Waar erger je je aan? #14

Ik heb binnenkort een bruiloft van een goede vriendin en ik vind het heel ergerlijk hoeveel het allemaal kost. Vrijgezellenfeest, cadeau, hotel, kleding… en ik ben ceremoniemeester dus dat is nog exclusief alle extra moeite/ritjes/ballonnen/telefoontjes voor dit en dat en ander regelwerk. Ik vind het eigenlijk zo krom dat het ook voor je gasten zo veel geld kost.

18 likes

Ja nee, ik bedoelde uiteraard als ik een tyfusnormalo was. Zelfs dan niet.

4 likes

Maar dan denk ik; je bent met één klik uitgeschreven van een nieuwsbrief die niet op jou van toepassing is. Je hoeft niet door te klikken om het in je eigen gezicht te wrijven?

Denk gewoon dat we er best wat aan gaan hebben als we de mensen die kunnen verduurzamen daartoe blijven verleiden.

3 likes

OMG ik moet echt stoppen met doorklikken op die blog nu zit ik op ‘Duurzaam bouwbord en bouwteam’ met deze foto die ze ook groot voor het huis gehangen hebben

is dit standaard in nl of vinden deze mensen zichzelf gewoon té belangrijk?

7 likes

Ze vinden zichzelf te belangrijk

9 likes

Irrationeel van mezelf maar nu ben ik best wel chagrijnig door dit mens.

Klop het af. Ik ken al jaren ‘70 en jaren ‘80 lovers

2 likes

Zo jammer van die tuin :frowning:
Het huis had echt karakter en nu… niet

1 like

stel je voor dat iedereen dit zou doen
'ONS HUISJESMELKERSAPPARTEMENT
OPNIEUW GESCHILDERD OM SCHIMMEL TE VERBERGEN"

37 likes

Wow ik had geen idee dat dat bord zo groot was. Wa errug :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ja zoals je kan merken ben ik er echt niet goed van.

6 likes

Welk bord wil jij liever in je tuin?

• image
  • image

0 stemmers

5 likes

Als je me zou vertellen dat dit jouw streng gelovige kleuter juf was zou ik je zo geloven.

10 likes

Maar ben wel blij dat ze een tutorial geplaatst heeft hoe ik zelf zo’n verbouwingsbord kan maken. Wel handig als ik ooit op mezelf ga
Mijn jaren '60 sociale huurwoning

8 likes

ZWARTE STICKERFOLIE. Het was toch duurzaam.

5 likes

zou me niet verbazen dat ze die plaat ook nog ergens stiekem hebben opgehangen, boven de haard of zo

1 like

Ja, dat kan ze vanaf nu doen. Maar ze heeft het al gelezen, dus ergernis, dus hier posten erover.

Eerst dinsdag afspraak met m’n arts die 1.5uur van te voren werd afgezegd, toen ik al net weg was op m’n werk om naar het ziekenhuis te gaan. Nja, kan gebeuren, kon vandaag al voor een nieuwe afspraak.

Zit nu alweer een half uur te wachten in de wachtkamer en begin me af te vragen of deze afspraak ooit nog plaats gaat vinden :grimacing:

Edit: na 35minuten uiteindelijk gelukt, deze vrouw heeft echt de slechtste tijdsplanning ooit

2 likes

Aan tog waarde van slaapzakje. Ik heb er twee gekocht en de tog waarde die bij de online advertenties stond is anders dan die in het slaapzakje zelf staat. Godsamme.

2 likes

Collectes die alleen een QR code hebben. Voor mij geen probleem, maar mijn oude buurvrouw stond voor de deur met zo’n papiertje en ze had bijna niets gekregen omdat zoveel (oudere) mensen niet wisten hoe het werkte. Ik snap niet dat men dit een goed idee vindt? Houd iig een mogelijkheid voor normaal pinnen of liefst contant geld. Mijn ouders durven/willen bijvoorbeeld de bankieren app niet op hun telefoon te zetten en het is toch stom als je dan niet kunt geven?

6 likes