Waar erger je je aan? #13

Weet je waar ik nou echt akresief van word. Kartonnen lepeltjes. EN DIE ZIJN DAN IN PLASTIC VERPAKT :rage::rage::rage:
Doe gewoon hout of geen lepel erbij.

19 likes

Die dingen voelen ook zo ranzig in je mond.

Edit: oh sorry, ik las houten lepels. Die haat ik.

7 likes

Jaa die haat ik eigenlijk ook.

2 likes

Ik word niet goed van die kattenverjagers bij mijn buren. Ik heb er al een paar keer wat van gezegd maar nee het ligt aan mij en ze hebben alles goed afgesteld. Dus ik moet niet zo zeuren. Nou buiten in de tuin zitten en/of de ramen in huis open doen wil dus niet want die stomme apparaten gaan regelmatig af en die piep is echt verschrikkelijk. Wanneer zijn die dingen nu eens verboden :triumph:

5 likes

Er zijn ook genoeg ‘normale’ dingen, maar bij de merken die ik leuk vind (COS, Arket, Filippa K, the Frankie Shop, Acne Studios) zijn vaak de kledingstukken die ik leuk vind (qua kleur, prijs, materiaal) oversized, relaxed fitted of met dropped shoulders.

4 likes

Ik liep laatst langs een tuintje die echt een soort knal geluid had. Ik schrok me de pleuris.

3 likes

Ja wellicht zit ik nog te veel in de ketens waar ze de boventoon voeren, maar als ik een rondje H&M, Pull&Bear, Asos, Zalando, Costes etc doe word ik ermee doodgegooid.

Edit: en wat @RubyBlue ook zegt, dan zie ik iets leuks qua kleur/materiaal/print en dan is het dus 9 van de 10 keer heel kort.

6 likes

Een houten lepel verpest echt mn hele smaak beleving. Walgelijk.

16 likes

@WhereTheLightIs dat droge hout zo langs je lippen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik erger me vandaag aan twee dingen. Op social media al die odes aan vaders. I get it het is vaderdag, maar zeg lekker tegen hem hoe geweldig hij is en laat mij er buiten.

En daarnaast erger ik me aan de berichten waarin mensen pleiten deze dag af te schaffen, want het is een verdrietige dag voor hen. Ook dat snap ik, maar we kunnen nou eenmaal niet iedereen tevreden stellen en niet elke dag die iemand verdrietig maakt afschaffen. Vind het echt heel rot dat iemand geen vader meer heeft of geen fijne relatie heeft met diens vader, maar waarom zou ik dan niet meer mogen vieren dat ik blij ben met die van mij. En voor mensen beginnen, dat kun je de rest van het jaar ook: klopt en dat doe ik ook, maar vandaag een beetje extra

11 likes

Mijn man ligt in het ziekenhuis vanwege complicaties na zijn sterilisatie. Echt heel naar voor hem, hij heeft heel veel pijn. Maar echt, als er nog een iemand tegen mij zegt ‘je zult je nu wel schuldig voelen he?’ Of 'nou hij heeft iig wel veel voor je over!" Dan ontplof ik. Die 3x dat ik lag te creperen tijdens mijn bevalling heeft niemand aan hem gevraagd of hij zich niet schuldig voelde. En hoezo zou anticonceptie alleen mijn verantwoordelijkheid zijn?? Daarbij hebben we samen de beslissing genomen dat hij dit nu zou doen, ik heb hem niet gedwongen ofzo. Ik vind het heel naar voor hem maar schuldig voel ik me absoluut niet.

142 likes

Zou deze tekst gewoon rechtstreeks communiceren naar iedereen die deze vraag stelt

17 likes

Ik moet mogelijk een keuze maken over iets, en ik ben er al dagen misselijk door. Deze keuze hoef ik mogelijk niet eens te maken, en zeker niet binnenkort, maar mijn brein en lichaam kunnen het gewoon niet los laten. Ik moet bijna overgeven en/of huilen als ik er al over nadenk, er zit een gigantische knoop in mijn maag, en ik kan aan niks anders meer denken. Het fucking domme is dat het hoe dan ook een goede uitkomst voor me is en ik erger me zo aan mijn lichaam dat ik niet gewoon zonder deze misselijkheid door het leven kan even

Edit: super cryptisch dit allemaal trouwens, het gaat ook gewoon over een keuze tussen twee banen lol

4 likes

Zeggen mensen dat echt tegen je!?! Wat voor mensen zijn dat in godsnaam

5 likes

Een ervan was zelfs de doktersassistente toen ik belde om aan te geven dat het niet echt lekker met hem ging

5 likes

Naaaaaa ik ben echt flabbergasted, wat absurd joh. Echt ongelooflijk.

3 likes

De mango is toch een vrij “volwassen” winkel maar laatst was ook alles wat ik daar qua stofje en kleur leuk vond, zeer kort

2 likes

Ah succes! Ik herken het momenteel met werk. Ik ben er niet ziek van, als in: de klachten die jij ervaart, die me ook ontzettend moeilijk lijken.
Maar ik kan het maar niet loslaten en het sluimert al weken in mij hoofd en drukt zo erg op m’n schouders qua last. Echt een kut fase is dat hé. Sta er mee op en ga er mee slapen. Ik moet iets bepalen en dat gaat gewoon invloed hebben op hoe heel mijn jaar er verder uit ziet en dat vind ik zo’n spannende beslissing!

2 likes

Jij ook succes in dat geval! Klinkt alsof jij sowieso die keus moet maken. Ik hoop nog dat het universum voor me kiest :smiling_face_with_tear:

Ughghhh ik wil samen de laatste helft van de laatste ep van stranger things kijken maar er moet F1 gekeken worden :face_exhaling:

1 like