Waar erger je je aan? #14

Haha! Mja het is vaak niet eens de schuld van die (jonge) kinderen denk ik. Als ik amper kon praten en ik moest mee tijdens de shopping spree van mijn moeder zou ik ook janken. Laat je kind gewoon thuis als je wil ronddolen in winkels.

4 likes

Mijn bovenbuurvrouw heeft drie honden en ze blaffen wel eens, geen last van. Maar ze gaat verhuizen dus die beestjes zijn in de war en zijn de godganse dag aan het blaffen en huilen :tired_face: Echt om knettergek van te worden.

2 likes

Vanavond gaan we opstap, maar er is nog niets concreet. Heb al 3x geapp, maar niemand leest 't überhaupt. Ik voel mij genegeerd :sweat_smile:

5 likes

Dat ik mijn make-up alvast eraf wil halen zodat ik dat niet hoef te doen wanneer ik naar bed ga. Maar ik de motivatie echt niet vind om van de bank af te komen, terwijl ik weet dat ik het straks al helemaal stom vind.

8 likes

Ik zit echt precies hetzelfde te overpeinzen

2 likes

Ik erger mij kapot aan die vervelende energieprijzen. Zojuist maandrapport gehad en voor stroom en gas samen rond 400 euro :frowning: terwijl wij op alles zijn gaan besparen en thermostaat niet hoger dan 15 graden komt. Dan heb je mijn vriend die hele tijd hierover heeft en alles wilt checken. Ik ben klaar met wintermaanden, nu al

5 likes

Ja maar als je je kind alleen thuis laat daar hebben mensen dan ook weer een mening over enzo🙄

9 likes

Wat niet weet wat niet deert!

Arrggghhh ik ben in een kafkaeske situatie beland waarin ik niet meer kan inloggen in m’n online betaalomgeving (ASN). Je moet je blijkbaar opnieuw registreren in de app als je onlangs een betaalrekening hebt geopend, maar daarvoor heb ik het rekeningnummer en de pincode nodig maar die liggen in een verhuisdoos (want heb die rekening nog niet gebruikt). En ik wil alleen maar inloggen om naar m’n SPAARrekening te kijken. Maar dat kan dus niet meer omdat ik die betaalrekening erbij heb genomen (terwijl ik daar nog niks mee doe). Dus, leuk al dat spaargeld, maar ik kan er niet bij. Terwijl ik een paar dikke rekeningen verwacht en ik de komende 3 maanden niet bij m’n verhuisdozen kan. Huil :sob:

1 like

Even bellen. Had laatst iets soortgelijks, en aan de telefoon kunnen ze online bankieren voor je instellen. Je krijgt uiteindelijk wel een brief toegestuurd, maar er gaat max een paar dagen overheen.

Oh fijn dat ze jou goed geholpen hebben! Ja ga sowieso bellen maar kan pas maandag natuurlijk. De timing is gewoon helemaal kut (want sta op het punt naar het buitenland te gaan) en ik vind hun communicatie ook ruk (hoe kon ik nou weten dat ik het nummer en de pincode van m’n nieuwe betaalrekening nodig heb om in te kunnen loggen in de app).

1 like

Kan het via de website misschien, dat je inlogt op je spaarrekening met je pin?

Nee inloggen met naam en wacntwoord kan niet meer. Ik logde op de website al sinds een tijdje in met QR-code maar dat kan dus niet meer nu de app niet meer werkt. Ik draai in kringetjes rond, dat is het frustrerende.

Dat had ik ook met een kapotte telefoon. Daar moest ik de bevestiging op krijgen dat ik een nieuw toestel ging registreren, maar dat ging niet. En de optie was er wel om aan te klikken dat het niet ging, maar dan gebeurde er niks. Maar via de telefoon gaat het vast goedkomen, alleen vervelend dat het in het weekend niet gaat…

2 likes

Vorig weekend vroeg een vriendin of ik op een kat van een collega van haar kon passen, hij had met spoed iemand nodig voor een week.
Nou prima, kat werd een paar uur later gebracht, maar nu is de eigenaar zo onduidelijk over wanneer ze opgehaald wordt… pas na 2 dagen reactie op mn bericht enzo. Ik bedoel ik verleen je een grote gunst dus neem dan even de tijd om normaal en tijdig te reageren op me :face_with_monocle:

22 likes

Ja! Je kunt ook soms zo’n notificatie aanzetten als je maat weer op voorraad komt

1 like

Hee ik ook heb nou een week van tevoren al PMS hallo ongesteld zijn is al kut genoeg kunnnen we even normaal doen :sob:

1 like

@grace @monkeyslut same same :tired_face:

5 likes

Dat er in de soepbijbel geen recept voor mosterdsoep staat

6 likes

Same. Edet soft? Om te janken die prijsstijging

2 likes