Vandaag is ons internet afgesloten en we krijgen morgen pas weer nieuwe (of misschien zelfs pas de 13e) en nu kan ik wel kleine dingetjes op 4g doen natuurlijk maar m’n bundel is ook weer niet zo groot. en nu kan ik ook niet tiktoks kijken voor de fun
Op een terras met gratis WiFi gaan zitten!
Heb je bij dezelfde provider ook je mobiele telefoon internet? Dan kan je vaak gratis extra GBs krijgen om de tijd te overbruggen. Moet je even met de klantenservice bellen. Misschien teveel moeite maar zeker als het een dag langer duurt, wel fijn!
WTF zeg. Een collega leende me haar pinpas om boodschappen te doen in de pauze. Die van mij ligt thuis. Ze deed er eerst supermakkelijk over maar het bedrag was te hoog voor contactloos betalen dus ik moest haar bij de kassa bellen voor haar pincode.
Nu een paar uur later heeft ze al 3x gevraagd of ik haar gegevens echt niet naar iemand zal doorsturen. “ik vertrouw je he!”
A. Je vertrouwt me blijkbaar níet.
B. Er valt niks door te sturen, je belde het door.
C. Alsof ik die code onthouden heb, ik weet die van mijzelf net aan
D. Stel dat ik je pincode aan iemand doorgeef. En dan?
Jammer dat ik hem niet meer weet, anders had ik hem hier neergezet. Grr.
Haar overbezorgde panische reactie is overdreven, maar jouw irritatie ook wel hoor, zij verleent jóu een gunst niet andersom.
Iemand je pas lenen om lunch te halen omdat je die bent vergeten is 1 ding. Maar als je blijkbaar weekboodschappen gaat doen zou ik denken, dat doe je maar na je werk dan.
pfff boeien waarom niet
Die laatste zin van jou zegt dat haar bezorgdheid enigszins terecht was
Oh maar het maakte haar totaal niet uit welk bedrag ik zou uitgeven hoor. Ik zei al “ze deed eerst supermakkelijk”. Ik vind het ook best een ding, met de pas van een ander op stap. Maar zij bleef aandringen en zei al “als je de pincode nodig hebt bel je maar”.
Ik vind haar angst gewoon irreëel. Nouja zie punt A t/m D.
Edit: en dat ik 3 keer moet zeggen “nee hoor zal ik echt niet doen” is best een logische ergernis toch. Kom op zeg.
Ja sorry dit is typisch zo’n verhaal waarbij steeds een beetje meer info komt die het verduidelijkt maar ze deed dus écht heel makkelijk. Dus misschien is dat ook de irritatie: waar komt dit ineens vandaan joh. Als ik dit van tevoren wist had ik het niet gedaan.
Olivia van MAFS Australia. Omg ik heb nog nooit zo’n intense haat gevoeld voor een mens
Oh nou ik voel anders ook vrij grote haat voor Andrew.
Hij is de texaan toch? Ohh ja hij is ook echt verschrikkelijk idd. Maar gelukkig bleef hij niet al te lang haha. Olivia is gewoon echt zo zo zo zo ontzettend verschrikkelijk ik kan er bijna niet naar kijken. Het komt trouwens wel pas laat naar voren hoe ze is. In het begin lijkt ze echt een engeltje maar een paar afleveringen later…fucking hell haha
Dit! Ik vind het echt onbegrijpelijk hoe je zo kunt zijn.
Wat heeft ze meegemaakt??
Is er een nieuw seizoen? Waar kijk je dit? Ik heb wel zin om me te ergeren.
Ik zat ook al te googlen, kreeg zoveel antwoorden maar de ‘tiktok meaning’ was dus het juiste antwoord
Van die recruiters op Linkedin die je dan benaderen, want je bent perfect (uhu uiteraard) voor een functie die ze hebben. Met een beetje geluk zeggen ze welke functie, maar meer info geven ze nooit. Zo hatelijk.
“hey bitch, ik zie dat je al enkele jaren in deze mooie functie werkt, misschien heb je ook interesse in deze saaiere functie die ik je kan aanbieden? Groetjes, een nutteloze recruiter xxx”
Ergernis die hier op aan sluit. Vacatures waar niet bij staat voor welk bedrijf je gaat werken of welke functie.
Ben jij goed in dit en dat en lijkt zus en zo jou leuk solliciteer dan snel.
En dan allemaal gelul over marktconform salaris en dat je 10 jaar ervaring moet hebben. Maar wie wat hoe waar zijn ze vergeten.