Waar kan ik dit kijken?
Is ook raar met je hij doet niks. Hij doet wel wat want hij springt op je? Als mijn kind vreemde mensen op straat zou bespringen dan komt hij daar toch ook niet mee weg?
Ok, ik ga dit kijken vanavond
Buurman met zijn bladblazer. Duw dat ding nog eens in zn reet.
is dat yolanda links?
Dat ik alleen nog maar met een hartje kan liken op het forum, dus niet deze enzo. Ligt denk ik aan mn mobiel. Kan dat trouwens @Nescio?
Bij mij werkt het op mobiel door eerst hartje te klikken en dan het hartje ingedrukt te houden en te wijzigen naar een andere emoji.
Dat zou heel raar zijn! Idd wat Dehaes zegt
Edit
Ugh dit is wat woordaanvuldimg van jouw naam maakt @anon86562306
Wtf…wat denken ze, nah Degas dat kan nooit kloppen hoor, nooit van gehoord
Ja dat werkte bij mn vorige mobiel ook! Want ik zit alleen maar op mn mobiel op het forum. Maar bij deze mobiel dus niet, het verdwijnt direct weer als ik het wil aanklikken, echt na een halve seconde al. Verder geen ramp @Nescio maar vind het jammer lol.
Wat voor mobiel/os dan?
Durf het bijna niet te zeggen want misschien leest @Zemraluani dit maar een samsung galaxy a nogwat wel een vrij nieuwe met 5g enzo. Is trouwens wel tijdelijk maar het is dus geen prehistorisch ding dus begrijp er weinig van. Het verdwijnt gewoon gelijk. Of misschien moet ik de app downloaden?
Armoede
Hoop dat je sterft met een samsung in je handen!!
Ik ga helemaal stuk hierom hahaha.
En dat ze ermee begraven mag worden.
Het is trouwens net eindelijk toevallig gelukt om zo’n post met zo’n emoji te liken. Random op een post van schaakmat.
Aan mezelf. Ik merk dat ik een soort Black Friday FOMO heb terwijl ik niet per se iets nodig heb. Ga het topic hier maar even muten
Als je in een cafe of restaurant zit, en het stel naast je zit de hele tijd zonder iets te zeggen voor zich uit te staren. Ik wordt dan zo zelfbewust over alles wat ik zeg.
Ik was altijd goed in m’n nagels netjes lakken maar de laatste tijd gaat het vaak fout? Verpest echt m’n dag!!
Oh sorry misschien is het mijn schuld toen ik instelde dat je mijn posts niet meer op die manier kon liken. Kreeg er iets teveel van je.