Waar erger je je aan? #14

Ik ook niet, maar krijg steeds deze associatie erbij:

Maar dat is dus Jamelia en niet Jameela :slightly_frowning_face:

6 likes

Hahahahaha hardop lachen.
Laatst zei iemand tegen mij: ‘Oh ik dacht dat jij wel een vriend zou hebben, zo’n verstandige meid.’ Toen reageerde ik ook maar met: ‘Ja daarom juist niet.’ Mensen hebben zulke gekke gedachtes over mensen zonder relatie? Snap dat echt niet.

42 likes

Voor iemand die niet goed tegen veranderingen kan zijn er echt teveel veranderingen gaande op dit moment in mijn leven :triumph: ik heb zin om iets kapot te gooien, krijg er echt een beetje een bozig gevoel van. Net zo’n stampvoetende kleuter ben ik

6 likes

Omdat ik de hele week thuiswerk krijg heel vaak pakketjes voor de buren bezorgd. Dit is ook helemaal geen probleem maar wat ik wel heel irritant vind is wanneer mensen hun pakket dan niet bij mij ophalen. Het is nu al de tweede keer dat de nieuwe buren hun pakket niet ophalen. En ik heb zo geen zin om dan het pakket bij hun langs te brengen. Ik vind het heel lullig voor de pakketbezorgers maar ik denk dat ik de volgende keer maar gewoon weiger.

Die droge handen nu.

En dan denk je: oh ik smeer ze lekker in, maar dat is NIET lekker want dat brandt als de neten vanwege al die wondjes en plekjes. :expressionless:

6 likes

Dat is ook vet irritant. Je kan misschien nog duidelijk tegen de buren zeggen dat je wel wilt dat ze het ophalen binnen zo’n tijd. Als dat niet werkt zou ik het idd niet meer aannemen voor ze.

3 likes

Dat durf ik niet te zeggen. Maar ergens denk ik ook: als je iets besteld en het wordt niet geleverd dan ga je toch informeren waar het blijft of even in je mail/account kijken? Maar misschien is dat mijn logica?

4 likes

ik ga dan niet brengen hoor, doei. graag of niet

9 likes

Ja maar je kan dan vaak niet zien waar het bezorgd is. Dus dan zou je bij je buren aan moeten bellen. Als je er niet zoveel hebt is het wel te doen maar in een appartement heb je er zo een heleboel. En bij ons bezorgen ze soms ook gewoon >10 huisnummers verder. Vind het altijd mega irritant als ik dan geen briefje heb gekregen waar m’n pakket is want ik heb geen zin om bij 20 huizen aan te bellen. Heb trouwens ook weleens gehad dat er ineens een buur aan de deur stond met een pakketje dat m’n werkgever had laten bezorgen maar wat voor mij dus een verrassing was en waar ik dus ook geen briefje van had gekregen dat het bij de buren bezorgd was. Nou zijn dat natuurlijk uitzonderingen want de meeste pakketjes verwacht je wel maar ik was toen wel heel blij dat iemand het langs kwam brengen want ik had het dus nooit zelf op kunnen halen.

Postnl doet toch sinds dit jaar geen briefjes meer door de bus bij niet thuis zijn? Alles gaat nu alleen via de app geloof ik, dus als je die app niet hebt dan mis je best veel info

8 likes

Ja inderdaad. En met deze drukte heb ik ook al gehad dat de PostNL app het af en toe ook niet weet, en de pakketten op 'nog niet bezorgde laat staan, terwijl ze al bezorgd zijn

1 like

Ik wil voor tweede kerstdag van die hapjes van AH Excellent enzo bij elkaar sprokkelen om lui te borrelen. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en had meteen daarna buikgriep/voedselvergiftiging. En nu wil ik dus van alles uitzoeken maar alleen al die verpakkingen doen me er weer aan denken :nauseated_face:

Het is wss niet eens van die hapjes maar toch. Wist niet dat ik zo’n sterke associatie al had haha.

1 like

Misschien dit jaar die van Jumbo of Lidl delicieux assortiment proberen, haha?

4 likes

Ja dat is wel een goede eigenlijk haha.

1 like

Ik heb de app niet maar krijg altijd een mailtje van PostNL bij welke buren het is afgeleverd.
Of verschilt dat per verkoper/webshop?

4 likes

Het gaat hier om een rijtje van 5 huizen (inclusief hun eigen huis) dus lijkt mij een kleine moeite als je geen briefje hebt gekregen om dan even een rondje te lopen. Wat het vooral irritant maakt is dat ik al een keer eerder naar de bewoner ben gegaan met een pakketje en toen ook opmerkte dat er niet altijd briefjes achtergelaten worden. Het is gewoon ook een beetje een apart type, woont hier net, verbouwd het hele huis zonder de buurt in te lichten (we hebben hier weken in de herrie gezeten van 7 uur ‘s ochtends tot 10 ‘s avonds) zegt ook nooit gedag etc. Nu kan je niemand daar toe verplichten maar ik woon in een heel sociaal straatje met spontane buurtborrels. waar we op
elkaars huis(dieren) passen bij vakantie. Als er iemand ziek is er boodschappen worden gebracht etc.

Hoe dan ook ik hoop dat ze ooit nog langslopen en anders weet ik ook niet wat ik er mee moet.

2 likes

Koop de stoofpeertjes van de Lidl, echt mijn crack in de winter :drooling_face:

3 likes

Ik heb dat alleen als ik zelf de bestelling heb geplaatst, en zelfs dan niet altijd. Maar ik kreeg de afgelopen paar weken paar pakketjes van werk en daar kreeg ik alleen meldingen over in de app.

1 like

deze meid in de bus, is gewoon hele busrit zo blijven zitten??? (rechter benenstel obv)

4 likes

twinning

29 likes