Waar erger je je aan? #14

Ik moet ook zeggen dat het bij mannen nooit zo lijkt te zijn. Keanu reeves werd eigenlijk ook een beetje door je strot geduwd een paar jaar geleden maar dat vonden mensen dan toch minder irritant ofzo.

3 likes

Ja ik kwam er op het forum achter dat ze zo gehaat was? Ik kende haar amper, maar daarna hoorde ik wat liedjes en zag ik een interview hier en daar en ik snapte het toen nog minder?

Ze kan zingen, ze lijkt gewoon aardig en normaal? En als je googelt wat er dan mis met d’r is lees je alleen dingen over ~had een affaire met Marco. Terwijl ze toen minderjarig was en ĂŒberhaupt niet degene in een relatie was, als het al waar zou zijn.

Snap het ook niet.

14 likes

Zelfde irritatie hier. Ik werd vroeger gepest en Wednesday genoemd, omdat ik een hoog voorhoofd heb en veel zwart droeg (draag) en nu zie ik diezelfde meiden helemaal fangirlen over de serie. Je maakte m’n leven zuur toen en nu is het opeens cool? Fuck you.

@kali makkelijk gezegd wel. Ik werd echt letterlijk in elkaar geslagen, aan m’n haar door de gang gesleurd omdat ze gingen kijken of m’n pruik gewoon naar achteren was gezakt, echt heel erg het leven zuur gemaakt. Dagelijks 3 jaar lang. Ben 36 en sta gelukkig een hoop zelfverzekerder in het leven, maar ik heb echt niet magisch op m’n 25e opeens dat trauma achter me gelaten.

18 likes

Mtv die zegt “binnenkort op mtv” geef me een datum en tijd bitch.

Oh dat wist ik niet.

Aan de andere kant zijn er zoveel BNers die meubilair bij talkshows zijn en niet zoveel haat krijgen toch?

3 likes

Nou dit dus. Dat is net zoals met Eddie van Stranger Things. Het is opeens allemaal super cool en leuk. Tuurlijk, fijn dat er eindelijk personages zijn waarmee ik mezelf kan identificeren maar nu zijn ze opeens cool? Ehm bedankt voor het jaaaaren lange pesten? (En nog steeds)
Ik krijg nu serieus op werk; oh hey, Wednesday!
Ik zeg maar gewoon; bedankt voor het compliment (y)

Over een paar maanden vind ik de spullen wel in de kringloop als de hype voorbij is.

10 likes

Ik had dat met Maan. Die kwam in alle programmas werd overal helemaal kapot gepromoot was haar echt zat haha.
Zag laatst juist allemaal filmpjes waarvan ik dacht eigenlijk is zij vgm best een leuke meid.

2 likes

Ik heb net 40 minuten in de wacht gestaan bij de huisarts en toen werd de verbinding verbroken :tired_face:

1 like

Sorry heel kut voor je maar ik moest wel lachen om dat (grapje) - anders hadden we nog gedacht dat je dat echt wilde!

22 likes

Natuurlijk heel kut als je echt gepest bent (same, alleen toevallig niet om deze dingen). Maar al die dingen zijn toch gewoon trends die elke keer weer terugkomen, helemaal niet iets van alleen nu? Wednesday was ten tijde van de Addams Family films met Cristina Ricci ook heel cool, toen een tijd niet, en nu weer wel. Net als Dr. Martens die ten tijde van de grunge ook overal waren, toen een tijd niet, en nu weer wel :woman_shrugging:t3: Dat mensen trends volgen is nou eenmaal een gegeven, je kunt je er druk om maken, maar je kunt ook bedenken hoe cool jij zelf bent dat je blijkbaar niet zo trendgevoelig bent en mensen nu pas inzien hoe tof jouw stijl eigenlijk is.

20 likes

En ook die stijl was gewoon trendy, maar dan in een andere stroming.

7 likes

Dat mijn blikje drinken niet bij mijn eten zat :frowning:

4 likes

Ja mee eens!

En ook zoveel mensen die vinden dat je eerst ‘happy single’ moet zijn voordat je weer een relatie ‘verdient’. Wat maakt het uit of je wel of niet blij bent om single te zijn. Ik had daar dit weekend nog een discussie over met iemand ook. Onze relaties gingen beide begin dit jaar uit en zij zei een soort van dat ik nog geen nieuwe relatie heb omdat ik ‘unhappy single’ ben en zij was wel ‘happy single’ en omdat ze het niet verwachtte, heeft ze nu juist een relatie en ik wilde te graag.

12 likes

Ook weer waar!

3 likes

Ik ook niet, maar krijg steeds deze associatie erbij:

Maar dat is dus Jamelia en niet Jameela :slightly_frowning_face:

6 likes

Hahahahaha hardop lachen.
Laatst zei iemand tegen mij: ‘Oh ik dacht dat jij wel een vriend zou hebben, zo’n verstandige meid.’ Toen reageerde ik ook maar met: ‘Ja daarom juist niet.’ Mensen hebben zulke gekke gedachtes over mensen zonder relatie? Snap dat echt niet.

42 likes

Voor iemand die niet goed tegen veranderingen kan zijn er echt teveel veranderingen gaande op dit moment in mijn leven :triumph: ik heb zin om iets kapot te gooien, krijg er echt een beetje een bozig gevoel van. Net zo’n stampvoetende kleuter ben ik

6 likes

Omdat ik de hele week thuiswerk krijg heel vaak pakketjes voor de buren bezorgd. Dit is ook helemaal geen probleem maar wat ik wel heel irritant vind is wanneer mensen hun pakket dan niet bij mij ophalen. Het is nu al de tweede keer dat de nieuwe buren hun pakket niet ophalen. En ik heb zo geen zin om dan het pakket bij hun langs te brengen. Ik vind het heel lullig voor de pakketbezorgers maar ik denk dat ik de volgende keer maar gewoon weiger.

Die droge handen nu.

En dan denk je: oh ik smeer ze lekker in, maar dat is NIET lekker want dat brandt als de neten vanwege al die wondjes en plekjes. :expressionless:

6 likes

Dat is ook vet irritant. Je kan misschien nog duidelijk tegen de buren zeggen dat je wel wilt dat ze het ophalen binnen zo’n tijd. Als dat niet werkt zou ik het idd niet meer aannemen voor ze.

3 likes