Waar erger je je aan? #13

Het lijkt mij zo’n warme stoel of warme en bril vibe geven

1 like

Mijn oma’s bed is een keer in de fik gevlogen, maar dan spreken we wel over 20 jaar geleden.

4 likes

nou als je zelf onderkoeld bent en geen warmte genereert kan je onder je fleece gaan zitten wat je wil maar het blijft koud
als ik in een koud bed ga liggen duurt het drie kwartier voor ik niet meer ril, met een elektrische deken is het meteen warm

14 likes

Was er dan op zijn minst een beetje sober bij gaan zitten. Hoe krijgt ie het zijn strot uit ook

1 like

Ik sluit me aan bij @ezw. Als ik als t wat kouder is buiten actief ben krijg ik mezelf daarna niet meer warm, ook niet met een douche. Zo’n dekentje is dan perfect.

3 likes

Dat is haar stemmige gezicht :joy:.

3 likes

Oprecht medeleven :roll_eyes:

3 likes

Wauw, dat is inderdaad next level.

Zou het nog kunnen dat ze het financieel lastig heeft, waardoor ze onzichtbaar geld bij elkaar probeert te sprokkelen? Dat is vgm de enige legitieme reden die te bedenken is.

Ik zit in een groep over wasbare luiers. En iedere keer als iemand advies vraagt over bijboosteren omdat z’n kind snachts doorlekt, of omdat de energieprijzen wel hoog zijn, adviseren meerdere mensen om de baby of dreumes op het potje te laten plassen.
Tis ook zo’n nutteloze ergernis, maar ik vind het zoo pushy. Ookal snap ik dat het geadviseerd wordt omdat het voor hun baby goed werkt.

3 likes

De manier waarop is ook raar. Kan me voorstellen dat je je misleid voelt.

Zou je mogelijkheden zien om het haar op een rustige manier te vragen? Dan blijft het ook niet aan je vreten en weet je meteen waar het op staat.

Haar een berichtje sturen, ik zie dat je het niet meer nodig hebt, wanneer breng je ze terug?

25 likes

ik snap hier helemaal niks van maar ik wil het ook niet snappen

49 likes

Ik ben mijn haar as we speak lichter aan het verven en ik erger me bij voorbaat aan mijzelf dat ik het gewoon weer niet kon laten om zelf te prutsen. Zul je zien dat ik straks weer met Bassie haar rondloop

1 like
2 likes

Ik zou het gewoon zo simpel mogelijk houden en zeggen “ik vind het raar dat je de kleding die ik je gegeven hebt verkoopt. Ik dacht dat je het voor je kind wilde. Ik heb de kleren graag terug. Kan ik het van de week even komen halen?”
Zoiets ofzo

41 likes

Kun je het niet kopen via vinted dat zij er een steen in haar maag van krijgt als ze het naar jou moet opsturen :laughing: de ongemakkelijke cirkel is rond

49 likes

Ja en dan als je het binnen hebt een tikkie sturen.

27 likes

Ja same, en die treinen die dan wel rijden zijn daardoor echt overvol (en ook nog eens heel kort) :weary: echt ellende

Ik verbaas me eigenlijk om de hoeveelheid mensen die vindt dat als je iets weggeeft je er daarna nog iets over te zeggen hebt.

19 likes

Haha ja ik was het aan het typen en dacht al niemand gaat dit snappen (want ik snapte er ook niks van tot ik zelf wasbare luiers ging gebruiken).

5 likes