Hahaha ja ik bedenk het altijd wel dat ik dat soort dingen wel zeggen of schreeuwen maar doe het dan niet. Dus ik was heel blij met deze buurman
Ughh ja dit is zo irritant. Nobody cares dat je elk weekend bij restaurant Antonio zit samen.
Dat de mac hier niet bezorgt terwijl we in mijn beleving echt dichtbij wonen
Gisteren was ik op een klein feestje en er was een meid die heel de tijd met zo’n gast aan het flirten was en ze waren samen aan het ‘dansen’, maar ze sprongen constant samen ontiegelijk uit de maat op en neer. Het leken net twee grote 5 jarigen ofzo. Echt een stomme ergernis maar ja can’t help it
Ik heb twee honden te logeren en die zouden vandaag opgehaald worden om 10 uur.
Dus om half 10 nogmaals even geappt hoelaat ze komen met het antwoord dat ze er binnen een klein uurtje zijn.
Het is nu bijna 12 uur, ruim 1,5 uur verder (eigenlijk 2,5 uur al na de originele afspraak) en ik wil eigenlijk nu wel alles opruimen. (2 mega Boerboels met mega haaruitval en kwijl). Dus het handigste is om op te ruimen als ze weg zij. Maar nu moet ik wachten.
En mn vriendin komt ze niet ophalen maar haar vader. Dus heb net haar even apart geappt van yo, zit hier nu 1,5 uur te wachten. En haar vader ook maar geappt van Joe, ben je onderweg…
Vind dit niet netjes, ik had eigenlijk andere dingen ingepland.
Waarom had je die camera in de koelkast dan? Is dat goed voor de foto’s ofzo? Ik merk nu dat ik echt helemaal niks (meer) weet van analoge camera’s
Ohh ja dan snap ik het! Slim om dan de camera in de koelkast te bewaren idd. Alleen jammer dat ie er vervolgens uit valt
Hoe lang heb je uiteindelijk nog moeten wachten?
Na het bericht kwam hij 15 minuten later aan knakken
Haha ik weet echt precies welke je bedoelt. Iemand gebruikt dat liedje bij filmpjes van haar boxer die elke dag als zij thuiskomt een knuffel of ander item in zijn bek heeft om aan haar te laten zien. Ik denk nu dus altijd “oh, dat is dat honden liedje”
Ik kan nooit begrijpen hoe het brein van sommige mensen werkt in zulke situaties. Hou je gewoon aan je woord en kom op tijd.
Heb je toch nog je middag kunnen laten doorgaan zoals gepland?
Ohhh ik denk dat je gelijk hebt! Die is ook wel irritanter ja.
Nee, uiteindelijk zat ik niet meer echt lekker in mijn vel en liep alles in de soep :’), dit ligt meer aan mezelf hoor dus heb de dag maar een beetje aan me voorbij laten gaan.
Een vriendin vroeg of ik mee ging naar een wijn”festival”, nou ik was wel overtuigd door het woord wijn maar de entree was bijna 20 euro en dan had je nog niet eens wijn
Wanneer mensen niet de deur dicht doen, maar het smijten waardoor ik me rot schrik
Mensen die op fb en Insta exact dezelfde foto’s posten (handmatig of automatisch), echt zo saai. Nu was er hier de avondvierdaagse en krijg ik op fb en Insta een exact gelijke overload aan kinderfoto’s met snoepzakken en bossen bloemen.
Ik heb voor het eerst in mijn leven het niet-spoed nummer gebeld van de politie. Net ging voor de vierde keer in een paar weken tijd ‘s nachts het rookalarm af. Ik woon in een pand met vijf appartementen/studio’s, waarvan drie zijn omgebouwd tot airbnbs. Alle rookmelders zijn aan elkaar verbonden, als er één wordt getriggered gaan ze allemaal af. De vorige keer toen het ‘s nachts gebeurde ben ik naar beneden en buiten gegaan, heb aangeklopt bij de Airbnb’s met licht aan maar toen kreeg ik geen gehoor en stopte het. Net ging ik, nadat hij voor de derde keer achter elkaar af ging, naar buiten. Nergens een teken van leven. Bij de vierde keer heb ik de politie gebeld. Die kunnen natuurlijk niks, want geen signaal van brand, maar wel aantekening gemaakt. Ik heb net een potje zitten janken omdat ik zo gefrustreerd ben, ik wil gewoon kunnen slapen en nu ben ik weer klaarwakker. Morgen ga ik een boze mail sturen naar de makelaar, want ik ben er echt klaar mee. Einde rant/dagboekpost.
Als ze geschakeld zijn dan kan je als het goed is ze allemaal uitzetten door een andere rookmelder dan die af gaat, ingedrukt te houden. Heb in meerdere huizen met geschakelde rookmelders gewoond en werkte eigenlijk altijd zo.
Waarschijnlijk is er ergens een batterij leeg of zit er stof in. Vervelend wel!
Gatverdamme wat is Paradontax toch een smerige tandpasta. Ga keer op keer half over m’n nek als ik daar m’n tanden mee poets.