Waar erger je je aan? #13

Deed zij niet ook aan Weight Watchers?

4 likes

Klopt, maar toen was ik me er zelf nog zo bewust van hoe slecht WW is dus maakte ik me er minder boos over, maar ook dat snap ik niet idd

1 like

:moneybag::moneybag::moneybag:

Maar Obese is volgens mij geen kijkcijferhit, dus het zou mij verbazen als het een tweede seizoen krijgt. Dan kun je beter ook maar de bodypostivity community aanspreken om nog wat centjes te verdienen.

3 likes

Dit is volgens mij al seizoen 8

Ik dacht dat het een tijd van de buis was. Ik probeerde nog Wikipedia raad te plegen, maar die is niet up-to-date. Want daar staat Angela Groothuizen als huidige presentatrice in 2020

2 likes

Ja volgens mij vroeger door Wendy van Dijk gepresenteerd, toen door Angela Groothuizen en nu dus weer op de buis haha.

1 like

Hopelijk is dit het laatste seizoen. Ik kan mij alleen Wendy van Dijk herinneren. Toen was het echt nog een kijkcijferhit.

Edit: ik lees de Wikipedia pagina weer eens niet goed

Op 5 juli 2021 werd bekend dat Miljuschka Witzenhausen de vernieuwde versie van Obese gaat presenteren in 2022 bij RTL 5[3]. In het nieuwe seizoen ligt de nadruk meer op de lange termijn en het veranderen van de lifestyle. Ook worden niet specifiek mensen gevolgd met morbide obesitas.

Veranderen van lifestyle m’n klompen

4 likes

Überhaupt dat programma’s als dit kijkcijferhits zijn en mensen er van genieten om te zien hoe anderen ongezond leren afvallen. Volgende ergernis dat dit programma dus nog steeds bestaat en dat er dus niemand denkt: “Misschien niet handig dit”

Maar ja, alles voor geld en kijkcijfers

(En ja ik heb dit programma ook gekeken en ook dit seizoen 1 aflevering omdat ik goede hoop had dat met komst van Miljuschka er dingen zouden veranderen)

1 like

Mijn moeder keek er vroeger af en toe naar, want dan voelde ze zich dunner :sweat:

Gelukkig doet ze dat soort ongein niet meer

1 like

Vroeger (10-15 jaar geleden) had je ook van zo’n verschrikkelijk Brits programma waarin heel dik en heel dun persoon met elkaar in gesprek moesten gaan over hun eetpratroon (dat moest ook altijd in ondergoed for some reason) en dan werd hun eetpatroon met elkaar vergeleken.

En er was ook zo’n programma, wederom Brits, waarbij dikke mensen moesten kijken naar hoeveel ze precies aten per week want dat werd uitgestald op een tafel voor het shock effect.

Helaas keek ik dat als 12-13 jarige allemaal

18 likes

Dr was ook een nederlands programma met dikke mensen en dan moesten ze altijd in een potje poepen

En die vrouw van dat programma ging dan vet overdreven doen van t stinkt zooo eeeerg. Ja hehe het is poep.

12 likes

Ooh ja en dan moesten ze een week elkaars eetpatroon overnemen toch?

2 likes

Was dat ook dat programma dat ze dan al hun eten in zo’n buis gingen storten? Dat zag er zo vies uit altijd.

13 likes

Ja! Met die donkerharige vrouw die al dat soort programma’s presenteert.

2 likes

‘Je hebt al 2 maanden niets meer bij ons besteld, we denken aan je.’
‘Er ligt nog steeds een artikel in je winkelmandje dat graag wil worden afgerekend.’
‘Je hebt al 6 maanden onze webshop niet bezocht. We missen je.’
‘We nemen feedback van klanten zeer serieus. Graag willen we weten wat je van artikel X vindt’ (artikel jaar geleden gekocht.)
‘Begin jouw zomervakantie goed en profiteer van onze aanbiedingen.’

9 likes

Jaaa inderdaad! Vreselijk was dat. Was volgens mij hetzelfde programma

1 like

Supersize vs. Superskinny! En dan ook nog alle supersize kandidaten naar de US sturen om ze “hun toekomst” te laten zien. :sob: Die ander weet ik niet zo goed meer, maar krijg ze nog wel eens aanbevolen op YouTube (God knows why). Nare programma’s achteraf inderdaad

4 likes

Er was iets achter de bank gevallen, dus ik wilde dat pakken maar toen kwam ik met mn hoofd tegen de muur en nu zit er een grote bruine streep in het structuur behang :smiling_face_with_tear:

10 likes

Secret eaters ofzo? Dat ze dan ook verborgen camera’s gingen ophangen en mensen confronteren met hun eetgewoontes als ze een snack namen in de keuken tussen de lunch en het diner door want oeiii oei oei daar wordt je dik vanđŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž

Ik keek er ook naar, echt vreselijk eigenlijk

1 like

Secret Eaters.

2 likes