Oooh ja ik denk die passievrucht is voor de leuk. Zat ook geen lepeltje bij en ik dacht ja joe ga dat ding niet uit lopen likken
Van die mensen die dan in een dorpsbusje hardop de hele omgeving incl. dorp hardop gaan afkraken (en in dat busje zitten met name dorpsbewoners). ââHaha nou dit is wel weer de crème de la crème van Nederland heââ. ââGeen wonder dat dit zoân klein busje is: niemand wil hier toch uitstappen?ââ
Go away.
We hadden het huis van buren paar huizen verderop bezichtigd en ik had echt verwacht dat er een bad in zat en dat was niet het geval
Er is hier een groep toeristen al ruim 15 minuten op straat aan het skreeuw zingen. Waarvan er natuurlijk 1tje denkt dat ze fantastisch kan zingen.
Haha ik typ dit en een van de buren schreeuwt uit het raam hou je tyfus bek dicht kut toeristen een warm welkom in Amsterdam
Hahaha ja ik bedenk het altijd wel dat ik dat soort dingen wel zeggen of schreeuwen maar doe het dan niet. Dus ik was heel blij met deze buurman
Ughh ja dit is zo irritant. Nobody cares dat je elk weekend bij restaurant Antonio zit samen.
Dat de mac hier niet bezorgt terwijl we in mijn beleving echt dichtbij wonen
Gisteren was ik op een klein feestje en er was een meid die heel de tijd met zoân gast aan het flirten was en ze waren samen aan het âdansenâ, maar ze sprongen constant samen ontiegelijk uit de maat op en neer. Het leken net twee grote 5 jarigen ofzo. Echt een stomme ergernis maar ja canât help it
Ik heb twee honden te logeren en die zouden vandaag opgehaald worden om 10 uur.
Dus om half 10 nogmaals even geappt hoelaat ze komen met het antwoord dat ze er binnen een klein uurtje zijn.
Het is nu bijna 12 uur, ruim 1,5 uur verder (eigenlijk 2,5 uur al na de originele afspraak) en ik wil eigenlijk nu wel alles opruimen. (2 mega Boerboels met mega haaruitval en kwijl). Dus het handigste is om op te ruimen als ze weg zij. Maar nu moet ik wachten.
En mn vriendin komt ze niet ophalen maar haar vader. Dus heb net haar even apart geappt van yo, zit hier nu 1,5 uur te wachten. En haar vader ook maar geappt van Joe, ben je onderwegâŚ
Vind dit niet netjes, ik had eigenlijk andere dingen ingepland.
Waarom had je die camera in de koelkast dan? Is dat goed voor de fotoâs ofzo? Ik merk nu dat ik echt helemaal niks (meer) weet van analoge cameraâs
Ohh ja dan snap ik het! Slim om dan de camera in de koelkast te bewaren idd. Alleen jammer dat ie er vervolgens uit valt
Hoe lang heb je uiteindelijk nog moeten wachten?
Na het bericht kwam hij 15 minuten later aan knakken
Haha ik weet echt precies welke je bedoelt. Iemand gebruikt dat liedje bij filmpjes van haar boxer die elke dag als zij thuiskomt een knuffel of ander item in zijn bek heeft om aan haar te laten zien. Ik denk nu dus altijd âoh, dat is dat honden liedjeâ
Ik kan nooit begrijpen hoe het brein van sommige mensen werkt in zulke situaties. Hou je gewoon aan je woord en kom op tijd.
Heb je toch nog je middag kunnen laten doorgaan zoals gepland?
Ohhh ik denk dat je gelijk hebt! Die is ook wel irritanter ja.
Nee, uiteindelijk zat ik niet meer echt lekker in mijn vel en liep alles in de soep :â), dit ligt meer aan mezelf hoor dus heb de dag maar een beetje aan me voorbij laten gaan.
Een vriendin vroeg of ik mee ging naar een wijnâfestivalâ, nou ik was wel overtuigd door het woord wijn maar de entree was bijna 20 euro en dan had je nog niet eens wijn
Wanneer mensen niet de deur dicht doen, maar het smijten waardoor ik me rot schrik