Waar erger je je aan? #13

Echt zo’n grafhekel hieraan inderdaad. Mijn primaire reactie is wel vaak om boos te worden, ‘hou je bek!’ en ‘donder op!’ te roepen maar daar maak ik niks beter mee voor mezelf, mogelijk wel onveiliger. Dus dan haat ik mezelf dáár weer om. Teringlijers.

4 likes

Ik vind het zoo fucking irritant als een fietser hard komt aanrijden en op het allerlaatste moment stopt waardoor ik in 0,002 seconde moet inschatten of ie wel of niet gaat stoppen. Ook meerdere malen al op de rem getrapt omdat het voorwiel dan gewoon op de weg staat.

Stop gewoon iets eerder man😩

2 likes

Dat doen sommige automobilisten ook bij rotondes, dan komen ze zo hard aanscheuren zonder jouw kant op te kijken dat ik voor de zekerheid maar rem terwijl ik al op de rotonde rij.

8 likes

Duim :-1:t2: Omlaag laten zien vind ik tegenwoordig wel een goeie.
Vaak weet ik ook niet zomaar iets te zeggen, men ook in de auto werkt het wel. Niet te agressief, maar wel duidelijk “daar ben ik niet van gediend”

3 likes

Ik show ze ook een vinger, maar dan een andere @quarterlife

6 likes

Ja nee dat is net zo barbaars als gewoon een hap te nemen uit een Kitkat ipv stukjes af te breken.

5 likes

Een collega verpleegkundige die niet in covid geloofd maar wel de bonus heeft aangenomen :frowning_with_open_mouth:

3 likes

Haha hou op…bij mij lopen daar serieus ook 10 van rond.

3 likes

Ik heb een collega en die ging in die ergste piek gewoon nog naar illegale feestjes.
Ook een verpleegkundige.
Ik snapte er echt niks van

2 likes

Ik wil geen Nederlandse meuk op hbo max. Zullen we die troep aub voor videoland bewaren😩

9 likes

Een mail van free people voor herfstkleding, NEE STAHP! :angry:

1 like

Instagrammer/travelvlogger die ik volg die sinds kort te vaak in een kinderstemmetje praat als ze dieren filmt op reis of nog erger…. Als ze praat tegen/over haar vriend met hem erbij in beeld. :sob: Haat het als vrienden/familie publiekelijk zo met hun partner praten, zooo cringy, maar dat mensen het ook nog eens bewust op insta zetten? Omg

1 like

Ik zag gisteren in de winkel al herfst en pompoen decoratie?? :raised_hand:t2:

2 likes

Sorry voor de late reactie maar thanks voor je post! Ik was echt wanhopig in die auto want de tijd bleef maar oplopen. We konden helaas niet eerder door school + dat het de dag daarna zwarte zaterdag was dus we dachten hier goed aan te doen. De volgende dag was nog erger. Het gekke is dat zodra we de tolwegen verlieten en in Spanje waren we nergens meer last van hebben gehad. Maat goed, zondag 12 uur smiddags waren we er eindelijk (Moraira, Spanje). Ik moet zeggen dat de kinderen het overall wel super goed gedaan hebben, dat had ik niet verwacht. De terugreis gaan we snachts rijden en overdag slapen/chillen bij een hotel want dit nooit meer!

2 likes

Er schijnen hier op sommige plekken al pepernoten te liggen

1 like

Ik heb ook de eerste adventkalender-aankondiging al gezien :sob: Hou op, ik wil dat het eeuwig zomer blijft.

8 likes

Mijn baas die klaagt dat we ‘geld bloeden’ omdat hij meer dan een maand heeft geweigerd een prijsverhoging uit te sturen. :face_with_symbols_over_mouth:
ik ben al meer dan een maand aan het zagen om onze prijsverhoging uit te sturen omdat we veel te lang aan het wachten zijn, mijn baas wou niet omdat hij tijdens de vakantie met leveranciers ging praten over enkele toevoegingen die hij dan wou combineren. Ik heb meermaals aangehaald dat dit waarschijnlijk toch nog niet op punt zal staan maar hij blijft volhouden dat het wel gaat gebeuren.

Nu heb ik twee weken vakantie gehad en geeft hij toe dat het niet rond gaat komen de eerstvolgende maanden en we dringend de prijsverhoging moeten uitsturen. Ik heb nood aan vakantie.

1 like

haha ik vroeg daarstraks nog
“en met hoeveel wil je dit dan verhogen” (stockitems die we niet meer maken) (ook al vijf keer gevraagd om over na te denken)
“euh euh, voorlopig niets, geen idee”

nu ben ik klaar met alles en stuur ik het door

“wil je deze prijzen ook nog aanpassen”

:face_with_symbols_over_mouth: :cry:

4 likes

Ik had een 15 urige werkdag en ik was om 00.00 uur thuis, had mijn vriend avondeten gemaakt dus ik schep eten op en beetje praten over onze dag. Zat nog niet aan tafel of uberhaupt iets gegeten en hij was opeens super chagarijnig dat ik geen dankje voor het avondeten had gezegd. Dude ik heb 15 uur gewerkt en mijn lunch was letterlijk om 12.30 dus ik had echt honger en was super moe.

Dat is toch super raar of zit ik hier verkeerd?

5 likes

Jij zit verkeerd. Het is een man als zij iets doen verdienen ze een heeel groot applaus!

46 likes