Waar erger je je aan? #13

Ik had dit ook een keer op een verjaardag van schoonfamilie en zat bijna iedereen voor de tv F1 te kijken. Ik heb daar niets mee dus ik dacht echt wat doe ik hier nog?? Plan die verjaardag dan lekker op een ander moment

3 likes

Van die videoboodschappen van bekende mensen die dan iemand gaan feliciteren of succes wensen ofzo, dat is toch supercringe om naar te kijken waarom is dit leuk

10 likes

Ohh herkenbaar, ik heb zo’n balletje, een foamroller, een massagegun, een massagekussen en een hittepit. Laat maar weten of die gekke nektools wat doen want die kan ik dan prima aan de collectie toevoegen!

4 likes

Dat ik las heb van wat vieze beestjes in mijn woning, maar ik kan de bron niet vinden. Thank god dat het geen zilvervisjes zijn, maar hier zit ik ook niet op te wachten.

Ook al een keer gedaan. Zelfs telefoon daarna opnieuw opgestart maar hielp ook niet.

1 like

Weet je wel wat voor beestjes het dan zijn? Als je weet waar die van houden helpt dat al wat

Als mensen zo hard vloeistof doorslikken dat je het zegmaar zowat in de maag hoort vallen. Vind dat zo’n naar geluid. Ik weet dat sommige mensen niet anders kunnen dan op die manier slikken, maar telkens als ik 't hoor voel ik me zo: :confounded:

4 likes

Mijn vriend is voor zn werk een paar dagen weg en nu moet ik onze baby naar de opvang brengen voordat ik ga werken. De wekker ging om 05:00 echt helemaal kut dit

1 like

Oh getver, alsof ze de hele zee inslikken :confounded:

2 likes

Ik heb een 50L backpack gekocht maar twijfel of ik niet toch een iets grotere had moeten doen alleen als ik m uit de verpakking haal dan mag ie niet meer retour. Irritant dat het zo lastig inschatten is en eigenlijk pas duidelijk word als ik m gebruik

Wat ga je ermee doen?

2 likes

Dat ik mezelf de hele nacht heb wakker gesnurkt.

Spoordeelwinkel die zo achterlijk duur is geworden. Een nachtje weg was altijd ongeveer 50 euro pp, nu kosten de meeste steden gewoon 100 euro pp.

3 likes

ik ben weer opgestaan met een oogprobleem en probeer nu al 20 minuten mijn oogarts te belle die duidelijk geen zin heeft om de telefoon op te zetten “bereikbaar vanaf 8u” nou duidelijk niet mop :rage:

3 likes

Wat is dat toch met tandartsen die altijd te laat zijn? ze zitten gewoon koffie te drinken en negeren me. Zo hatelijk. Volgende keer kom ik ook gewoon te laat hoor.

Zie er al mega erg tegenop en dan zit je nog de hele tijd te stressen in de wachtkamer :roll_eyes:

2 likes

Ik ben 1 keer te laat gekomen (was ook maar echt 5 min) en toen kreeg ik een hele preek over te laat komen van de receptioniste. Vervolgens moest ik alsnog een kwartier wachten op de tandarts.

4 likes

Haha dit heb ik laatst ook een keer gepost, küt he! Verbaasde me ook echt over het grote verschil :sob:

4 likes

Ja ik snap dat dus echt niet. Hier staat dus ook met koeienletters dat als je zelf te laat je afspraak annuleert of je te laat komt, je wel moet betalen, maar zelf doen ze maar wat ze willen.

Los daarvan moet ik dus nog 2 x terugkomen aangezien mijn vorige tandarts er een zooitje van heeft gemaakt. Dus nu mag ik lekker nog een keer betalen voor behandelingen die ik al heb gehad :+1:

Er wordt een meubel afgeleverd bij mij, maar kwam een belangrijke afspraak tussendoor die ik niet kon verzetten en kon de levering ook niet meer verplaatsen, dus mijn zus zit nu bij mij om ze binnen te laten. Heb de leverancier haar nummer doorgegeven aangezien precies nul leveranciers het adres kunnen vinden zonder meerdere keren te bellen voor aanwijzingen (en dan moet je ze alsnog gaan ophalen beneden). Is niet erg hoor, alleen behoorlijk onhandig dat ze nu alsnog mij gaan bellen :sweat_smile: scheelt in ieder geval dat ze me bellen net voordat ik niet meer bereikbaar ben

2 likes

Ja zo stom! Ik deed dat toch wel een paar keer per jaar, nu vind ik het gewoon te duur.

1 like