heb ik nauwelijks geslapen en kan ik mn linkerduim en hand nu niet meer bewegen zonder pijn.
Geen idee wat ik gedaan heb, maar dit is echt heel irritant
Ik kan een nieuwe garderobe gaan aanschaffen want vind ineens allemaal schimmel in m’n kledingkast what did i do to deserve this
Hoe kan dat! wat kut zeg
We hebben ons huis deels ondergronds dus al vaker problemen gehad met vocht enz dus we hielden het ook wel in de gaten(gaan gelukkig in november verhuizen) maar er is ergens weer een lek geweest en in een paar dagen/weken een giga wildgroei aan schimmel ontstaan die helemaal in de kast is getrokken😭
Vanavond kan ik pas kijken wat er nog te redden valt dus mocht iemand nog tips hebben hoe je dit uit je kleding krijgt, let me know.
Pff wat klote zeg! Je zou de kledingstukken in azijn kunnen laten weken voor het wassen
Ga ik proberen, dank je!
Ik had zooooveel zin in m’n date vanavond maar ik kan er niet komen door de NS stakingen
Ughhhhh.
Verhuis ergernissen:
Instanties waar je je adres wijzigt, alsnog post naar oude adres sturen.
Bedrijven die langskomen voor een offerte en vervolgens niks opsturen/laten horen. Zelfs nabellen heeft geen zin. Komt eraan, ondertussen bijna 5 weken verder. Zonde van onze en hun tijd.
Vraag me af of aan de zomer tijd ligt, juli en augustus of altijd zo is.
Nu al 6 bedrijven gehad die dit doen.
Taco’s eten en dat je dan super je best hebt gedaan op het vullen van je taco en na één hap heel dat ding in 34252 stukjes op je bord uit elkaar valt.
Edit: als 'ie al niet bij het vullen doormidden is gebroken
Probeer Mexicaanse taco’s!
Ik neem om deze reden vaak taco tubs van Santa Maria. Zijn een soort bakjes van tacoschelp. Wel relatief heel duur, maar eet veel makkelijker
Ze hebben het enorm druk, dus ik vermoed haast dat ze een afweging wat betreft de investering die zij moeten doen tov wat het hen oplevert.
Dat ze druk hebben snap ik maar laat mensen dan niet langskomen.Of zeggen dat ze wel tijd hebben. Of laat gewoon weten, dit wordt het niet.
We zijn een huis aan het renoveren, dus gaat ook om best wat geld en werk.