Zo dat lijkt me ook knap irritant
Ja is het ook, ik ben er ook wat van slag van. Ik word er zelf niet zo onzeker van want ik vind mezelf echt goed zoals ik ben. Ik ben er van slag van dat ze blijkbaar toch ergens gemeen is? Ze maakt meerdere rot opmerkingen, is heel erg aan het fatshamen. Ik heb zelf het idee dat ze mij een complex aan het aanpraten is. Ik ga toch maar eens het gesprek aan waar die behoefte vandaan komt
Wow ik ben echt in shock??? Misschien dat ze haar eigen onzekerheid op jou projecteert. Eigenlijk moet je op zoân moment een keer vragen âwaarom zeg je dit?â en kijken wat ze zegt
Ja precies. Dan stuurt ze gifjes van dikkere mensen en dan flauwe grapjes maken van hopelijk worden we niet zo. Snap haar motivatie niet en het oogt zo puberaal
Mensen die kleren âte heftigâ vinden. Tenzij jij in je blote reet of in een clownspak ofzo loopt is iedereen jou en je glitterbroek/tijgerjas/leren jurk na vijf minuten alweer vergeten hoor
Ja, of mensen die zeggen bij oorbellen/ lipstick etc âLeuk voor een feestjeâ. Nou dan ga ik blijkbaar clubben in de Albert Heijn.
Omg ja en dan alles wat geen skinny jeans + t-shirt is overdressed noemen. Zo saai.
Ja eigenlijk ben ik ook best wel jaloers op mensen die kleding echt inschalen in dat soort categorieën ofzo. Lijkt me wel leuk als je allemaal dingen gaat proberen en je je dan zo cool voelt omdat je iets buiten je comfortzone aanhebt ofzo. Ik geef er letterlijk niks om dus ook die kleine leuke momentjes heb ik ook nooit
Ja ik heb die nog wel, omdat ik dus een paar fancy jurken heb met panty en hakken en alles en dan voel ik me helemaal een topmodel (Ali expres versie wel dan). Draag nl praktisch nooit een panty en hakken haha.
Houd van uitbundig, maar ben ook voornamelijk een comfortabele queen.
Queen
ik heb volgende week een kerstborrel en mn collegaâs zijn er ook al zoo mee bezig. Ik zie het allemaal wel!!
Ik heb Wordfeud weer helemaal ontdekt en vind het helemaal leuk maar elke vent waarmee ik speel (doe altijd random tegenstanders) die wil chatten, vind het zo gek. Maar misschien ben ik erg ongezellig dat in alleen wil spelen
Ja, je hebt er types tussen zitten maar ik heb er 2 leuke contacten aan over gehouden. Die wilden ook echt gewoon kletsen, een unicum denk ik haha.
Een van die mannen die dit bij mij deed jaren geleden werd ineens mijn docent dit jaar ![]()
Thanks voor deze tip. Na weken kapotte lippen tot bloeden aan toe is het in 2/3 dagen nu helemaal over
ik ben fan!
oof, sterkte, aften zijn zo kut.
Mannen, what else is new.
Aah fijn! Het is bij mij ook echt het enige wat werkt.
Dat mensen nog steeds overal vlees aan toevoegen.
Iedereen zou in de groepsapp delen wat hij/zij meenam voor de kerstbrunch. Mân zusje en ik eten vega dus wij nemen uiteraard vega mee en mân ouders ook. Maar verder zit volgens mij overal vlees in. Hoezo moet er persĂ© vlees in salades, bladerdeeghapjes, sandwiches etc.?
zo onnodig!
Ik vind dat zo irritant en ik eet zelf niet eens volledig vega. Mensen doen zo weinig moeite wat dat betreft. Het hoeft niet moeilijk te zijn
Dat haat ik ook zo. Vooral als ze dan zo lacherig en negatief doen naar alles wat vega is.