Waar erger je je aan? #13

Wat moet ik met felicitaties bol.com, geef me gewoon een kortingscode :rage:

9 likes

Dit doet me denken aan toen mijn dochter de kleuterklas ging verlaten en ik voor beide juffen een ananas van een fles vlierbloesemlimonade en Ferrero rochers had gemaakt :roflmao: Ik weet nog wel dat ik dat hier deelde en daar ook commentaar op kreeg. Die moeite zou ik nu sowieso niet zo snel meer doen.

Dit jaar hebben ze bij mijn jongste dochter als klas een mand gegeven met een borrelpakket van een plaatselijke boerderij en voor de oudste dochter haar juf en meester is niks geregeld.

1 like

Ik had vandaag afscheid groep 8 en geen merci! Wel chille Kneipp spullen (stress-free lijn, alsof dat nog gaat helpen), een tony en een mok hahah maar met alle kinderen erop en dat waren echt me schatjes dus vind ik toch leuk

9 likes

Weet je zeker dat je koelkast nog koud genoeg is? Ik klaagde ook al een tijdje over snel bedorven producten, toen bleek dat het 13 graden was in mijn koelkast (en dat ‘ie dus aan vervanging toe was…).

1 like

De brandalarm ging bij mijn buurman af en dan gaat die van iedereen af. Ik weet dat het voor onze veiligheid is, maar ik woon hier nu een half jaar en dat ding is al zo vaak door andere mensen afgegaan.

Dus ik lig nu klaarwakker in bed.

Edit: thanks voor het duimpje Evert.

4 likes

Ahhahahaha ik weet niet waarom maar ik geniet altijd zo van de duimpjes van Evert

12 likes

Mijn hik gaat niet weg :sleeping:

1 like

Wel altijd jammer dat Evert te weinig post om duimpjes terug aan te geven

2 likes

De NS international site :sweat_smile: wat een ellende. En als je dan belt is het antwoord: ja excuus de site werkt soms niet goed, even de laptop aan en uitzetten dan kun je vast weer boeken

9 likes

Wat een terreur die site. Weet niet waar je heen wil, maar ik boek altijd direct bij Thalys of Eurostar maar, want dat werkt minder frustrerend.

6 likes

Als je richting Duitsland gaat kan ik ook de site/app van Deutsche Bahn aanraden, is er ook in het Engels

5 likes

Oh thanks! Ga ik dat even doen. Zit al dagen te kijken of ik eindelijk m’n trein kan boeken haha

1 like

Ik vind het altijd zo irritant om mijn teennagels te lakken, omdat het zo’n gedoe is. Sommige van mijn tenen liggen een beetje ‘op’ andere tenen en daardoor kan ik de nagels niet fatsoenlijk lakken en wordt het vaak een grote knoeiboel, vooral ook omdat ik altijd van die ‘moeilijke’ kleuren als rood of felroze kies ofzo.

1 like

2 likes

Uiteraard uitgeprobeerd, maar ik kan er niet tegen als iets mijn tenen uit elkaar forceert zonder dat ik het zelf doe zeg maar haha, dus ik zal voor eeuwig met deze ergernis moeten leven.

5 likes

Precies deze struggle had ik gisteren.
De nagellak was ook stroperig dus ik moest 2x lakken. Maar goed, wel lekker zomerse teennagels nu☀️

3 likes

Ik zie nu ook dat ik mijn nagels niet goed heb gevijld. The struggle is real, maar de kleur zit erop! We kunnen er weer tegenaan :star_struck:

5 likes

Dat ik pas tussen 2-4 een monteur verwachtte en hij nu ineens al voor de deur stond. Waarom maak je dan zo’n afspraak :sweat_smile:

2 likes

Ik weet dat bestellingen bij Made lang duren, maar een half jaaaar… Terwijl het zogenaamd begin mei al bezorgd zou worden. Laatste keer iig dat ik daar bestel.

2 likes

Deze stories van Miljuschka. Hoe kan je dit posten, maar ondertussen wel een programma als Obese presenteren. Serieus, ik ben er gewoon echt een beetje boos over en mn handen jeuken om via de dm te reageren. Want serieus, hoe kan deze vrouw die alsmaar roept dat elk lichaam goed is en ze niet wil aansporen tot dieeten en afvallen tegelijkertijd Obese presenteren waarin ze alsnog op een slechte manier afvallen en denken dat we haar boodschap dan nog serieus kunnen nemen?

11 likes