Ik heb ze allebei staan maar het is volgens mij precies hetzelfde
Na mn zwangerschapsverlof kom ik nergens meer in op werk.
Hopelijk lukt het zo regelen zonder dat ik 3 uur enkele reis moet reizen ervoor.
Ja zo jammer, want ze hebben leuke kleding vind ik, alleen dat stomme polyester inderdaad.
En ook nog duur polyester. Ik zag een leuke jurk voorbij komen op instagram die ik uiteindelijk ergens anders heb gekocht voor hetzelfde bedrag maar dan van viscose.
Ik heb een spijkerbroek gekocht voor mn baby en kom er nu achter dat er een gaatje in zit. Heb de bon nog en de kaartjes zitten er nog aan maar voorzie nu al dat ze haar maat niet meer hebben en ze me een tegoedbon willen geven. En dat wil ik niet
Sowieso al die synthetische zwangerschapskledingā¦. Slecht idee! (En überhaupt)
We hebben tot 3 uur geen wifi dankzij een storting en ik moet werken. ![]()
Oh jazeker is het dialect haha mijn ouders zeggen t volgens mij ook
Dit vind ik inderdaad niet raar klinken. Maar āknapā is in deze context niet perse je mooiste jas, maar de meest degelijke jas. Zonder gaten in ieder geval
Beetje netjes bij lopen.
Ik kan bij het woord knap alleen maar aan Janneke Jelies denken van Een huis vol. Het hele huis weer knap voor der mannetje!
helemaal hyped voor gratis lunch op de uni, waren er maar 2!!! van de 40 broodjes vega
![]()
bijna! brie met honing <3
Maar is dat altijd zo? Ik lees dit dus tegenwoordig vaak bij influencers en de Linda enzo en ik kan me echt niet voorstellen dat ze in die context ādegelijk/netjesā bedoelen. Volgens mij gebruiken ze het gewoon als synoniem voor mooi maar dat Ćs het dus niet. Echt ergerniswekkend
Zoals ik het heb meegekregen en zoals het bij ons gebruikt werd wel.
Jij kan dieprode trui met roze stippen wel je mooiste trui vinden.
Maar dat was niet wat mijn moeder bedoelde met ātrek je wel iets knaps aan!ā
Ook iets van. Gepast voor de gelegenheid zoiets?
En als je twee jassen heb, dan is de nette jas je knappe jas.
Maar taal verander mettertijd.
Dat de scholen weer zijn begonnen en t weer zo tyfus druk is in de trein.
Nee die andere mensen jatten gewoon onze dialect woorden, oprotten ![]()
Nog ff en ze zeggen ook de hele dag door ja denk ![]()
Noh, dat ken niet hoor.
We hebben het niet aan onze geefklier
Hahaha wat een heerlijke uitspraak
ben inmiddels wel benieuwd of zeikschrift zelf nog op de ophef gaat reageren haha
Welke ophef? ![]()