Waar erger je je aan? #13

Niet normaal deze meid jezus

2 likes

Hahah ook zo belachelijk ja. En dan moet je soms via Indeed zo’n standaard vragenlijst invullen ‘waarom wil je bij dit bedrijf werken?’. Ja vriendin, als dat erbij stond had ik iets uit mijn duim kunnen zuigen maar nu geen idee :sweat_smile:.

3 likes

Misschien moet ik gewoon eens op zoiets solliciteren.

“Hey geen idee wat ik bij jullie kan doen en wie jullie uberhaubt zijn. Maar het salaris zag er wel leuk uit. Dus laten we kennis maken tijdens het gesprek.”

7 likes

Denk dat sommige bedrijven in deze tijd dat geen enkel probleem zullen vinden

2 likes

Of aan het eind van een roltrap :smiling_face_with_tear:

11 likes

Ik heb gehoord van een vriendin die voor een groot uitzendbureau werkte dat je als recruiter bijv minimaal 10 gesprekken per week moet voeren en dat ze soms ook met iemand in gesprek ging op een vrijdagmiddag om haar target te halen terwijl ze al wist dat het niks werd

Ik ga zelf ook meestal wel het gesprek aan met LinkedIn recruiters. Je kunt toch weer even je gesprekje oefenen en een beetje om je heen kijken kan nooit kwaad!

5 likes

Of net voorbij de ingangspoortjes van de AH :face_with_symbols_over_mouth:

5 likes

Ja zo raar dit. Terwijl ik het het belangrijkst vind of dat bedrijf een beetje klinkt op m’n CV, wat m’n reistijd is en of ik in de pauze in de buurt leuke dingen kan doen (met de pinpas van een collega).

10 likes

@Whiskey @byefelicia Ik heb serieus nog nooit zo’n Petty, kwaadaardig, manipulatief, bitchy mens gezien echt waar niet haha.

@PhilDunphy ik heb Videoland! Haha daar heb ik de afgelopen week even alle afleveringen gebinged :joy:

3 likes

Dat m’n weerapp cijfers geeft aan het weer waar ik het niet mee eens ben.
Waarom geef je een 9 aan fucking 28 graden?! Ik haat 28 graden, geef een 9 aan 19 graden ofzo.

44 likes

Oh ja daar erger ik me ook zo aan. 33 graden en stralende zon geven ze dan een 10. Tyf op

7 likes

Net zoals weermannen. Dan is het 25 graden, het zweet staat in je naad en de weerman zegt doodleuk ‘in het weekend wordt het eindelijk wat warmer, een lekker zomers temperatuurtje van zo’n 32 graden’. En dan zo’n kop erbij trekken alsof 32 graden een lekker fris briesje is en je eindelijk je zomerjas aankan ipv je winterjas.

12 likes

De intense haat die mensen hebben voor onkruid

33 likes

Ik heb nog niet alle afleveringen gezien, bijna, maar je omschrijving klopt helemaal. Ik zit soms echt met verbazing te kijken.

Heb al wel opgezocht hoe het nu met haar gaat haha.

1 like

Zwembadhokjes met zo’n bankje dat dan de deuren op slot moet houden. Dan moet je dus mega gecoördineerd zijn en lang genoeg om aan allebei de kanten de deuren dicht te duwen, want er gaat er altijd wel weer eentje open terwijl je net denkt je zaakjes op orde te hebben. Ondertussen valt eerst je bh en dan je broekspijpen op de natte grond, en als je dan uit die benauwde vochtige hel mag, zit je klem tussen die twee deuren die allebei tegelijk naar binnen klappen. Ik snap het niet

Oja en die kluisdeurtjes klappen ook altijd dicht terwijl ik alleen nog maar een deel van mijn spullen in mijn handen heb.

52 likes

Er is een nieuw woord voor bedacht, gewildkruid. Dat klinkt een stuk leuker.

Edit: oh nee gewildgroei is het. Of stoepplantjes, ook leuk.

2 likes

Terwijl ik dit lees voel ik al chloorwater in m’n neus. Wat een horror.

7 likes

Ik was lekker aan het zwemmen, helemaal tevreden met mezelf. Kon natuurlijk nooit lang duren want het volgende moment stikte ik bijna in een plons water afkomstig van de golven van de borstcrawlende thriatlonboys in de baan naast me. Gelukkig had ik niet meteen weer een strippenkaart gekocht

4 likes

Ik vind het altijd zo zielig voor het plantje dat niemand hem wil :sweat_smile:

1 like

Wanneer studenten in afstudeerscripties volledig de klassieke theorieën van ons vakgebied in duiken, maar ze de primaire bron overduidelijk niet gelezen hebben. Waarom verveel je jezelf en mij zo?

5 likes