Waar erger je je aan? #14

Misschien dit jaar die van Jumbo of Lidl delicieux assortiment proberen, haha?

4 likes

Ja dat is wel een goede eigenlijk haha.

1 like

Ik heb de app niet maar krijg altijd een mailtje van PostNL bij welke buren het is afgeleverd.
Of verschilt dat per verkoper/webshop?

4 likes

Het gaat hier om een rijtje van 5 huizen (inclusief hun eigen huis) dus lijkt mij een kleine moeite als je geen briefje hebt gekregen om dan even een rondje te lopen. Wat het vooral irritant maakt is dat ik al een keer eerder naar de bewoner ben gegaan met een pakketje en toen ook opmerkte dat er niet altijd briefjes achtergelaten worden. Het is gewoon ook een beetje een apart type, woont hier net, verbouwd het hele huis zonder de buurt in te lichten (we hebben hier weken in de herrie gezeten van 7 uur ‘s ochtends tot 10 ‘s avonds) zegt ook nooit gedag etc. Nu kan je niemand daar toe verplichten maar ik woon in een heel sociaal straatje met spontane buurtborrels. waar we op
elkaars huis(dieren) passen bij vakantie. Als er iemand ziek is er boodschappen worden gebracht etc.

Hoe dan ook ik hoop dat ze ooit nog langslopen en anders weet ik ook niet wat ik er mee moet.

2 likes

Koop de stoofpeertjes van de Lidl, echt mijn crack in de winter :drooling_face:

3 likes

Ik heb dat alleen als ik zelf de bestelling heb geplaatst, en zelfs dan niet altijd. Maar ik kreeg de afgelopen paar weken paar pakketjes van werk en daar kreeg ik alleen meldingen over in de app.

1 like

deze meid in de bus, is gewoon hele busrit zo blijven zitten??? (rechter benenstel obv)

4 likes

twinning

29 likes

Oh ik had echt per ongeluk expres m’n been tegen haar aan gegooid hoor, optyfen

6 likes

but not winning:(

13 likes

waarom vindt je dit zo frustrerend?

1 like

Womanspreading

3 likes

Frustreren is een groot woord maar ik vind het gewoon een beetje vreemd dat je je pakketje niet komt ophalen. Zoals gezegd ik woon in een straatje met vijf huizen dus geen gigantisch appartementencomplex dus als er geen briefje in de brievenbus is gegooid loop dan even een rondje. Hoeveel moeite is het om je eigen pakket op te halen ipv het dagen bij je buren te laten liggen. En het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

2 likes

Ikea matrassen. Heb laatst super lekker geslapen op een Ikea matras en ik ben zelf toe aan een nieuwe. Ga ik kijken, gaan die dingen maar tot 2 meter. Mijn bed is 2.10 :rage:

2 likes

Waarom breng je het niet gewoon zelf even langs? Het klinkt alsof de frustratie/ergernis nu meer energie kost dan 2 min heenlopen, aanbellen en klaar. Kun je het volgende pakketje gewoon weigeren en ben je er van af.

19 likes

@McApple of gewoon aanbellen yo ik heb een pakketje kom je het halen. Scheelt nog dragen ook.
Doe ik ook bij een buurman die het vergeet.

4 likes

Ik doe dit bij alle pakketjes die ik in ontvangst neem. Heb echt geen zin om dagen te moeten wachten tot ze iets op komen halen, dus als ik ze in de straat zie loop ik gelijk even langs.

1 like

Of vraag dan meteen hun nummer, kun je de volgende keer een appje sturen als er een pakketje is, dan weet je zeker dat ze het weten

5 likes

Ik zet in op ‘willekeurige virale infectie’, je krijgt bij al die virussen spierpijnachtige klachten.
Tips: paracetamol 4 keer per dag 1000mg, lekker onder een dekentje, kruikje erbij

19 likes

Nou ja, ik heb bijv een pakketje gekregen van een bedrijf zonder dat ik dat wist. Zonder melding of briefje. Ja dan ga ik niet random bij buren langs of ze mss iets hebben gekregen. Zijn ook bedrijven die er nu vrij lang over doen om te leveren en ook geen melding geven. Ik kies eigenlijk altijd een pakketpunt om die reden, maar die keuze heb je niet altijd.

Als je dat zo frustreert, weiger dan gewoon het aan te nemen. Doe ik ook meestal (laatste tijd af en toe wel want de pakketbezorgers hebben het zo druk dat hij bijna moest huilen volgens mij).

6 likes