Waar erger je je aan? #13

Klinkt eerder of je ziek zijn nog begint dan dat het over is? Ik had lichte klachten en op dag 4 was hoogtepunt en dag 8 was ik wel weer beter.

Aan mannen? Net lekker gesport in zo’n kort fietsbroekje en dacht nog van te voren: ja wel kort en strak dus even een wijd shirt aan om te compenseren (slaat nergens op maar zo werkt mijn hoofd blijkbaar toch). En ik loop op straat en na 5 minuten gelijk al weer zo’n ranzige gast die me van top tot teen bekijkt en achterover leunend tegen een muurtje roept dat ik een lekker broekje aan heb met zo’n gore blik in zijn ogen. Echt ik werd zo kwaad. Wat kan je het beste doen in zo’n situatie? Het liefst scheld ik hem uit en geef ik hem een stomp haha maar dat gaat misschien een beetje te ver en volgens mij gaan ze er juist goed op als je ze aandacht geeft. Maar ik haaaaaat het echt dat je het maar moet laten gaan en het er blijkbaar bij hoort dat je als vrouw de fucking hele dag bekeken wordt en dat altijd in je achterhoofd zit als je over straat loopt.

8 likes

Dat zoveel dingen alleen in supersaaie of wanstaltige vormen gemaakt worden. Wil gewoon een beetje gezellig schaduwdoek ipv 50 shades of beige

10 likes

Mn favoriete werkbroek (ze zijn allemaal hetzelfde maar deze zit lekkerste) zit onder het bloed. En vind dat toch zo goor om schoon te maken :face_vomiting: en gedoe. Maar wil hem wel morgen weer aan eigenlijk

2 likes

Bij bloed is snel schoonmaken ook beter hĂš.

Stoelen in de bibliotheek zonder viltjes eronder

1 like

Mijn buren barbecueën echt elke dag in de zomer en ook alleen maar vlees. Ze geven hun 8 maanden dochtertje dat ook elke dag en ik walg er stiekem van.

3 likes

Echt zo’n grafhekel hieraan inderdaad. Mijn primaire reactie is wel vaak om boos te worden, ‘hou je bek!’ en ‘donder op!’ te roepen maar daar maak ik niks beter mee voor mezelf, mogelijk wel onveiliger. Dus dan haat ik mezelf dáár weer om. Teringlijers.

4 likes

Ik vind het zoo fucking irritant als een fietser hard komt aanrijden en op het allerlaatste moment stopt waardoor ik in 0,002 seconde moet inschatten of ie wel of niet gaat stoppen. Ook meerdere malen al op de rem getrapt omdat het voorwiel dan gewoon op de weg staat.

Stop gewoon iets eerder manđŸ˜©

2 likes

Dat doen sommige automobilisten ook bij rotondes, dan komen ze zo hard aanscheuren zonder jouw kant op te kijken dat ik voor de zekerheid maar rem terwijl ik al op de rotonde rij.

8 likes

Duim :-1:t2: Omlaag laten zien vind ik tegenwoordig wel een goeie.
Vaak weet ik ook niet zomaar iets te zeggen, men ook in de auto werkt het wel. Niet te agressief, maar wel duidelijk “daar ben ik niet van gediend”

3 likes

Ik show ze ook een vinger, maar dan een andere @quarterlife

6 likes

Ja nee dat is net zo barbaars als gewoon een hap te nemen uit een Kitkat ipv stukjes af te breken.

5 likes

Een collega verpleegkundige die niet in covid geloofd maar wel de bonus heeft aangenomen :frowning_with_open_mouth:

3 likes

Haha hou op
bij mij lopen daar serieus ook 10 van rond.

3 likes

Ik heb een collega en die ging in die ergste piek gewoon nog naar illegale feestjes.
Ook een verpleegkundige.
Ik snapte er echt niks van

2 likes

Ik wil geen Nederlandse meuk op hbo max. Zullen we die troep aub voor videoland bewarenđŸ˜©

9 likes

Een mail van free people voor herfstkleding, NEE STAHP! :angry:

1 like

Instagrammer/travelvlogger die ik volg die sinds kort te vaak in een kinderstemmetje praat als ze dieren filmt op reis of nog erger
. Als ze praat tegen/over haar vriend met hem erbij in beeld. :sob: Haat het als vrienden/familie publiekelijk zo met hun partner praten, zooo cringy, maar dat mensen het ook nog eens bewust op insta zetten? Omg

1 like

Ik zag gisteren in de winkel al herfst en pompoen decoratie?? :raised_hand:t2:

2 likes