Waar erger je je aan? #14

Uierzalf is gewoon 100% natuurlijk. Niet gemaakt van uiers…

6 likes

Wordt gebruikt om uiers goed te houden :grin:

3 likes

Ik had twee maanden kapotte mondhoeken en alles geprobeerd en uiteindelijk werkte purol in drie dagen en heb nu hele zachte lippen :slight_smile:

2 likes

Eigenlijk gewoon tepelcreme dus.

10 likes

Alleen wel vooral petrolatum (sp?), dus dat doet toch niet echt veel. Kun je net zo goed vaseline gebruiken.
Beter tepelcreme kopen dan, dat is 100% lanoline. Doet meer lijkt mij.

Niet asn jou gericht hoor, maar als aanvulling. Wust eigenlijk niet wat het was.

9 likes

deze!!! die is heel fijn en ruikt nergens naar
een soort purol (het heet vast bijna hetzelfde met een reden)

gekocht voor de tepelkloven, gehouden voor de droge lippen in de winter :sparkles:

4 likes

Ik kijk bureau arnhem maar die agenten worden om de 5 minuten opnieuw voorgesteld? Ja ik weet dat ze enthousiast en jong is en daardoor niet onderdoet voor andere afgeven, en ik weet ook dat marloes’ vader agent was en ze het met de paplepel ingegoten heeft gekregen. Staaaahhhpp.

28 likes

Die shots lijken echt op een datingshow😅

5 likes

De nieuwste nummers van Pink. ‘Vroegah’ maakte ze wel leuke muziek, maar de laatste jaren is het echt helemaal kut. Veel zeiknummers en nu weer zo’n vaag ‘not gonna not dance again’ met zo’n mega schelle stem :weary:

15 likes

Beste “lippenbalsem” ooit!

4 likes

Sarkis is een doorgewinterde tukker die ooit begon aan een studie fysiotherapie

16 likes

Ik second La Roche Posay cicaplast baume B5. Voor je lippen vind ik de tube bioderma atoderm top om te herstellen!
Nu het zo koud is, ook geen slecht idee om vaseline te smeren voor je deur uit gaat om je huid en lippen te beschermen! Zeker je lippen, huid is wat minder praktisch. Maar het helpt wel heel goed.

2 likes

Misschien een tip: dit is exact hetzelfde als Kruidvat tepelzalf. Maar die van Kruidvat is veel goedkoper!

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-mama-care-tepelcreme/p/4244906

@Gaston deze werkt goed bij mij

6 likes

Ik erger me aan alle zorgverzekeringreclames en uitspraken van mensen over “niet betalen voor zorg die je niet nodig hebt!” en “eigen risico lekker naar maximaal”, voel me echt geconfronteerd met m’n mindere gezondheid en hoge zorgkosten en alsof ik wat had moeten doen om “het niet nodig te hebben”

35 likes

Sowieso, waarom maken ze ook reclames. Maak de prijzen goedkoper en mensen komen ook wel. Reclames zijn in deze perioden echt duur volgens mij.

8 likes

Deze heb ik ook al jaren, werkt geweldig en kost niks

2 likes

Reels waar bij elke halve knipper een nieuwe fragment te zien is. Ik wil langer naar beelden kijken!

1 like

Dit had ik een paar weken geleden. Bijna lege bus en een vrouw ging naast me zitten?? Dus ik stond meteen op en ging op een andere plek zitten en toen keek ze ook nog een soort van beledigd/als of ik iets raars deed. Ik ga echt niet naast iemand zitten als er nog lege plekken zijn.

10 likes

Sinds ze kinderen heeft is het bergafwaarts gegaan.

1 like

Dit doen ze expres omdat “goedkope mensen” de zorgkosten drukken voor de mensen die veel zorg gebruiken. Ze kunnen alleen bestaan als ze voor elke “dure verzekerde” ook een goedkope aantrekken. Als ze meer goedkope mensen dan dure mensen aantrekken, blijft er dus geld over en dat kan dan weer gebruik worden om bijvoorbeeld innovatie te bekostigen.
Als iedereen echt z’n eigen zorg moest betalen zou het wel een nare boodschap zijn maar zo werkt het gelukkig niet.

2 likes