Waar erger je je aan? #13

Dat studenten zich moeten aanmelden voor tentamens. Het gaat al-tijd fout.

4 likes

24 augustus optie aangenomen voor een appartement, nog steeds geen huurcontract :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: Kan wel lang duren schijnbaar maar het is stressvol

Dat er de laatste tijd altijd wel iets mis is met m’n online bestelling bij AH. Verlepte verse kruiden of spinazie en nu weer een schoonmaakmiddel waarvan de dop opengegaan was en waardoor alle vloeistof is weggelekt in de krat. :sob: Anderzijds als er toch iets moet lekken dan natuurlijk wel het liefst schoonmaakmiddel, en ik vraag gewoon m’n geld terug.

Maar nog een ergernis is dat de Lays chips 225g niet te bestellen was en wel een zak van 200g maar die was even duur! Vieze krimpflatie. (Ik heb die natuurlijk niet gekocht maar in plaats daarvan een party pack :partying_face:)

1 like

Dat heb ik met mijn eigen naam dus dat soms een soort van mijn mond blijft haken ofzo en ipv
‘met Baron’ zeg ik dan ‘met bron’ :smiling_face_with_tear: en op mijn oude werk begon het geluid bij degene die je aan de lijn had altijd te laat en ipv ‘goedemiddag u spreekt met baron van bedrijf x!’ hoord die mensen altijd ‘ron van bedrijf x!’ Maar dat vond ik niet erg, want het gaat die mensen sowieso geen moer aan hoe ik heet

@Kurisu duurde bij mij 3 maanden voor ik t contract had nadat ik de optie geaccepteerd had

1 like

Als men niet normaal in een rij kan staan. Dat het dan zo’n zwerm wordt en mensen gewoon de rij voorbij lopen en vooraan invoegen :angry::angry: en ikzelf te ver sta om er wat van te zeggen.
Love GB om die reden

6 likes

Mijn vader heeft op whatsapp de reactie emojis ontdenkt, nu krijg ik niet eens meer de :+1:t4: of ok toegestuurd maar als reactie op mn appje :smiling_face_with_tear:

7 likes

wow wth :exploding_head: ik hoop dat t in elk geval nog deze maand gebeurt want 30 september is de sleutel overdracht

1 like

wow kracht van t posten op t forum maar weer want ik heb t net binnen

9 likes

Mezelf. Ik dacht even mijn werkagenda te openen om te kijken hoelaat ik moet beginnen maandag na mijn vakantie. Zie ik drie extra overleggen ingepland met hoofdletters en spoed. En nu denk ik: wát is er aan de hand?!?!

4 likes

Ik heb nog restjes eten van gisteren voor vanavond, maar ik wil liever indiaans bestellen :unamused:

2 likes

Kan je het niet invriezen en alsnog bestellen? dan hoef je niks weg te gooien en heb je indiaans, win win :star_struck:

3 likes

Mwa, ik denk dat ik van het weekend indiaans ga bestellen. En ik eet vanavond massaman curry, dat is ook geen straf

Edit:
@piepeloi ik waardeer je verdriet over dat ik vanavond geen indiaans eet

3 likes

We gaan volgende week op vakantie. Uiteraard nog niet geboekt maar wel al een hotel uitgekozen wat echt perfect was. En nu is het volgende week echt kut weer in die plaats / land :sob::sob: nu moeten we weer helemaal opnieuw zoeken naar iets wat er bijna niet is 🫠

Heb bijna al geen zin meer om te gaan

2 likes

Mensen bij de Aldi of welke winkel dan ook als er wordt geroepen: deze kassa gaat ook open. WTF net aasgieren. Normaal denk ik: laat maar gaan als iedereen daar op af gaat dan ben ik aan deze kant net zo snel maar ik vind dat altijd zo aso. Alleen vandaag gunde ik het ze niet. Er zat een nieuwe caissière die nog niet alles wist. Er stond een best lange rij en de aso mensen achter mij riepen allemaal: kassa bij kassa bij!!! Die caissière werd natuurlijk steeds zenuwachtiger waardoor het nog langer duurde. Ik was de eerstvolgende toen er een nieuwe kassa werd geopend. Natuurlijk wilde die mensen er meteen op af maar heb mezelf gewoon naar voren gepropt. Ik dacht echt jou gun ik het niet. Maar had best weinig boodschappen dus die mensen dachten snel te zijn maar ik moest ook iets terugbrengen. Mijn caissière had daar de sleutel niet voor dus toen moest er iemand komen waardoor het uiteindelijk best lang duurde. Dus uiteindelijk moesten ze nog lang wachten, gaf me weer even voldoening :grin:

43 likes

Sorry. dikke duimen :sweat_smile:

1 like

Dat ik nooit kortingscodes van ubereats of thuisbezorgd krijg en mijn vrienden altijd een geldige code lijken te hebben :sob:

1 like

Indiaas*

Sorry kon het niet laten

17 likes

De n is voor de naan waar ik zin in heb

7 likes

ik vind dit echt fokking niet normaal. ik slik al drie, vier jaar de pil door en nu ineens ongesteld. echt hoezo.

3 likes

Dat ik al een kut dag had, maar mezelf toch bij elkaar had geraapt om te gaan koken en toen liet ik een lege pan op het fornuis staan en kreeg ik de brandalarm met moeite uit en nu krijg ik de stank natuurlijk niet meer weg. Had ik maar voor thuisbezorgd gekozen.

4 likes