Waar erger je je aan? #13

Dat ik mijn boek voor in de trein ben vergeten mee te nemen :weary:

Ik heb een zoom meeting en erger me aan mijn eigen hoofd. Bij Teams heb ik altijd de spiegelfuntie aanstaan en nu bij zoom staat die uit. Waarom ziet mijn gezicht er nu totaal anders uit? Is dit hoe ik er altijd bij loop? Ben er helemaal door afgeleid

12 likes

Erg hù! Ik had deze shock begin vorig jaar toen iemand z’n scherm deelde op teams (met teams nog in beeld) en ik mezelf dus zonder de spiegelfunctie zag. Leek wel karbonkel. Hahaha nee maar het was wel even wennen nadat ik zo gewend was aan mezelf in spiegelbeeld te zien. Heb de spiegelfunctie sindsdien uit staan zodat ik kan wennen aan wat mensen zien. Het helpt wel. Maar ik mis de spiegelversie van mezelf ook wel

5 likes

Van die kleine dingetjes die je ‘even’ moet doen maar die PRECIES NOOIT werken. Ik moest mijn OV-kaart vervangen, maar de vorige stond nog op mijn oude adres. Na uiteraard eerst de gebruikelijke ‘gebruikersnaam vergeten’ en ‘wachtwoord vergeten’. Dan die kutkaart koppelen via 35 bladzijden aan gegevens en 14 miljoen codes invoeren.
Ik: klikt op adres vervangen
OV-site: Dat kan niet, want deze kaart is verlopen :smiley: :smiley:.
Dus ik denk: oké wat een achterlijk systeem, dan bel ik de klantenservice wel.
Klantenservice: keuzemenu van een half uur
Ik: druk op het juiste cijfer.
Keuzemenu: Hallo ik ben een robot wat is u vraag?
Ik: Ik kan mijn adres niet aanpassen op de website.
Robot: Klopt het dat u een vraag heeft over inchecken? :smiley: :smiley:
Ik: Nee totaal niet.
Robot: Ik snap het niet, wilt u uw vraag herhalen? :smiley: :smiley:
Ik: ADRES
VERVANGEN
WEBSITE!!!
Robot: Klopt het dat u een vraag heeft over uw saldo? :smiley: :smiley:
Ik: NEE KANSLOZE KUT!!! WAT EEN ACHTERLIJK SYSTEEM, TYFUS!
En toen heb ik opgehangen.

Het is mijn IT-huisgenoot uiteindelijk wel gelukt, maar WAT een frustratie levert dit op zeg. Ik snap ook gewoon meteen weer waarom ik dit soort klusjes altijd uitstel. Het werkt nooit en het kosten uren en daarna ben ik agressief. Ik zie overigens ook helemaal voor me dat die medewerkers aan het einde van de werkdag naar een montage gaan luisteren van klanten die tegen die robot schreeuwen.

32 likes

Elke dag van die reclames voor hypotheken, bouwdepots en andere huis-koop-gerelateerde zaken in mijn bankierenapp terwijl ik toch nooit van mijn leven een hypotheek kan krijgen of een huis kan kopen in deze klotemarkt. Daar hoef je me echt niet elke dag aan te herinneren hoor, fucking deprimerend. Ik ga naar een andere bank

19 likes

Karbonkel is echt een goede omschrijving :joy: wel knap dat je de spiegelfunctie uit kunt zetten

6 likes

Het kattencafé in onze stad is weinig open en kan ook geen lunch meer aanbieden ivm personeelstekort. Dus ik keek op de website, zijn alle vacatures voor vrijwilligers. Dat vind ik niet meer zo van deze tijd.

25 likes

Instagram die denkt “het is net zoals YouTube tijd om je te overspoelen met zwangerschsdingen want je zit in die leeftijdscategorie. Alleen gaan we niet clearblue doen”
Also insta: wil je ook de zwangerschap box?
Volgende add: zeker weten dat je vruchtbaar bent?

Like wat. Houd op. Ik steek er een hooivork voor.

2 likes

Ik ga hem nu ook laten uitstaan, ik probeer te werken aan mijn zelfacceptatie en dan helpt het wel als ik wen aan mijzelf op deze manier haha. Maar ik voel me momenteel ook een trol

4 likes

Dat Domino’s de vega pepperoni niet meer heeft

3 likes

Noooo, echt?! Ik ben er nog steeds niet van bijgekomen dat ze de panpizza’s niet meer hebben en dan ook nog die pepperoni weg :sob:

Waaaat. Geen panpizza = geen Domino’s.

3 likes

Jawel hoor, hij is er nog. Soms hebben alleen sommige filialen ff geen voorraad (dit weet ik omdat ik ook een keer zeer wanhopig contact met de klantenservice had opgenomen). Ik zie hem nog gewoon iig

4 likes

Ik krijg uitvaartverzekeringen :skull:

5 likes

Huh? Vorige week was hij er nog :pleading_face:

2 likes

Ooooh dat is een hele opluchting, hij stond er net bij het bestellen namelijk niet tussen (en ook niet los de vegeroni bij de ingrediënten). Hopelijk hebben ze m volgende keer weer

1 like

Oei dat is ook weer het andere uiterste.

Ja dan is de vegeroni gewoon even op. Een week later was hij er bij mij gewoon weer!

3 likes

Echt heerlijk als je je al niet helemaal top voelt, je toch vrolijk en energiek bent tijdens een (zakelijke) Zoom-meeting, en dan na afloop een berichtje krijgt met: ‘Je zag er niet zo goed uit, gaat het wel okĂ©?’ Vast heel lief bedoeld, maar please doe het niet.

Net als wanneer je moe bent, je toch weet te functioneren, en iemand dan constateert: ‘Je ziet er moe uit.’ OK, I’m out. Laat maar.

12 likes

gaat het je vooral om het eerste gedeelte? want het is toch juist lief/zorgzaam dat iemand zich om je bekommert?

4 likes