Waar erger je je aan? #13

Deze foto is ook al zo gezellig.

Anyway, ik las uiteraard vanochtend ook het interview in VN. En i am shooketh dat die chickita van Zeikschrift voor hem is gevallen. Al zal de afstand New York - Amsterdam ervoor zorgen dat de rode vlaggen minder zichtbaar zijn. Kracht en wijsheid toegewenst. That’s all.

14 likes

Oprechte vraag maar waarom september? Omdat er dan vakantie is geweest/we richting de winter gaan?

2 likes

Welke is Sufferd D.?

1 like

Ja?? Jij leest blijkbaar boeken

Ik had het verdrongen, maar heb zelfs wel eens een (stukje van een) documentaire over dat gezin gezien. Volgens mij dat ze zichzelf vooral de hele tijd enorm serieus nemen. Voor wie wel zin heeft in een inkijkje in de de zgn. culturele elite van dit land.

1 like

die op rechts

2 likes

zo mooi dat dit een kopje op zn wiki pagina is

“Er is veel kritiek op niet alleen het stelen, maar ook het gebrek aan getoond berouw. Heerma van Voss antwoordt dat hij wel degelijk berouw heeft.”

2 likes

Mijn sportschool die in verband met de kermis gewoon bijna een heel week gesloten is

1 like

Hahahahahah ik ga stuk, nog gaan hardlopen ook wat een Eppie :joy::joy: ja dan gaan we lekker op ‘bergamot tijd’ naar bed zoals je man het noemt hahah

2 likes

Mijn overbuurman kraamt altijd zulke rare dingen uit, of hij zit z’n kinderen van een jaar of 10/12 af te blaffen. Nu hebben ze het ook over seksuele geaardheid. Buurman: “nou ook als je op mannen valt, helemaal prima…

Liever niet natuurlijk maar ja!” :face_with_symbols_over_mouth:

Inmiddels zitten we op nummer 4 van 6. Ik krijg sowieso het abonnement verlengd met hoeveel keer ik het niet krijg maar de bezorger kan niet eens mijn huis vinden ofzo dus daar heb ik niks aan.

1 like

We hebben donuts in huis (van gisteren) en ik wilde ze net weg gaan gooien omdat ik geen ruggengraat heb maar mijn vriend ‘wil ze morgen misschien nog wel eten’.

Laat mij niet alleen met gesuikerde donuts :rage::rage::rage::rage::rage::rage:

2 likes

Er is ook nog de befaamde: als mijn zwarte schoonmaakster bij ons werkt verstop ik mijn witte elitaire vriendin door haar mee iit eten te nemen. Kan het artikel (was een waanzinnig drakerig artikel over racisme) zelf helaas niet meer vinden

2 likes

Ik erger me eraan dat als je en artikel van een krant opent via een linkje van bijvoorbeeld hier dat je gelijk zo’n pop-up krijgt. Ik heb gewoon een abonnement op meerdere kranten maar wil even zien of het de moeite waard is m’n iPad te pakken.
Jeetje laat me gewoon even gratis 5 seconden naar de titel kijken.
Zo krijgt toch ook niemand interesse om een abonnement te nemen als je niet eens even nieuwsgierig mag worden naar een artikel.

13 likes

Als je kijkt naar wat Tobi Lakmaker over seks met deze man heeft geschreven is het waarschijnlijk niet veel soeps (“iets héél eentonigs”)
edit: ah spuit elf

2 likes

Sluitingsdag. Bij mij thuis. :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Sinds Max het goed doet en Hollanders weer ergens voor kunnen juichen.

2 likes

Ja en max is ook echt nog zo’n nukkige tiener

44 likes

Ik vind Formule 1 wel echt fantastisch, maar echt 90% van de Max Verstappen fans verschrikkelijk :sob::sob:

7 likes

Dit, Max is echt met bec. Zelden zo’n knuppel gezien.

Weet iemand nog een goede comeback voor het aloude argument: “Ja maar formule 1 is zoooooo goed voor de ontwikkeling van de autotechniek”? :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

5 likes