Waar erger je je aan? #13

Nou om half 3 ging de muziek zachter, maar toen bedachten die lui zich dat ze net zo goed zelf een zangkoor konden vormen dus toen werden er tot half 4 liedjes meegeschreeuwd om vervolgens in een halve optocht door de straten te trekken, op alle lantaarnpalen en borden te rammen en kreten uit te slaan waar een gemiddeld speenvarken jaloers op zou zijn

Ik.ben.helemaal.gaar :sleeping:

1 like

Ik ging het even opzoeken, dacht dat je vast gewoon een beetje zuur zou overdrijven, maar nee.
Ik kom als mā€™n kind kan praten terug voor een oordeel of daarmee mā€™n gevoel voor humor ook is aangetast, maar ik kan het me nu niet voorstellen.

3 likes

Hahaha ik zou willen dat dit was, want dan had ik er misschien op goede momenten van kunnen genieten. Maar zelfs op mijn beste dag zorgt het niet voor een lach :grimacing:

Ik sliep gisteravond al bijna toen je dit reageerde, maar ik wist 99,9% zeker dat het zatte Tino zou zijn - and it was. :smiling_face_with_tear: Je zou maar voor hem betaald hebben zeg.

3 likes

Oeii hoop idd niet dat dat het is :dizzy_face: het is alleen in de slaapkamer en heb daar alles gecheckt, of het zou tussen de muren vandaan moeten komen

Hahaha zou ook wel iets voor mij zijn, heb het beddengoed verschoond, maar zal ook even tussen het matras kijken

1 like

Natuurlijk heeft mn hond weer iets in het weekend :sweat_smile: Dag geld :money_with_wings:

1 like

Pianoā€™s in winkels die geen muziekzaak zijn. Ze zijn eigenlijk altijd vals, maar nog erger: er is Ć”ltijd iemand die moet laten horen dat hij ook nog bestaat en dat Ć”ltijd dmv die godvergeten vlooienmars

5 likes

Ik zou dan bijna denken yay een keer geen Amelie. :stuck_out_tongue:

6 likes

Haha, ik had ook meteen yann tiersen in mijn hoofd.

Gelukkig kan ik alleen ā€˜Boer er ligt een kip in het waterā€™.
Of tegenwoordig: ā€˜Boer waarom blokkeer je een Jumbo?ā€™

Ik erger me aan het feit dat ik gewoon nu niet met plezier muziek etc kan luisteren. :rage:

2 likes

Amelie hoor ik weer vooral gespeeld worden door pretentieuze yuppen op stationpianoā€™s. Ook een ergernis. Daar niet van

5 likes

meteen deze in mā€™n hoofd :sob:

7 likes

Of iets van Einaudi.

1 like

Nachoā€™s bestellen en dan dit krijgenā€¦ metā€¦ curry šŸ„¹ en een bakje mayo :fu:šŸ„¹ :fu:

23 likes

Voor al je details.

6 likes

Hahahaah nachos speciaal

1 like

Ewww die nachoā€™s zijn nu zeker ook helemaal zompig en klam :face_vomiting:

1 like

En 25 gulden.

2 likes

Ugh wat een ergernis dat je ALTIJD ALLES van een bestelling moet checken voordat je weggaat. Had wat taartjes en dingetjes gekocht, kom ik thuis: missen er twee taartjes. Dit heb ik ook altijd bij vreten afhalen/laten bezorgen. Fakking hinderlijk. Had het voor visite nodig morgen, maar ze zijn nu en morgen gesloten. Fuuuuuu.

1 like