Waar erger je je aan? #14

Zo dat lijkt me ook knap irritant

2 likes

Ja is het ook, ik ben er ook wat van slag van. Ik word er zelf niet zo onzeker van want ik vind mezelf echt goed zoals ik ben. Ik ben er van slag van dat ze blijkbaar toch ergens gemeen is? Ze maakt meerdere rot opmerkingen, is heel erg aan het fatshamen. Ik heb zelf het idee dat ze mij een complex aan het aanpraten is. Ik ga toch maar eens het gesprek aan waar die behoefte vandaan komt

6 likes

Wow ik ben echt in shock??? Misschien dat ze haar eigen onzekerheid op jou projecteert. Eigenlijk moet je op zo’n moment een keer vragen “waarom zeg je dit?” en kijken wat ze zegt

7 likes

Ja precies. Dan stuurt ze gifjes van dikkere mensen en dan flauwe grapjes maken van hopelijk worden we niet zo. Snap haar motivatie niet en het oogt zo puberaal

3 likes

Mensen die kleren ‘te heftig’ vinden. Tenzij jij in je blote reet of in een clownspak ofzo loopt is iedereen jou en je glitterbroek/tijgerjas/leren jurk na vijf minuten alweer vergeten hoor

43 likes

Ja, of mensen die zeggen bij oorbellen/ lipstick etc ‘Leuk voor een feestje’. Nou dan ga ik blijkbaar clubben in de Albert Heijn.

37 likes

Omg ja en dan alles wat geen skinny jeans + t-shirt is overdressed noemen. Zo saai.

3 likes

Ja eigenlijk ben ik ook best wel jaloers op mensen die kleding echt inschalen in dat soort categorieën ofzo. Lijkt me wel leuk als je allemaal dingen gaat proberen en je je dan zo cool voelt omdat je iets buiten je comfortzone aanhebt ofzo. Ik geef er letterlijk niks om dus ook die kleine leuke momentjes heb ik ook nooit

3 likes

Ja ik heb die nog wel, omdat ik dus een paar fancy jurken heb met panty en hakken en alles en dan voel ik me helemaal een topmodel (Ali expres versie wel dan). Draag nl praktisch nooit een panty en hakken haha.

Houd van uitbundig, maar ben ook voornamelijk een comfortabele queen.

8 likes

Queen :nail_care:t3: ik heb volgende week een kerstborrel en mn collega’s zijn er ook al zoo mee bezig. Ik zie het allemaal wel!!

5 likes

Ik heb Wordfeud weer helemaal ontdekt en vind het helemaal leuk maar elke vent waarmee ik speel (doe altijd random tegenstanders) die wil chatten, vind het zo gek. Maar misschien ben ik erg ongezellig dat in alleen wil spelen

1 like

Ja, je hebt er types tussen zitten maar ik heb er 2 leuke contacten aan over gehouden. Die wilden ook echt gewoon kletsen, een unicum denk ik haha.

3 likes

Een van die mannen die dit bij mij deed jaren geleden werd ineens mijn docent dit jaar :joy:

7 likes

Thanks voor deze tip. Na weken kapotte lippen tot bloeden aan toe is het in 2/3 dagen nu helemaal over :grin: ik ben fan!

3 likes

oof, sterkte, aften zijn zo kut.

1 like

Mannen, what else is new.

6 likes

Aah fijn! Het is bij mij ook echt het enige wat werkt.

4 likes

Dat mensen nog steeds overal vlees aan toevoegen.

Iedereen zou in de groepsapp delen wat hij/zij meenam voor de kerstbrunch. M’n zusje en ik eten vega dus wij nemen uiteraard vega mee en m’n ouders ook. Maar verder zit volgens mij overal vlees in. Hoezo moet er persĂ© vlees in salades, bladerdeeghapjes, sandwiches etc.? :sob: zo onnodig!

24 likes

Ik vind dat zo irritant en ik eet zelf niet eens volledig vega. Mensen doen zo weinig moeite wat dat betreft. Het hoeft niet moeilijk te zijn

6 likes

Dat haat ik ook zo. Vooral als ze dan zo lacherig en negatief doen naar alles wat vega is.

8 likes