Ik ben net terug gaan lezen en het was het helemaal waard, ondanks ik nooit van die Daan had gehoord.
@Vaiana ik wilde idd ook zeggen dat het een flinke read is, maar het het helemaal waard is. (de opmerkingen hier dus, het artikel ws niet)
Zelfs sylvia witteman zei juiste dingen.
Ik had nieuwe (dag)lenzen op tijd besteld, maar ze zijn nu al 2x vertraagd en nu zit ik zonder
Of nja, nu heb ik links wel nieuwe lenzen, maar zijn ze rechts op.
Dus ik moet of m´n niet lekker zittende bril op komende dagen, of 2 linker lenzen indoen (verschillende sterktes links-rechts dus niet heel fijn, en dan lopen ze niet meer gelijk), of maar in 1 oog een lens doen. Of halfblind door het leven. Of binnen blijven. Ugh
Dat deden de collega’s bij m’n oude baan. Echt standaard werd er goedemiddag tegen mij specifiek gezegd als ik 1 minuut te laat was. Ik kan alleen met het ov reizen dus het gebeurde soms dat ik te laat was. Echt heel bizar. Toen ik er bijna weg ging zei ik standaard goedemiddag terug. Fuck die lui.
Bij ons thuis werd het ook zo gebruikt inderdaad!
Nu ben ik heel benieuwd naar het volgende; volgens een vriend van mij is keilen ook iets Noord-Hollands, maar ik dacht dat dit overal wel werd gebruikt.
Ken jij de betekenis van het woord keilen?
- Ja
- Nee
- Er klinkt ergens vaag een belletje
0 stemmers
Het is dus zuipen
Ik stemde eerst ja omdat ik het ken met als betekenis gooien, dat is dan weer Brabants volgens mij ![]()
Ik ken het alleen door mijn vader (Hagenees).
Ik ook! ‘Keil maar in de hoek’
In februari is de helft wel weer gestopt. Maar helemaal eens. Het stinkt ook echt in het ov weer naar teveel mensen.
Ohja februari ik zat de hele dag al te denken wanneer het weer rustiger word omdat er mensen stoppen haha.
Heu? Nee in noord-Holland ken ik dit ook als gooien. Meer smijten eigenlijk.
Rozenbottels keilen!!!
Is het nu weer een goed seizoen voor trouwens
Mensen die ziek zijn en toch naar kantoor komen
en het doen van een test wegwuiven.
Ik weet niet of je toevallig de zender RTL Lounge hebt? Is een zender in mijn KPN interactieve tv zenderpakket. Toen ik niet kon slapen kwam ik daar een x langs en daar kwamen allemaal GTST Classics voorbij, en ook the Bold & the Beautiful, Golden Girls etc.
Ik begin pas om 10:30 uur en daar krijg ik ook altijd commentaar op, maar ik ben ook nog aan het werk als jij al aan je stamppotje zit hè Willem🙃
een bedrijf heeft echt het kutste wachtmuziekje ooit, echt een soort josti droomvlucht ![]()
ja!! en aalbessen die je er nog vanaf moest halen wilde je niet op tak kauwen hahaha
Heb net 2 verstandskiezen weg laten halen en nu wil ik gewoon naar huis maar er is een wachtrij van 20 minuten bij de apotheek voor pijnstilling
duurt ook echt maar 30 seconden om ff een doosje mee te krijgen dus laat me er gewoon door
Die andere mensen kopen natuurlijk hun brood bij de apotheek!
Echt dit he.
Mijn ergernis zijn echt opmerkingen zoals die van jou @NInja
De wereld draait niet om jou hoor en volgens mij werkt het niet zo in een apotheek dat ze zo “even een doosje meegeven.” gaat nogal wat aan vooraf.