Ah dus toch het staat hier wel eens op en dan luister ik af en toe mee. (Uiteraard om te judgen acab)
En dan vergeet ik die namen maar hoor ik bijv dat verhaal over die vader en denk ik que zij ook al…
Ja weet ik, maar blijf het een kut boodschap vinden.
En het blijft ook wel zo dat chronisch zieke mensen wel een stuk meer aan zorg betalen omdat ze bijv elk jaar hun eigen risico opmaken.
Ja dat is ook heel erg oneerlijk en ik vind dat ook echt anders zou moeten. Vooral als je het bij voorbaat al weet zou je je voor die kosten moeten kunnen verzekeren zonder gelijk de hoofdprijs te betalen.
a MOM en niet gewoon A woman of Someone… pff rapporteren haha
Had gehoopt dat we na corona wel wat meer verantwoordelijkheid konden nemen wanneer je ziek bent. Nog zoveel mensen zowel op kantoor als in privé sfeer die ziek zijn en in naar je toe komen of naar kantoor " heb geen corona hoor hihaho " prima naar hou tante griep ook even ver buiten de deur. Nu weer een collega hoestend en proestend deze ruimte vervullen, top!
Ja wij zeggen op de bank ook altijd na zo’n praatje iets randoms “en hij houdt van lange wandelingen op het strand”, “en ze heeft dr eitjes graag bevrucht bij het ontbijt”, “en als hij in een gekke bui is draagt hij z’n sokken binnenstebuiten”.
Dat ik nu overal Jenna Ortega/Wednesday dingen te zien krijg. Ik krijg er echt zo’n Jennifer Lawrence gevoel bij van toentertijd. Ik vind het gewoon irritant als mensen zo door de media door je strot geduwd worden van:’ kijk eens hoe leuk deze persoon toch eens is!!!’. Verder niks tegen haar persoonlijk hoor Jennifer Lawrence overigens ook niet, maar vind de hype gewoon even irritant hahaha
Hierop toevoegend: extreem kinderachtig van me maar ik vind het ook irritant dat iedereen die het normaal niet doet nu ineens all black outfits gaan dragen hierdoor. Ik wil mijn stijl gatekeepen.
Wow ja dit is het gewoon. Dit is ook precies met Jennifer Lawrence gebeurd. Het komt ook echt door de media idd die deze mensen zoooo ontzettend hypet en door je strot duwt, waardoor je je begint te irriteren aan ze. Ik heb ook echt niks persoonlijks tegen ze want zij kunnen hier niks aan doen. Ik vind het ook de laatste tijd gebeuren met Adele ineens. En dat vind ik stom omdat Adele altijd al een super leuk mens was, maar nu omdat ze is afgevallen, lijkt het alsof ze ineens een stuk meer wordt gehyped en ‘leuk’ wordt gevonden door de media/internet platforms etc. Kan ik ook slecht tegen haha
Oh maar zij is wel echt vervelend vind ik. Ik heb zo’n hekel aan haar sinds dat moment dat ze hilarisch hihaho zat te vertellen over hoe ze een heilige rots in Hawaii gebruikte om haar kont te krabben.
all black outfits zijn toch wel iets van alle tijden? en vooral onder gen z is dit al langer weer extra populair, los van deze serie
Haha, maar echt, een all black outfit is nou niet bepaald iets om jezelf mee te onderscheiden, daar loopt de halve populatie regelmatig in rond
Haha ja tuurlijk is het geen uniek iets maar mijn studiegenoten die vroegen of ik in een doodskist sliep dragen het nu ook. Ik weet dat het kinderachtig is maar toch gaat het door mijn hoofd als ik het zie
Nou ja een reel maken zou ik niet doen nee, het is ook niet zo serieus natuurlijk. en @kika ik zeg ook nergens dat het onderscheidend of uniek is, ik zie het gewoon voorbij komen en dan denk ik “haha” maar ik lig er niet wakker van.
Ik moet ook zeggen dat het bij mannen nooit zo lijkt te zijn. Keanu reeves werd eigenlijk ook een beetje door je strot geduwd een paar jaar geleden maar dat vonden mensen dan toch minder irritant ofzo.
Ja ik kwam er op het forum achter dat ze zo gehaat was? Ik kende haar amper, maar daarna hoorde ik wat liedjes en zag ik een interview hier en daar en ik snapte het toen nog minder?
Ze kan zingen, ze lijkt gewoon aardig en normaal? En als je googelt wat er dan mis met d’r is lees je alleen dingen over ~had een affaire met Marco. Terwijl ze toen minderjarig was en überhaupt niet degene in een relatie was, als het al waar zou zijn.
Snap het ook niet.
Zelfde irritatie hier. Ik werd vroeger gepest en Wednesday genoemd, omdat ik een hoog voorhoofd heb en veel zwart droeg (draag) en nu zie ik diezelfde meiden helemaal fangirlen over de serie. Je maakte m’n leven zuur toen en nu is het opeens cool? Fuck you.
@kali makkelijk gezegd wel. Ik werd echt letterlijk in elkaar geslagen, aan m’n haar door de gang gesleurd omdat ze gingen kijken of m’n pruik gewoon naar achteren was gezakt, echt heel erg het leven zuur gemaakt. Dagelijks 3 jaar lang. Ben 36 en sta gelukkig een hoop zelfverzekerder in het leven, maar ik heb echt niet magisch op m’n 25e opeens dat trauma achter me gelaten.
Mtv die zegt “binnenkort op mtv” geef me een datum en tijd bitch.
Oh dat wist ik niet.
Aan de andere kant zijn er zoveel BNers die meubilair bij talkshows zijn en niet zoveel haat krijgen toch?
Nou dit dus. Dat is net zoals met Eddie van Stranger Things. Het is opeens allemaal super cool en leuk. Tuurlijk, fijn dat er eindelijk personages zijn waarmee ik mezelf kan identificeren maar nu zijn ze opeens cool? Ehm bedankt voor het jaaaaren lange pesten? (En nog steeds)
Ik krijg nu serieus op werk; oh hey, Wednesday!
Ik zeg maar gewoon; bedankt voor het compliment (y)
Over een paar maanden vind ik de spullen wel in de kringloop als de hype voorbij is.