NEE
De Parade is hier om de hoek en de muziek staat echt heel hard. En nu speelt er een paar keer per avond een band dezelfde 5 nummers ofzo en ben er inmiddels echt wel klaar mee Voel me echt een zeikende Karen maar stoppp
I WAS MADE FOR LOVING YOU BABY
ja same, was al eerder van plan niet meer alleen voor een bepaald type qua uiterlijk gaan. alleen ja, het oog wil ook wat. moet op de een of andere manier weer back in de game komen. kan niet wachten tot het allemaal weer vanzelf gaat
Thanks! We gaan morgen wandelen naar bonassola, de host van de b&b raadde dat ook al aan.
@simsalabim was er dus vandaag en inderdaad niet te doen. Er gingen mensen op de vuist in de trein omdat het druk was en je moest echt door de mensenmassas de dorpjes visualiseren. Toch thanks voor de tip! Is nu ons een na laatste nachtje (de rest van toscane was qua drukte prima te doen), maar wie weet voor later.
Heb de laatste weken weer zo’n last van m’n nek en schouders met veel hoofdpijn en ik wéét dat netjes elke dag oefeningen doen echt het beste helpt, maar nee, ik ben dan ineens materialistisch en wil consumeren en geld en spullen moeten mijn problemen oplossen; dus weer twee waarschijnlijk nutteloze nek-tools gekocht op Bol met lovende reviews. Wordt vervolgd.
ONE WAY OR ANOTHER, I’M GONNA FIND YA I’M GONNA GET YA GET YA GET YA
Ik had dit ook een keer op een verjaardag van schoonfamilie en zat bijna iedereen voor de tv F1 te kijken. Ik heb daar niets mee dus ik dacht echt wat doe ik hier nog?? Plan die verjaardag dan lekker op een ander moment
Van die videoboodschappen van bekende mensen die dan iemand gaan feliciteren of succes wensen ofzo, dat is toch supercringe om naar te kijken waarom is dit leuk
Ohh herkenbaar, ik heb zo’n balletje, een foamroller, een massagegun, een massagekussen en een hittepit. Laat maar weten of die gekke nektools wat doen want die kan ik dan prima aan de collectie toevoegen!
Dat ik las heb van wat vieze beestjes in mijn woning, maar ik kan de bron niet vinden. Thank god dat het geen zilvervisjes zijn, maar hier zit ik ook niet op te wachten.
Ook al een keer gedaan. Zelfs telefoon daarna opnieuw opgestart maar hielp ook niet.
Weet je wel wat voor beestjes het dan zijn? Als je weet waar die van houden helpt dat al wat
Als mensen zo hard vloeistof doorslikken dat je het zegmaar zowat in de maag hoort vallen. Vind dat zo’n naar geluid. Ik weet dat sommige mensen niet anders kunnen dan op die manier slikken, maar telkens als ik 't hoor voel ik me zo:
Mijn vriend is voor zn werk een paar dagen weg en nu moet ik onze baby naar de opvang brengen voordat ik ga werken. De wekker ging om 05:00 echt helemaal kut dit
Oh getver, alsof ze de hele zee inslikken
Ik heb een 50L backpack gekocht maar twijfel of ik niet toch een iets grotere had moeten doen alleen als ik m uit de verpakking haal dan mag ie niet meer retour. Irritant dat het zo lastig inschatten is en eigenlijk pas duidelijk word als ik m gebruik
Wat ga je ermee doen?
Dat ik mezelf de hele nacht heb wakker gesnurkt.