Waar erger je je aan? #13

Vreeeselijk haha. De taal zelf is niet eens zo moeilijk. Maar die letters… hoe komen ze dr opm

Matige ergernis maar ik moet weer werken morgen :sob: Gewoon zo stom dat vakanties weer eindigen. En het voelde zo herfstig in het bos vandaag. Ik wil gewoon nog even vrijheid en zomer

3 likes

Ik ben vergeten het raam in de gang dicht te doen. Zeg maar het enige raam boven zonder hor. Inmiddels zit ik al op mug 8 en alleen het gezoem al maakt me gek. En de enige die ik het kwalijk kan nemen is mezelf.

1 like

Ik kwam hier ook om te klagen over muggen :sob: werd net wakker met 2 nieuwe muggenbulten en ik hoor nu weer een mug zoemen. Alsof er echt 900 zijn.

1 like

Pfff echt he. Ik ben uiteindelijk in slaap gevallen, maar werd om 6.15u gewekt van gezoem van nog 3 stuks :face_with_spiral_eyes:

1 like

Ik probeer al 3 maanden New Balance sneakers (530) te bemachtigen maar ze zijn echt overal uitverkocht steeds. En dan op Vinted vragen ze er dus lekker de hoofdprijs voor :crazy_face:

1 like

Ik wil met die trein stakingen gewoon even weten waar ik aan toe ben :weary: ik trein ook eens naar het buitenland maar geen idee of het allemaal gaat rijden woensdag

8 likes

Ik word niet goed van die 1000ende dingen die ze omroepen op t station.
Elke dag t zelfde en dat al 3 weken lang.

4 likes

Ik weet niet of je verder een bepaalde allergie hebt of een andere huid aandoening. Maar anders een rare tip wat het jeuken van zon trui kan verminderen. In de vriezer leggen. Als je je trui in vriest en weer ontdooit schijnt zon trui niet meer te kriebelen.

4 likes

Mensen die wel een soort hint sturen maar niet de conclusie. Kreeg net een screenshot van een concert doorgestuurd via een vriend. Ok. Is het een aankondiging? Wil je erheen? Wil je vragen of ik mee wil?

11 likes

Oh shit ja, dit heb ik ook. Heb me de afgelopen maanden weer geërgerd aan die eeuwige pasteltinten van kleding die me niet staan. Verheugde me alweer op herfst/winterkleding. Even vergeten dat dat ook altijd zo’n drama is door wol :sob:

Huh, dus alleen het screenshot en verder geen tekst en uitleg? Wat irritant.

2 likes

Bij mijn kapper is ook een trans vrouw werkzaam. Nu zag ik op de website dat ze dit over haar hebben geschreven:

Ik vind de manier waarop dit is omschreven zo stom? Haast kinderachtig zelfs, alsof het een verkleedpartijtje is terwijl ze gewoon een trans vrouw is?? Ik ga ervan uit dat ze de tekst zelf heeft goedgekeurd, maar snap niet waarom het zo benadrukt moet worden. ‘Voelt zich fijn om zich te uiten als’ had ook gewoon ‘is een jonge zelfverzekerde vrouw’ kunnen zijn. Of ligt het aan mij?

15 likes

De linker manier van de vaatwasser inruimen :cold_face:

18 likes

Ik vind: voelt zich fijn om zich te uiten sws een rare zin haha

5 likes

Ja volgens mij is dat weer typisch half limburgs haha

3 likes

Ik ook! Echt kut en gevaarlijk

1 like

Aan mezelf: ik stuur het nieuwsbericht in de familie app over die plantaardige/schimmel kist, dat ik dat wel zou willen. Zijn we overigens heel open over dus helemaal prima. Vervolgens spreek ik 5 minuten daarna m’n moeder via de telefoon en blijkt een goede vriend van m’n vader vandaag overleden te zijn na een lang ziekbed door kanker. Goede timing meid #not. Kan wel door de grond zakken :tired_face:

2 likes

Het ligt niet aan jou

1 like

nou daar kan je toch precies niks aan doen? Beetje ongelukkige samenloop van omstandigheden maar hoef je je echt niet lullig over te voelen.

16 likes