Jaa het is niet mijn vent, maar ik kan het niet laten om er een opmerking over te maken.
Laatst wilde iemand dat ook flikken op een verjaardag waar ik was. Heb ze erop aangesproken en de tv uitgedaan. Echt normaal doen hoor.
Meid ik ben al weken kerstkaarten aan het ontwerpen.
Ik kwam er daar in alle drukte in die straatjes pas achter dat je dat cute aanzicht met die gekleurde huisjes natuurlijk niet ziet als je in zon dorpje zelf staat
Echt dom
En de trein terug had geen airco en we moesten staan, ook dat was heel kut en heet
Maar wat heeft dit met mannen te maken dan? Alsof alleen mannen sport kijken en vrouwen alleen soaps. Gaat er meer om dat het kut is dat ze tv gaan kijken terwijl je ergens bent lijkt me!
Als vrouwelijke Formule 1 fan gaat tijdens uit eten gaan of een feestje me ook echt te ver. Ik check dan wel heel soms even op de wc ofzo hoe het staat maar beter nog, vrienden uitzoeken die ook kijken, dan spreek je gewoon niet af tijdens qualiās of races (of je spreekt af om samen te kijken), winwin.
Dus over drie maanden aan de slag met moederdagkaarten?
Had ik ook uitgezet
Nee daar valt (helaas ) niet veel aan te verdienen. Kerst daarin tegen
Of je kijkt het gewoon later terug. Doen wij zo vaak. De uitkomst verandert toch niet
Ik heb met een vriendin ergens afgesproken alleen ik dacht dat ik er 8 uur moest zijn dus ik was er om een schappelijke 10 over 8 maar het blijkt half 9 dus ik sta ZO LANG TE WACHTEN
hoe doen mensen dit die altijd te vroeg komen? Het bevalt me echt helemaal niks
Hahah echt wat je verdient.
Ja vreselijk. Wat moet je in godsnaam doen al die tijd
Ik ben naar een podcast over B&B vol liefde aan het luisteren en aan het forummen maar vind het toch een hele ontbering
de supermarkt hier. Ik ben al 3x terug geweest voor iets en elke keer is het er niet. Bezorgen doen ze niet aan dus ik had een andere vestiging gekozen en alles uitgezocht, zou mooi morgen al komen. Kon je alleen de kratten inleveren bij de winkel waar ze ook vandaan komen maar dat is 30minuten rijden met de auto, die ik niet heb
Doe ik soms ook hoor, maar live vind ik toch leuker als t kan haha, ook qua spoilers ontlopen enzo.
Ik heb zoān mega keelpijn, echt hoe dan. Het is zomer en geen winter en ik haaaaaat keelpijn
Oja en twee zelftesten waren negatief dus blijkbaar geen Corona.
verlate ergernis, maar dat ik er dit weekend met uitgaan heet uitzag naar mn persoonlijke maatstaven en ik alsnog niemand heb weten te regelen (bij gebrek aan een beter woord). het zit allemaal niet mee
Ik voel dit!! Ik heb niemand gefixt met de zomerfeesten maar het was slim pickings. Hoe dan met zoveel mensen 7 dagen achter elkaar. Moet echt mān eisen bijstellen denk ik.
Ik heb iets geboekt voor onze vakantie (niet naar Duitsland) en ik krijg een reactie in het Duits. Er is echt weinig dat ik zo haat als aangezien worden voor een duitser.
Ben je dat niet dan? Kreeg hier ook altijd al zoān vibeā¦