Hier, wij zijn allergisch voor de afwezigheid van vlees ![]()
Ik ben net om 20.45 ofzo ingecheckt in een hotel en er ligt geen deken/dekbed op het bed
al 2x de receptie gebeld en 5 min geleden zeiden ze dat er iemand onderweg is. Echt benieuwd van hoever diegene komt. Skiet op, ik wil in mn pyjama onder die deken zitten
Wat ga jij maken? Ik heb inspiratie nodig.
Eerlijk gezegd ben ik dol op wraphapjes ![]()
Deken is zojuist gebrachtš echt een verbetering
Ik weet het nog niet! Wilde champignons gevuld met geitenkaas oid doen maar dat lust weer niemand natuurlijk. Ik dacht nog aan gyozaās maar dat is weer zo anders⦠Ik zag ergens wel een receptje van een pittige scampispies, day sprak me ook aan. Maar moet nog kiezen
Aan het kutvuurwerk dat nu al wordt afgestoken.
- Slecht voor milieu
- Slecht voor de dieren
- Slecht voor mān bloeddruk
Mijn collegaās zijn net zo, in discussies allemaal overwegend minder vlees eten! Moet kunnen
Tot we weer iets van vreterij binnen het bedrijf hebben want ze zijn geen stelletje konijnen
Ik zit in de trein met vervelende gasten die meelezen op mijn telefoon, leed dat een relatie heet werd net weggelachen, losers
Als je laat gaat slapen, heb je ten minste lekker wat aan je avond.
- Slecht voor mijn longen
- Slecht voor je bankrekening
Sowieso waarom moet je veel aan je dag hebben, ik vind het altijd in hetzelfde straatje als altijd maar productief willen zijn.
Was de druppel dat je net op Sloterdijk liep toevallig? Ik zag het ook ![]()
- de automonteur in de sportschool waar mijn vriend altijd mee praat, door hem krijg ik geen range rover.
- nep lulu lemon leggings/ amazon leggings. Lelijk en ik zie je anus
Ik was op mijn pakketje aan het wachten zodat ik weg kan, loop ik net naar beneden, is de beneden buurvrouw de trap aan het stofzuigen. Heel verhaal begon ze gelijk waar ik totaal geen zin in had, beetje snel afgekapt. Dus nu zit ik maar weer te wachten tot ze klaar is met stofzuigen dat ik weg kan.
Wij hebben op kantoor van die briefjes hangen op het toilet dat je na bezoek je de toiletborstel moet gebruiken. Helemaal in onze huisstijl en het alles en ik schaam mij dat we dat nodig hebben!!!
āHoud het vrij van kak, zo zit een ander ook op zān gemakā ?
Erger me aan mān zusje en haar partner en stiekem ook aan onze pa.
Pa laat altijd zijn auto gebruiken door zusje en partner. Liefst op de meest onmogelijke momenten. Zo ook toen ik bij vaders op de koffie was en ik genoodzaakt was eerder te vertrekken en me thuis heb laten brengen.
Ik zelf heb geen rijbewijs en reis liever niet bij donker met het ov.

