Waar erger je je aan? #13

Die afval programma’s doen me denken aan dat programma ‘het lelijke eendje’
Dat mensen plastische chirurgie kregen maar niet in de spiegel mochten kijken etc.
Dat artsen daar aan hebben meegewerkt om maar zoveel mogelijk ingrepen te doen

16 likes

Omg ja extreme makeover!!

6 likes

Ja The Swan! Ik had deze dus helemaal niet meegekregen, maar een YouTuber die ik volg doet nu allemaal reaction videos op deze oude reality TV (Luxeria heet ze, ze reageert bijvoorbeeld ook op America’s Next Top Model) en via haar heb ik alles gezien. Eigenlijk leuker met haar commentaar erbij, laat echt extra zien hoe not done dit in de huidige tijdsgeest is.

6 likes

Dat ik op m’n 15e zonder moeite flessen sterke drank mee kon krijgen in de winkel (niet dat dat ok was) en nu op m’n 25e een fles wijn niet meekrijg, zelfs als mijn vriend van 27 erbij is en wél z’n legitimatie bij zich heeft😤

1 like

Deze opsomming van programma’s beschrijft echt de 2000’s. :face_vomiting:

25 likes

125 gram frambozen voor 2,49 :angry:

7 likes

Je had ook the big diet op tv met Robert ten Brink. In mn herinnering was het een soort Obese, maar lees op wikipedia dat het echt een wedstrijd tussen deelnemers was waarbij degene die procentueel het meeste kilo’s afviel dit gewicht in goud won. Dit kreeg diegene dan wel alleen als ze na een half jaar nog steeds op dit gewicht waren gebleven

Dat er een vies luchtje op m’n slaapkamer hangt, ruikt alsof iemand hier heeft gekotst. Maar ik heb niet gekotst en weet niet waar het vandaan komt grrrr.

1 like

Dit hebben wij een keer in de woonkamer gehad en toen bleek er in de metrokaartje* een rottende dode muis te liggen. Maar ik hoop niet dat dit het ook bij jou is!

*oeps, spellingscorrectie. Er moest natuurlijk meterkast staan, haha!

My god er is hier ergens een behoorlijk tuinfeest in de buurt met zo’n typische galmende live zanger: Sweeeeet Caroline, vanaaavond ga ik even uit m’n booool, ik wil zwemmoooon, signoritaaaaa, dit is het momentooooo.

Shut up.

6 likes

bij het lezen van je bericht hoor ik ook meteen al die liedjes in mn hoofd :sob:

5 likes

Meterkast?

4 likes

Want door de zon verblind, hoor ik op de wind… Signorita…!

Hij is opgehouden! Hopelijk is ie naar huis met z’n microfoon en heeft ie geen pauze.

8 likes

Heb je mss iets van zuivel gemorst? Ik heb dit namelijk ooit gehad, en toen bleek het een vlek te zijn op mijn dekbedovertrek van toen ik de nacht ervoor dronken cornflakes in bed had gegeten. Zo een gore zure lucht.

2 likes

In de metrokaartje. Knap! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Het feit dat je gevoel voor humor blijkbaar drastisch verandert als het over je eigen kind gaat. Even gebaseerd op het ‘grappige uitspraken van je kinderen’-topic (of een dergelijke titel). Het niveau heeft zelden zo laag gelegen als in dat topic.

14 likes

Sommige vind ik grappig maar 9 van de 10 niet.

3 likes

Ja dat, net teveel teleurstellingen om door te kijken haha…

Er is hier ergens in de buurt weer eens een feestje, met niet alleen belabberde, loeiharde muziek, maar ook keihard gebler en gekrijs van pubers (echt krijsen om het krijsen, alsof ze zowat vermoord worden) Alleen ik weet niet waar het is en de politie heeft dus geen zin om te komen aangezien ik niet weet in welke straat ze moeten zijn

Snap echt niet dat niemand het wat boeit. Het klinkt hier al tering hard terwijl het dus geeneens hier in de straat is. Zijn al die anderen dan doof of wat?

3 likes

Dat er gisteren 5x iemand tegen de kinderwagen aan gelopen is toen ik met de kinderwagen aan het wandelen was. Allemaal omdat ze met hun telefoon bezig waren en ik niet kon uitwijken op de smalle stoepen.

4 likes