Dat lijkt me sowieso onzin met benzine motoren die moeten gaan verdwijnen
Ik vind formule 1 alleen fijn omdat ik dan lekker kan tukken op de bank tegen mijn vriend aan. Verder vind ik t echt belachelijk
Dat je voor de hoge Veluwe ā¬11,nogwat aan entreegeld moet betalen?? Natuur hoeft voor mij echt niet gratis te zijn hoor maar vind ā¬11 voor een uurtje wandelen (wou max 5-7 km ofzo lopen) te veel. Dan zoek ik wel een andere route
Wat een verschrikking inderdaad, dat interview met Zeikschrift Madeleijne en die gast
Ik had Madeleijne best hoog zitten, maar serieus dit interview? Ze komt over als een groupie. Totaal verblind, en door wat?
Who the fack cares dat die mensen Connie, Adriaan en Ischa zeggen. En wat is er in godsnaam interessant aan deze met zichzelf dwepende blaaskaak? Hoe kan zij zo feministisch zijn en zich tegelijkertijd laten overschaduwen door zoān jongetje? Die het hele interview lang alleen maar in algemeenheden kan praten over Zijn Angsten en zān Grote Papa nadoet met zān Taal Gevoeligheid?
Zoān jongetje die je ook nog helemaal zelf moet veroveren want o jee, hij herkent het niet hoor, als vrouwen met hem flirten. En dan semi-casual vragen: hoe reageerde ik ook alweer, toen jij zei dat je me leuk vond? Gast, as if you donāt remember⦠Uiteraard reageerde hij met āik heb ruimte nodigāā¦want dat doen alle mannen die niet interessant zijn en kregen ze pas wat toen zijn vorige vriendin het met hem uitmaakte⦠Nee je zal eens een risicootje nemen zegā¦
Nou kortom, ook Madeleijne blijkt maar weer een mens te zijn. Ze dondert toch wel een beetje van dr voetstukkie zo.
Edit: ik bedoel met risicootje nemen overigens niet dat ie vreemd had moeten gaan ofzo, maar dat ie zelf initatief zou hebben genomen, of gewoon een heldere reactie zou geven van ānee joh, t zit er niet in, ik heb al een relatieā.
Ik ben sinds een jaar of 2-3 echt fan, vond het vroeger ook echt niet boeiend. Maar nu zit ik ook het hele weekend voor de buis (en de rest van de tijd op social media drivers en teams te stalken )
Hoewel het allemaal miljonairs zijn, zit er heel groot verschil tussen hoe rijk de teams zijn. Dat speelt ook wel mee in hoe goed de autoās bijvoorbeeld zijn. Dat maakt het juist zo leuk want ook al is er bijvoorbeeld 1 heel dominant team, er kunnen hele interessante battles zijn tussen āmidfieldteamsā. Er gebeurt altijd wel wat En het gaat niet alleen om een snelle auto, maar ook heel erg veel om strategie. Ferrari heeft bijvoorbeeld een hele goede auto dit jaar maar verpest het steeds met merkwaardige strategiekeuzes.
Overigens vind ik het stom als mensen Formule 1 geen āechteā sport vinden. Die coureurs zijn bizar atletisch (daarom zijn er ook altijd mooie thirst traps van ze, wat ook weer een pluspunt is ) en het is echt een zware sport fysiek.
Ik weet niet zo goed waarom ik zo de behoefte voel om F1 te verdedigen haha, maar misschien omdat ik vind dat je het met āalleen rondjes rijdenā het zo tekort doet, het is zo veel leuker dan dat! Wil gewoon graag mn enthousiasme delen
@Clo daar heeft Drive to Survive op Netflix veel invloed op gehad!
Edit: o en de drama is ook echt geweldig, achter de schermen is het gewoon 1 grote soap
Mijn buurmeisje rookt sinds kort buiten in de tuin en nu komt telkens die smerige walm mijn huis in. Ramen dichthouden is het veel te warm voor en bovendien kan ik ze dan nooit meer open doen want ze steekt de een na de ander op
Dat is echt kut. Kan niet wachten tot sigaretten gewoon niet meer verkocht worden
Omg wow, ik heb dat boek gelezen, maar dit wist ik niet. Ik heb meteen zij om dat hoofdstuk te herlezen.
ja maar wij claimen hem niet hoor!!
dat ik vanmiddag iets retour heb gedaan en via pin het bedrag heb laten terugstorten, kijk ik zojuist⦠is er nog niks teruggestort of in behandeling. normaal gesproken is dat vrijwel direct (dan staat er altijd winkel-bedrag-in behandeling in mān app, nu staat er niks)
Ik weet niet beter dan dat dit altijd een paar dagen kan duren (zeggen ze dan ook erbij) dus misschien komt het nog?
Wij zitten in Hoenderloo dus echt pal naast het park, dus was wel leuk geweest om te bezoeken. Maar goed, er loopt hier langs t park ook een route van 7 om dus denk dat ik die dan maar gewoon doe.
En dan ga ik volgend weekend weer wandelen in Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug die wel gratis is
De Lamaās zijn blijkbaar weer terug dus ik krijg de hele tijd reclame daarvoor, zijn er serieus nog mensen die dat kijken en ook echt grappig vinden? In de voorstukjes is het niveau echt āmijn vrouw heeft een kale poesā āmijne een kartonnen doosā
Vreselijk
Ik vond ze vroeger al nooit grappig
Ohh jaaa! The real life of Toto. Ik zou wel een real life show willen met alle teambazen, ik crush ook een beetje op Christian Horner stiekem (en zān vrouw)
Jaa gisteren op de elektrische fiets inderdaad mooi!
Dit is in ons huis buiten mijn zin om family reactiememe geworden
Hij heeft ons kind ook geleerd dat als hij zegt Michael? Dat zij dan Toto? Zegt
Ik vind het heerlijk om fans in mijn omgeving te vragen of ze nog naar āAutorijdenā gaan kijken. De verontwaardiging waarmee ik hun hele identiteit durf te kleineren!!1
Als je het zo uitlegt is elke sport dom. Op een grasveld achter een bal aanrennen en die in een netje schoppen. Met een stokje tegen een bal slaan. Rondjes rennen op een ovalen baan. Een bal in een netje gooien. Over hekjes springen.
Ik zie de leugen niet?