Waar erger je je aan? #13

Ik weet niet of je zo’n stukje ‘profiel’ op je CV hebt staan, maar daar heb ik een variatie op. Dus in mijn geval iets als ‘creatieve redacteur en schrijver met een passie voor kunst en cultuur’. Maar als Shadina inderdaad types bedoeld die ‘be nice too ervrybody’ in hun bio hebben staan dan heb ik niks gezegd, want dat is natuurlijk wel echt onzin haha.

2 likes

Omg die profielfoto’s af en toe ja. Van die mannen die dan hun trouwfoto (dus met partner) of hele gezinsfoto’s plaatsen. Laat je kids erbuiten aub.
Om maar niet te spreken over de wedstrijd die gaande lijkt om de meest persoonlijke post met privé-details (het liefst over anderen met foto en al) te plaatsen. “Jaa mijn kind heeft een eetstoornis overwonnen en is nu zwanger echt knap dat ze al 20 kilo is aangekomen in het tweede semester trots op haar!!” hoppakee fotootje erbij van de meid op 16-jarige leeftijd en in het dieptepunt van haar eetstoornis. Wat heeft dit in godsnaam met jouw carrière als data-analist bij de Rabobank te maken Rob???

Sorry vloog een beetje uit de bocht in mijn rant

66 likes

Ja of mensen die hun baby erop knallen omdat ze vader/moeder zijn geworden???

7 likes

Dat Netflix steeds m’n progress vergeet :face_with_symbols_over_mouth: hij weet wel bij welke aflevering ik ben gebleven maar als ik halverwege ben gestopt en wil verderkijken dan begint hij gewoon van vooraf aan

2 likes

Ik zit in de flixbus en voor me zit een verwend kind te gillen. En achter me een heeeele saaie meid op te scheppen tegen een wild vreemde hoe geweldig ze is. En dan ook lekker luid in steenkolen engels. Echt van die dingen zoals " Yes in belgium i speak there accent so they think im from belgium." Oke samson.

20 likes

Aan mezelf. Eten is niet geworden hoe ik het wilde en ben moe en echt een klein kind en nu wil ik het eigenlijk gewoon wegpleuren. Moet me niet zo aanstellen en het gewoon eten maar blegh

1 like

Ik had laatst in het vliegtuig (shame, shame :bellhop_bell:) ook dat er zooo’n irritante meid voor me zat, ze was echt gewoon binnen 1 minuut m’n BEC?! Haha echt nog ooit gehad dat iemand me zo snel triggert.

Ik vond het irritant hoe ze nog hele tijd aan het appen was, terwijl de veiligheidsdemo al begonnen was (en je telefoon op flight mode moet dus), ik kon zien wat ze appte en ze appte hele tijd zuchtend super passief agressieve teksten met deze :kissing_heart: er achter, haha wat een bitch. Toen waren ze klaar met de demo, sprak de stewardess haar aan, had ze haar riem nog niet eens dicht, deed ze poeslief tegen die stewardess om daarna super kut over haar te praten tegen haar vriend naast haar. :triumph: Haha ik werd er zo boos van. Ze wisselde op haar telefoon ook echt super snel van scherm hele tijd, van whatsapp naar archief whatsapp en dan weer terug en dan weer van Insta naar Insta DM en weer terug naar whatsapp, zo snel dat je toch niks kunt lezen.

Ja mensen, let op, als ik achter je zit heb je kans dat er wordt meegelezen. Ik weet nu dat ze op een school werkt en naar De Streamers ging. 🫠

34 likes

Het geeft niet! De verpleegkundige heeft ervaring. Het wordt makkelijker voor je. Belangrijk is wel dat je niet in de plekken prikt totdat het genezen is.
Wil je weten waarom het blauw wordt?

Ik erger me aan mezelf omdat ik 5 minuten lopen van de snackbar woon en dat te ver vond in de regen (heb gewoon een paraplu) dus ik heb het besteld via thuisbezorgd en nu wacht ik al anderhalf uur op m’n raspatat en snackie, want duh zondag en kutweer.

7 likes

En toen zat er dus ook nog mayo op je burger :smiling_face_with_tear:

2 likes

Hahaha ja :cry:

Ik snap dat gewoon niet ??? Het was trouwens verder top want ze hadden én raspatat én souflesses ipv kaassoufle, dus ik dacht deze snackbar heeft echt goeie smaak.

Maar dan toch die mayo onder je burger vinden.

2 likes

:joy::joy::joy:

3 likes

Alleen mayo of ook nog curry oid erbij?

1 like

Hoe snel het wegtrekt weet ik niet, dat is ook wel een beetje persoon afhankelijk.
Het blauw worden komt doordat je nog niet zoveel ervaring hebt, ik denk dat je tijdens het injectie moment met de naald beweegt of dat je te langzaam gaat.
Ik denk dus echt dat het snel beter wordt, maar die blauwe plekken zijn niet erg. Logisch ook.
Ik heb honderden mensen geïnjecteerd maar durfde het mij mijzelf niet :sweat_smile:

3 likes

Mijn auto is 11 augustus bij de garage geweest en heb nog steeds geen factuur gekregen. Vind t irritant want de aanloop er naartoe was al irritant (eerste keer waren ze de afspraak vergeten te noteren en was er dus geen plek, 2e keer is diegene die de reparatie zou verrichten niet komen opdagen dus ben 2x voor niks geweest) en nu dus dom wachten tot die factuur een keer komt. Wil t gewoon betalen zodat ik er vanaf ben

2 likes

Alleen mayo was t helaas

2 likes

Oke dan snap ik de deceptie! :-1:

5 likes

Ik heb 2 enorme muggenbulten op mn kont :sob::sob: jeukt echt verschrikkelijk. Zie er echt tegenop om met die jeuk in het vliegtuig te zitten + ik denk dat mijn baby weer de hele vlucht gaat schreeuwen dus geen zin in

Azaron werkt bij mij altijd als een tiet tegen jeuk. Sterkte!

Wanneer mensenmop facebook neerzetten: plaatje tegen scrollen.
Ik scroll dan juist door.

5 likes