Waar erger je je aan? #13

wat zit er in dat pasteitje? (Misschien dat daar het hele budget heen gegaan is want het is iig niet dat zielige broccolistronkje)

3 likes

Kon niet in slaap komen en toen sliep ik eindelijk bijna, vliegt er met heeeeel veel kabaal een luchtmachtvliegtuig over (ja ik ben zo’n persoon die direct op flightradar24 kijkt). Maakte zo’n kabaal dat ik ff dacht dat hij neerkwam

En ik erger me ook aan de reden waarom ik niet kan slapen. Ik word volgende week maandag “geïnterviewd” door een hbo student over mijn werkzaamheden bij ons op kantoor, zodat zij beetje inzicht krijgt wat er zoal gebeurt op een notariskantoor en wat zij daar als hbo’er eventueel zou kunnen als ze afgestudeerd is. Maar nu ben ik dus al helemaal aan t bedenken wat ik allemaal kan zeggen en heb al bedacht dat 't wel leuk is om dan nog een rondleiding te doen, haar ff in de kluis te laten kijken waar de akten liggen, kort laten zien hoe ik zoal akten maak
 Maar denk dat ik dan misschien ook wel een beetje doordraaf.
Kortom: ben veel te druk met iets bezig wat nog helemaal niet hoeft nu en al helemaal niet op het moment dat ik gewoon moet slapen

1 like

Champignonragout :sweat_smile:

Enige vega gerecht op de kaart ook nog!

5 likes

Allemachtig. Waar is dit? Dan weet ik dat ik daar nooit heen hoef te gaan.

5 likes

Sinds een week ben ik tijdens het wandelen alleen maar bezig met naaktslakken ontwijken :upside_down_face:

3 likes

Lekker high cuisine, in een fletcher hotel!

2 likes

Het is een mijn cavia is doder situatie Ă©n ook nog eens een luxeprobleem, maar soms erger ik me er zo aan dat ik alles voor wat ik aan m’n huis wil klussen of veranderen alleen moet ophoesten. Zoveel van mijn vrienden wonen samen en dan kan je kosten delen, maar ik moet het allemaal constant alleen doen en dat komt me nu even m’n neusgaten uit.

19 likes

Voor studie moet ik allemaal dingen uitprinten en dat kost zoveel tijd Ă©n geld (want papier en inkt etc) dat ik me echt afvraag waarom voor dit vak niet gewoon een reader is voorgeschreven :rage: ik wilde vandaag alles wat ik moet printen gaan ordenen maar vind het zo’n kut klus dat ik het al de hele dag uitstel

Ik haaaat winkelen zo. Laat me gewoon m’n ding doen, maar medewerkers die je gaan aanspreken en niet met rust laten word ik zo kriegel van.

Ik was in de Sissy Boy, helemaal leeg verder dus dat vind ik al kut, en er was heel toevallig ‘opeens’ een medewerkster kleding aan het opvouwen naast het pashokje waar ik iets ging passen. En ze hadden natuurlijk ook geen spiegel in het hokje, dus ik moest er wel uit. ‘Oh, je mag hem gelijk aanhouden hoor, ha ha ha!’ en bij een ander shirtje ‘deze is wat tropischer, ja! Wat frisser! Die ander was meer Scandinavisch blauw, wel heel chique!’.

Toen ging ik er toch maar 1 shirtje kopen, ging ze nog vragen of ik op vakantie ging? En toen aan het eind, toen ik had afgerekend: ‘wil je toevallig nog even blijven om iets te drinken? Een glaasje water of iets dergelijks?’. Ehhh het is een kledingwinkel, geen koffiezaak :grimacing: Wist niet hoe snel ik moest wegkomen, ben hier veel te sociaal ongemakkelijk voor hahaha

37 likes

Dit zou ik echt vreselijk vinden :joy:

4 likes

Klinkt bijna alsof je versierd werd, maar ik zou er ook ongemakkelijk van worden ja!

2 likes

Mijn vriend koopt heel vaak van die random ingredienten zonder duidelijke maaltijd in zijn hoofd
 dus nu heb ik een koelkast vol vleesvervangers maar voor de rest niks waar ik een maaltijd mee zou kunnen maken. Irritant

4 likes

Haha zou kunnen, maar het was een vrouw van in de 50 dus lijkt me niet helemaal waarschijnlijk. Denk eerder gewoon een slechte verkoopcursus gehad :laughing:

2 likes

Mensen die de gezamenlijke plannen ineens in de war gooien, maar daar pas over communiceren als jij daarnaar vraagt. Deze autist heeft (meestal) op tijd meer duidelijkheid nodig om haar script op tijd aan te passen :unamused:

1 like

Stuur ze dit als je even petty wilt doen:

2 likes

Mijn buurman appt iedere keer of ik thuis ben als ik een pakketje van hem heb.
Gast, klop gewoon aan.

3 likes

Ga gourmeten tata style. :sweat_smile:

3 likes

Ja dat zou letterlijk het enige zijn wat je met alles zou kunnen maken :joy:

Die stomme mac die de hele tijd alle vega opties uit het assortiment gooit en dan ook nog mijn mcflurry vergeet in mijn bestelling :cry: Gvd willen ze dat ik uitgehongerd en intens verdrietig door het leven ga ofzo, klotetent

Edit: mijn vriend gaat me zo door de mcdrive rijden voor mijn mcflurry, true romance isn’t dead :smiling_face_with_three_hearts:

Edit2: maccie dicht :thumbsdown: Het universum haat me

24 likes

Ik zou zeggen, je weet wat je aankomend week(en) kan doen. Nog even een aardappelsalade halen en een bak satésaus en klaar ben je.

Ik haat daten echt zo, vooral als mannen vragen wat je hebt gestudeerd.

Idc dat je spelfouten maakt en nee lezen is niet mijn favoriete hobby omdat ik :netherlands: heb gestudeerd.

1 like