Welk boek? Kun je in de kobo plus shop zoeken in de e-reader?
Everything I Know About Love van Dolly Alderton. Mijn abbo heb ik al stop gezet, maar loopt nog wel een paar dagen. Op de Kobo zelf lukt het me ĂŒberhaupt niet om boeken toe te voegen vanuit de shop helaas
Oh ja inderdaad wel een goed concept, het woord deed iets anders vermoeden
Dat klerevoetbal. Het klinkt buiten alsof er een hele wijk wordt uitgemoord
Kut vuurwerk
Ja dat is ook wel een beetje het geval
Ik kijk nog liever naar een hondenpark waar ze achter een bal aan rennen. Voor minder geld. Maar koekjes.
Is dit echt??? Kan dit gewoon het resultaat zijn van je kaak trainen of is dit satire/nep haha.
Ik had ook gedoe met de kobo/bol (los gekocht boek dan wel) verbinding vandaag! Even handmatig boek downloaden vanaf bol en synchroniseren met kabeltje hielp.
Dat boek is het waard!!
ik heb dat laatst wel gedaan
Ik deel je observatie hoor.
Soms zou het moeten kunnen maar kan het alsnog echt niet. Ik heb dit ook weleens gehad. Heel stom.
Wow echt? Ik ben daar in mei geweest voor een nacht voor de verjaardag van het zusje van mân vriend. We waren daar met 6 in het wolven verblijf. Was wel leuk hoor maar wow als het zo fucking duur was had ik wel gezegd dat ik niet mee hoefde, ik vind de dierentuin vooral ongemakkelijk
Voel je je gebit nog niet krimpen?
Door die nieuwe functie van WhatsApp waarbij je de profielfotoâs ziet in een groepschat, ben ik nu in een groepschat met alleen maar babyâs aan 't praten
Heeft misschien de prijs ook met de grootte van het verblijf (huisje of hotelkamer) te maken. Je hebt ook hotelkamers die uitkijken op de pinguins (daar moet het licht vroeg uit vanwegde de rust voor de pinguins) of ijsberen. En nog een âlosâ hotel met hotelkamers die niet direct uitkijken op beesten maar je mag dan wel de hele dag/nacht door een bepaald stuk van het park lopen. Volgens mij is dat goedkoper dan een huisje met uitzicht op een beest. Ik heb het als verjaardagscadeau gekregen van mijn man (speciaal jaar, dus extra verwend.) Het was wel heel erg speciaal maar vooral omdat we na sluitingstijd rond konden lopen door deel van het park. Dus we hebben heel lang zitten kijken naar spelende beren, die in bomen klommen en in het riviertje zich gingen wassen. Maar ook het huilen van de wolven (andere wolven dan die in het verblijf samen met de beren zitten), dat is echt iets wat ik nooit ga vergeten. Dat kan je ook allemaal meemaken als je een gewone hotelkamer boekt, die zijn wel voordeliger geloof ik. Al blijft het nog steeds heel veel geld. (Zo duur als die prijs bij jou was het bij mij niet, dat weet ik wel.)
Voor een dierentuin vind ik het allemaal wel heel mooi ruim opgezet, voor de meeste dieren in ieder geval. Maar het blijft enigzins dubbel.
Heh die eerste snap ik niet, een kind mag niet achterop een scooter??
Oh ik wist dat niet!
Maar verschrikkelijk die bemoeizucht van mensen.
Dat er sneeuw ligt in het Noorden. Wtf.
Door de sneeuw in mijn snowboots (want die hebben wel profiel) en direct weer een open blaarâŠ