Misschien dokter tinus? Vergelijkbaar en staat op videoland
Maar ik snap het hoor, echt irritant. Ik wil soms best grof geld betalen maar er is gewoon geen mogelijkheid (oude seizoenen hntm bijv)
Misschien dokter tinus? Vergelijkbaar en staat op videoland
Maar ik snap het hoor, echt irritant. Ik wil soms best grof geld betalen maar er is gewoon geen mogelijkheid (oude seizoenen hntm bijv)
Ja ik snap dat ook niet.
Law&order Criminal intent mis ik
Beterschap!
Pathé Thuis!
Prime video voor 2,99 en hij is elke cent waard
Ja heb m wel eens al gezien en toen was ie gewoon gratis. Weet niet of ik nou wil betalen om tranen met tuiten te janken op t eind
Volgens mij heeft SkyShowtime Law&Order! Weet alleen zo even niet welke versies
Klopt maar helaas geen CI
Dat ik eindelijk een film op pathethuis heb uitgezocht is mn cadeaukaart verlopen. Eikels. Lekker makkelijk verdiend zo.
Ook echt net 2 dagen
Oh bummer!
6x gevraagd of er voorkeur was voor vlees/vis/iets anders. Telkens was het ânee maakt niet uit kijk maar wat je lekker lijktâ. Dus ik stel kalkoen voor. Was prima. Zitten we net aan tafel komt mijn moeder ineens aan met, I kid you not: âik wil geen kalkoen. Dat vind ik vies weeeehâ -insert een kindstemmetje van een peuter die iets vies moet eten. Ze proeft niet. Duwt meteen als een kleuter het aan de kantâŠ
Echt hou op met me hoor. Ik heb een paar keer gevraagd naar voorkeuren gevraagd en nu is het ineens dit. En dan is ze nog verbaasd ook dat ik boos wordt. Ik heb me gisteren verdorie de hele dag uit de naad staan te werken om alles klaar te maken en dan ga je zo doen. En het leuke is dat ze vroeger gewoon wel kalkoen at dus dat ze het niet lust is pure bullshit.
Kerstsfeer -100
Dat mijn vriend al de hele avond in mijn oor fluistert wat hij met mij gaat doen als straks de familie weg is. Raad maar wie er nu diep in slaap is gevallenâŠ
Ik zou de klantenservice even bellen of mailen, meestal zijn ze daar wel coulant mee!
Had gister gechat, daardoor wist ik dat t twee dagen was. Wilde ook niet onaardig tegen haar doen dus heb nog gemaild
Dat mijn volledige social media tijdlijn volstaat met zwangerschaps- en huwelijksaankondigingen nast de kerstboom. Heel leuk voor al die mensen hoor maar jemig iedereen heeft massaal kerst aangegrepen voor hun aankondiging.
Ja same haha snap vooral niet waarom je niet ff een andere dag kiest voor zwangerschapsaankondiging? Als de verloving met Kerst is okee dan snap ik het ergens nog. En iedere meid denkt dan origineel te zijn haha
Ik heb mân iPhone âs nachts op geluid uit staan en op slaap-stand, en tĂłch werden we vannacht wakker omdat ik een reanimatie-melding kreeg via die MijnHartslagNu-app, haha jezus ik wist echt niet dat die tegenwoordig wĂ©l overal doorheen kwam?! Schrokken ons helemaal de tering. Snap nog steeds niet helemaal wat er nu gebeurde, leek of ik gebeld werd met een soort harde ringtone.
(Ben niet gegaan overigens.)
Mijn broer is echt schijt irritant af en toe. De laatste tijd zit hij steeds berichten te sturen via messenger. Als ik dan zeg dat ik dat programma niet gebruik wordt ie boos. Doe even normaal gast. Normaal bericht ie altijd via WhatsApp, en die doet het ook gewoon bij hem, dus wat dit nou weer is⊠Etterbal.
Dus vind ik het erg dat ie ziek is en vandaag niet mee gaat uit eten? Nee.
Een ongevraagde tip: gewoon je WiFi en internet uit zetten. Is vind ik veel efficiënter dan die slaapstand en dat je dat per persoon in moet stellen en dat mensen dan ook nog 2 keer moeten bellen voor-ie dan overgaat etc.
Oh raar. Bij mij gaat het niet af. Blijft raar dan ineens gebeld te zijn de volgende ochtend.