Waar erger je je aan? #13

Staat die er al op dan?

1 like

Nee het was die laatste van die er al was

1 like

Heb ik nou weer de memo gemist over Sahara zand of ben ik gewoon de enige met een tering smerige auto. Niemand op de parkeerplaats heeft dat, alleen ik :triumph:

1 like

:sob::sob::sob:

1 like

Er wordt hier verderop in de straat iets professioneel gefilmd en het koffietentje is er helemaal opnieuw voor bestickerd met “duco’s ambachtelijke bakkerij” en ik kan niet vinden waar het voor is en herkende geen acteurs (maar alle fucking Nederlandse acteurs zijn blonde witte mannen dus logisch).
Ik ben hier veel te nieuwsgierig voor.

Waarschijnlijk zoiets als Verliefd op Purmerend. :smiling_face_with_tear:

19 likes

Waarschijnlijk, maar dan Alkmaar.

1 like

Dat de fotos van mn feestje van vrijdag nog niet op fb staan. Ik heb het idee dat ik er goed op sta :joy::joy:

Ugh anticlimax. Het is een reclame voor ABN AMRO blijkbaar.

16 likes

Mijn verjaardag. Ik ben nog niet jarig hoor! Maar ik krijg dan altijd korting van de Efteling. Leuk, ik wil wel weer eens gaan. Geldt die korting twee maanden ofzo, precies in de zomervakantie. Ja, daar heb je toch geen zin in :sob:

10 likes

Jemig, ik word hier gewoon plaatsvervangend boos van! Echt wtf!

Oke dit bericht voegt niets toe, maar sorry, enkel een :astonished: onder je bericht was even niet genoeg.

1 like

Ik zou serieus overwegen hier een melding van de maken. Dit is toch geen normaal gedrag? De partner van een volwassen man een schuldgevoel aanpraten vanwege een keuze die hij gemaakt heeft.

16 likes

Heel benieuwd waar mijn pakket nu is!

36 likes

:joy:

1 like

Heel herkenbaar helaas :cry:

3 likes

Kan niet want je moet je idkaart mee hebben als je die kaartjes koopt

1 like

Als je niet perse dit jaar wil: de Efteling heeft 1 keer per jaar ook de rabobank dagen. Dan kun je op een bepaalde dag in januari kaartjes kopen voor de helft ofzo om in een bepaald weekend te gaan. Die tickets worden meestal in januari verkocht voor een weekend in maart. Als je hier bijvoorbeeld volgend jaar januari op zoekt kom je die data wanneer in maart wel tegen. Veel mensen kopen die tickets want goedkoop en kunnen dan toch niet en verkopen deze weer op marktplaats voor dezelfde prijs of iets lager. Je hoeft niet bij de rabobank te zitten om binnen te komen en kan dan zo toch goedkoop naar de Efteling. Zo ging ik voordat ik een abo had toch 1 keer per jaar redelijk goedkoop er naar toe

1 like

Ik heb mijn vriend al aangemeld voor de nieuwsbrief. Dan kunnen we op een beter moment in het jaar :laughing:

7 likes

Ben ook ooit met de ICE voor werk naar Duitsland gereisd (Berlijn). Wát een deceptie. Inderdaad een boemeltreintje, met vervelende stoelen en heeeel veel stops. De trein stopte steeds zo lang dat mensen rustig even gingen roken op het perron. Had me die reis zo anders voorgesteld.

4 likes

Het plebs, als je dan toch moet afgeven op de gewone man

31 likes