Waar erger je je aan? #13

Ander treinleed: de intercity vertrok in een sprintertoestel van het spoor waarvan ik altijd de sprinter neem, en ik ben ingestapt zonder goed te kijken :sob: en nu raas ik mn station voorbij

5 likes

Ik had per ongeluk geantwoord op zo’n “noreply@…nl” emailadres en nu krijg ik om de paar uur mail dat hij niet bezorgd kan worden. Ja dat was na de 1e keer ook al wel duidelijk :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik snap dus ook nooit waarom mensen zo lovend over haar zijn als talkshowhost/interviewer. Los van jouw voorbeeld is zij vooral zooooo voorspelbaar. In d’r vragen, in haar manier van reageren, in een “grappige” opmerking maken, etc etc. Heel gekunsteld vind ik het altijd.

2 likes

Aan mijn buren die nu buiten televisie kijken en ik steeds gepraat hoor en het net niet kan verstaan. Heel irritant.

Sowieso mensen die buiten telefoneren met de luidspreker aan, filmpjes kijken, muziek luisteren etc. Zet een koptelefoon op of ga in huis zitten. Val in elk geval mij er niet mee lastig.

5 likes

De vlieg in mijn werkkamer, echt rot op.

1 like

Ik had eerder verwacht dat de uni na 2 jaar corona wel wat flexibeler was 🫠

3 likes

13 likes

Krimpinflatie :joy:

7 likes

Pushberichten zoals deze :

5 likes

3 druppels regen en ik zie meteen een zilvervis over de muur kruipen. Echt hou op met me hoor ik ben verdomme net verhuisd vanuit een zilvervissenopvang en heb er hier een hele maand geen gezien en nu zie ik alsnog zo’n dikke :sob: echt maat beter ga je alle spinnen hier opeten en zo niet dan vertrek je maar

6 likes

Ja maar dat heb ik dus niet. Eens in de zoveel tijd knalt mijn google explore er random pushmeldingen uit. Als iets mij niet boeit dan zijn het bekende nederlanders :joy:

4 likes

HG tegen zilvervisjes werkt als een tiet bij mij, dan blijven ze echt weken weg.

2 likes

Dat mijn kont mensen belt als ik mn telefoon in mn broekzak doe.

4 likes

Sociale bibs!

4 likes

Booty call

23 likes

Hmmmmmmmmmmm
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmm

28 likes

Dan geen scheetjes laten hè

3 likes

Dat ik soms niet uit mijn woorden kom als ik moet bellen. Had net iemand van een klantenservice aan de lijn en ik maak dan zulke rare versprekingen. Mijn stem klinkt ook nog hoger aan de telefoon dus ik denk altijd dat mensen denken dat ze te maken hebben met een kind, tot ik mijn geboortedatum moet doorgeven :joy:

11 likes

Naar de appie gaan voor wc papier, thuiskomen met alles behalve wc papier. Echt zo vermoeiend

5 likes

Die ongeveer 17 mega monsterspinnen hier in huis sinds half augustus, ga weg :tired_face::tired_face::tired_face:

3 likes