Waar erger je je aan? #14

Ik werd vanochtend rond 10u mn bed uit gebeld door de dhl bezorger :smiling_face_with_tear: en ik slaap niet in een toonbare pyjama en moet dan twee trappen af rennen.

Oke vooruit ik wist wel dat ze vandaag tussen 9:00 en 18:00 zouden komen ofzo (lekker tijdvak ook) en zag dat ik om 9:37 mail had gehad dat ze er tussen 9:45 en 10:35 zouden zijn en dat ik het kon aanpassen als het niet uit kwam. Ook helemaal kut voor die bezorger dat dat nog kan zo lort van tevoren eigenlijk. (Voor zover de bezorger dat nog zou zien en zich eraan zou houden.)

Oh nee dat is helemaal kut, schrik je ook echt zo naar wakker van.

1 like

Hahaha ja ik dacht eerst ook wat is dit geluid en daarna wie de FUCK staat er op dit tijdstip voor de deur??? Oh shit wacht mn pakket kut. Rennen. Die bezorger is hier ook altijd binnen een minuut weer weg naar de volgende deur.

Nou had ik laatst nog ongemakkelijker. Ik had zo’n soa thuistest met zo’n wattenstaafje die ik moest meenemen naar de huisarts in de middag. Echt EXACT het moment dat ik dat daadwerkelijk wilde gaan doen belde de dhl bezorger aan :smiling_face_with_tear: Al was 10-20 sec later nog onhandiger geweest met dat stokje er al in hahahha

3 likes

Krijg zo visite van mijn broer en neefje. Nu heb ik daar voor 50% geen zin in omdat mijn broer altijd hetzelfde verteld. Mijn pa deed dat ook altijd en dat was zo vermoeiend. :face_exhaling:

2 likes

3 muggenbulten waarvan 2 in mn gezicht :unamused:

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Pakketjesirritaties

Ik erger me aan dit. Wat is dit, hoe moet ik het openmaken, met mijn tanden?? Ik snap echt niet hoe moeilijk het is om er even een lipje aan te maken gvd

18 likes

Ze zijn hier al een uur kankerhard aan het toeteren/vuurwerk aan het afsteken omdat Marokko heeft gewonnen
Echt ga dat lekker op een industrieterrein doen ofzo.

10 likes

Dat ik steeds een heel toffe jurk als reclame krijg. Maar de grootste maat is een 42 :sob:. Ik wil een waarschuwing als kleding niet in size fat verkrijgbaar is

4 likes

Ik ben brak
Laat me slapen
Ga je blijdschap ergens anders op botvieren dan op je toeter

2 likes

Je weet toch waar je woont?
Maar je taalgebruik past wel bij het gedrag wat je vervelend vindt.

18 likes

Heftig, dan zou ik echt geneigd zijn om er 1 ster van te maken. Wat een onprofessioneel gedrag

15 likes

Oké Gerda

2 likes

Is dat het beste wat je hebt?
Ik had wel meer van je verwacht hahahahaha

1 like

? Wtf

8 likes

Kanker - Gerda
Ik had een betere come back verwacht.

Waar reageer jij op dan?

1 like

Lol ik vind dit echt overdreven. Die meid klaagt gewoon ergens over, laat haar. Ik zou mn verwachtingen bijstellen.

17 likes

Wat irritant

9 likes

Misschien omdat de Qatar situatie niet ‘ aside’ is
Hier letterlijk auto’s de lucht in lijken te gaan van de vuurwerkbommen en deze shitshow nu al twee uur duurt

Is de overwinning zo bijzonder of zijn ze gewoon blij? Of allebei?

1 like