Waar erger je je aan? #13

Ik kon gisteravond niet slapen door een misselijkmakende rook lucht. Geen brand maar of er iets gerookt wordt
Lees ik net dat er gisteren in een dorp verderop het NK makreel roken was :nauseated_face:

22 likes

De dikke puist in mijn neus.

2 likes

Ik krijg echt constant leuke kleren te zien via instagram reclames maar als ik er op klik blijken het kinderkleren te zijn :japanese_goblin:

8 likes

Mijn vriend die een film gaat kijken die al dik een half uur bezig was op tv. Vind dat zo debiel

11 likes

Doet mijne ook heel vaak. En dan ook nog eens eentje die op Netflix staat vaak. Ugh.

5 likes

De meeuwen hier bij ons in de buurt :cry: Begint meestal al rond 05.00. De hele dag door het gemekker en geruzie onderling / of wat dan ook. Nu ook (het is 22.00 geweest). Echt plz, stop met het gemekker.

6 likes

Tiktok die al een week niet werkt :face_with_symbols_over_mouth: hij geeft telkens aan geen internetverbinding te hebben. Eerst dacht ik dat 't aan de WiFi lag, toen probeerde ik 4g, hielp niet, app verwijderd, telefoon uitgedaan, weer aan gedaan, opnieuw app geĆÆnstalleerd… Nog steeds niks. Ben inmiddels alweer 3 hotels verder en nog steeds werkt het niet. :smiling_face_with_tear:
Dacht eerst dat 't misschien kwam doordat ik ik in de VS zit, maar de vriendin waarmee ik reis kan wel gewoon op tiktok. En heb al vpn geprobeerd maar helpt ook niet. Kortom ik erger mij mateloos.

2 likes

Mijn wc loopt weer door, dat betekend iedere dag mijn water in de meterkast uitzetten totdat het gemaakt is :sob:

2 likes

Je kan ook even de knop open maken en aan het vlottertje pielen, vaak doet ie dan weer even normaal.

2 likes

Wow veel moeite voor tiktok :scream:

10 likes

Ik had helemaal goede voornemens om vanmorgen weer een sport abbo te nemen op de sportschool hier in het dorp en meteen een groepsles te doen. Lig ik vannacht tot 4 uur wakker en krijg ik amper m’n ogen open nu. Dit is al de zoveelste nacht in een week tijd met deze ellende. Ik wil gewoon normaal slapen en overdag een klein beetje productiviteit hebben.

1 like

Herkenbaar! Ik heb vakantie maar voel me niet lekker. Gister was ik brak vanwege een bruiloft zaterdag maar vandaag heb ik hoofdpijn, ben aan het hoesten en voel me gewoon meh. Woensdag ga ik op vakantie en hoopte echt dat ik vandaag ook weer energie zou hebben om nog even lekker te sporten en nog dingen te regelen voor vakantie en gewoon te genieten. Misschien kunnen we vandaag in ieder geval een wandeling maken! Buiten zijn helpt mij iig altijd.

1 like

Ik ben gaan slapen met hoofdpijn en pijn achter mijn oog en sochtends is het er nog. Halve nacht wakker gelegen ook :sob:

Ik kan echt genieten van gewoon ff een tijdje scrollen op tiktok :pensive:

6 likes

Dat een keel ontsteking blijkbaar een week duurt. Het moet nu weg!!

2 likes

Moeten we hier zeker ook een week over lezen. Dan heb ik meer medelijden met ons tbh.

7 likes

Duh. Ik ga hier elk topic mee vol spammen.

Ik heb een (te?) strak rokje aan ughh buikpijn

1 like

Mannen die zich bemoeien met wat je aanhebt. Ik heb vandaag een wat lager uitgesneden topje aan met een blouse erop en mijn blouse waaide door de wind een beetje van mijn schouder, voelde een man zich geroepen om te zeggen dat ik het zo moest laten en het mooi is zo, inclusief een smerige blik. Que? Wie heeft jou om je fucking mening gevraagd? Ben nog steeds pissed hierover en snap heel goed waarom vrouwen creeped out zijn door mannen.

16 likes

Nou voelde me al heel wat opgeknapt nadat ik mezelf eindelijk zo ver had gekregen om een wandeling te maken. Maar thuis voor de zekerheid weer eens een thuistestje gedaan en guess what, eindelijk moet ik er ook aan geloven :sob: nu ik erop terugkijk sinds zaterdag lichte symptomen. Woensdag zou ik op vakantie, denken jullie dat er een kans is dat dat kan? :frowning:

1 like