Mannen in de gym. Het kan écht nooit normaal. Tijdje terug een okee praatje gemaakt met iemand, nu kwam ik hem weer tegen en is het weer “Ga je zo nog in de sauna? Oh jammer. Keertje samen trainen? Nee? Ik dacht, kunnen we een beetje stoeien.”
Tering. En ik had in het eerste gesprek zelfs nog gezegd dat ik het irritant vond als mannen me aanspraken
Edit: hoe langer ik erover nadenk hoe geïrriteerder ik word eigenlijk. Hij benaderde me met de vraag hoeveel ik nu train etc., prima, maar het gaat je echt geen hol aan waar ik woon en met wie.
En ik wil hem er eigenlijk op aanspreken maar hij is weg (of dus in de sauna, denk ik).
Ha ik wist dat je ooit iets over (niet) betalen had gepost. Bedoelen ze deze situatie niet?
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-6/23000/5219?u=ellegirltalk
Ahaha dit dacht ik ook maar ik heb het toch helemaal gelezen, wat vreselijk dit
Madeleijn: ‘Ik weet nog dat je erg bezig was met: ik ben iemand die ervaren wordt als moeilijk.’
Daan: ‘Ja en egocentrisch, hard.’
Madelijn: ‘Hard en fel.’
Daan: ‘Afstandelijk. Arrogant.’
En dit:
Daan: ‘Vind je me af en toe te streng?’
Madeleijn: ‘Hoe je corrigeert? Ja, je mag soms wel iets vaker zeggen dat…’
Daan: ‘In het begin stuurde je je NRC-columns op, nu niet meer.’
Madeleijn: ‘Omdat ik daar meer zelfvertrouwen in heb gekregen.’
Daan: ‘Ik dacht: misschien vind je al mijn punten en rode strepen irritant?’
Wat een type om mee samen te zijn
Nee haha. Die heb ik inmiddels betaald. Dit is een andere dansschool die heel die klas mails heeft gestuurd maar iedereen heeft betaald
Aan mezelf omdat ik ieder jaar in september helemaal los ga met aankopen doen. Hele jaar goed op m’n centen gepast en nu begint het feest weer
Even mijn karige achtergrond etaleren: wat is er mis met gebakje en hoe moet je dat dan noemen zoals het heurt??
Op het labeltje een kruisje/stip oid zetten met watervaste stip zodat je sneller ziet welke je hebt
Taart
Heb je al ossengalzeep geprobeerd? Daarmee kreeg ik laatst nog een redelijk oude vetvlek uit een jurk.
Ik vind het zo mooi dat hij een net genoeg tobberig gezicht lijkt te trekken voor de foto.
Ja joh! En het hele interview gaat ook eigenlijk over hem en zijn moeilijkheden. Ze gebruiken ook onnodig moeilijke woorden naar mijn mening (zoals corrumpeert)
Ik vind Madeleijn echt een top vrouw! Haar posts en boekje over abortus vond ik zo genuanceerd en goed verwoord. En hij kan het niet eens aan als zijn angsten een angststoornis genoemd worden. Waarom laten vrouwen altijd hun oren hangen naar een man die vaak zoveel minder interessant is dan zijzelf?!
Oh ja, top. Dat ga ik doen.
Ik vind het ook leuk dat het gaat over ‘recht aankijken’ en dat hij dan zo semi diepzinnig van de camera wegkijkt
Gelijk - Dadelijk, meteen
Gezin - Familie
Heet - Warm
Stel je voor dat je je hier mee bezig houdt???
Wat maakt het uit zeg
Het is vooral code taal om zonder het te hoeven benoemen je te onderscheiden van het plebs
Ik barst con-stant van de ergernissen, maar dit artikel vond ik meevallen eigenlijk.
Hopelijk was er in het gesprek een soort licht ironische/grappende toon (zo niet: toch ergernis). Want elitair was het wel.
Wat is nou hun favoriete standje? Of welke shampoo delen ze samen?
Ik snap eigenlijk niks van haar verhaal. Zij groeit op in Oldenzaal, is kind van twee fysiotherapeuten en heeft een normale jeugd gehad. En in het hele artikel lees ik steeds dat ze zo anders is dan hij? Dat zij een langere/moeilijkere weg heeft moeten bewandelen, minder voorbeelden had, eenzaam enz.
Het leest alsof ze uit een kansarm milieu afkomstig is, maar dat is niet zo?
Aankijken is een nieuwe aanwinst in de zelfhelptaal ben ik bang. Isa en Jorn doen dat ook alsmaar.
Nee echt totaal niet. Ik vond haar juist altijd al heel elitair overkomen. Wist niet dat hij nog veel erger was